Tämä yksilö on säilynyt hieman alkuperäisempänä. Pientä maalivikaa ja patinaa on siellä ja täällä mutta tohon toiseen verrattuna tämä on melkein museokampe...

Muutama kuva...

Ja kommentteja tulemaan jos sille tuntuu.

Pappi kirjoitti:Miten minulle tulee mieleen joku Clint Itäpuun elokuva... Väritykseltään tuo passaisi hyvin jonnekin meksikon ja ameriikan rajalle, missä elämäänsä kypsynyt rajapoliisi kantaa mukanaan magnum 44;sta.
Tuommosella olisi passeli ajaa take away ruokapaikan drive in kaistalle ja todeta kaistan päässä olevaan kaiuttimeen " one big hamburger and CocaCola ".
Sisäkuvia.
Juu ei syytä huoleen.Eldorado kirjoitti:Mie tykkään ehottomasti enämpi tästä kuin siitä lauluautosta. Älä nyt vaan mee pilaamaan tätä suht orkkista yksilöä mitenkään!![]()
Tuu näyttämään tätä ens tiistaina paikallismiittiin?
Paikkaa ei kai vielä ole päätetty siellä miittitopikissa, mutta pitänee laittaa asiaa eteenpäin. Jos on oikein hyvä ilma niin torillakin tieten vois kokoontua, mutta käynee varmaan vaikka se Tuirakin. Tai sitten perinteinen Kaakkurikin käy mulle jos niin päätetään.Liekki kirjoitti:Onkos se miitti tossa tuiran TB:llä? Jos siinä pihalla kävis mutkan...
Jepulis pittääpä seurata miittitopikkia.Eldorado kirjoitti:Paikkaa ei kai vielä ole päätetty siellä miittitopikissa, mutta pitänee laittaa asiaa eteenpäin. Jos on oikein hyvä ilma niin torillakin tieten vois kokoontua, mutta käynee varmaan vaikka se Tuirakin. Tai sitten perinteinen Kaakkurikin käy mulle jos niin päätetään.Liekki kirjoitti:Onkos se miitti tossa tuiran TB:llä? Jos siinä pihalla kävis mutkan...
Kiitoksia.NonSenCe kirjoitti:hieno on kyllä. kateellinen oon.
älä lintauta tätä. siirrä vaikka tekniik tuohon toiseen niin siinä sulla käyttövarma laite sopivalla patinalla siis
ja kerro sitten kuinka halvalla tämän ylimääräisen myyt ..vaikka sillä lintan tekniikalla.