300 tdst käynnistys
300 tdst käynnistys
Mikähän mahtais olla tollasessa st kamppeessa vikana kun laittaa kylmänä käyntiin niin rynkyttää hirveästi ja sammuu parin sekunnin käynnin jälkeen? sitten kun starttaa uudestaan ja pitää vähän kaasua niin alkaa pikkuhiljaa käydä tasasemmin ja pysyä käynnissä. ei auta vaikka pitää kaasua kun ekaa kertaa starttaa, sammuu joka tapauksessa.  
 hehkut on ehjät ja pumpun ennakko säädetty pp dieselin ohjeen mukaisesti 22 JYKK. suuttimien paluuputket ei myöskään vuoda. voisko vuotava esikammio aiheuttaa tuollasta? vitosen kammio nimittäin vuotaa. samaa asiaa kyselin jo tuolla projekti topicissa mutta ei saanu siellä tarpeeksi huomiota  
			
			
									
									W124 3.0 DT ST
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
						W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
Rytkytyksestä tulee mieleen josko pääsis ilmaa naftan sekkaan... Kahtoppas ettei vilistä ilmakuplia niissä letkuissa mitkä menee pumpulle
			
			
									
									www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
						CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ettei vaan pa-putkista haukkaa ilmoja  
  Voi olla että vetää suodattimen tyhjäksi eikä siirtopumppu ehdi sitä eka käynnistyksellä täyttää  
Tarkastele onko karkee suodattimessa ilmaa. Taka-akselin ylityksestä se vuoto yleensä löytyy.
			
			
									
									Tarkastele onko karkee suodattimessa ilmaa. Taka-akselin ylityksestä se vuoto yleensä löytyy.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
						MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Lähtee kuitenkin aina kertalaakista käyntiin eikä tarvii sahata ollenkaan  
 sattuuko polttoaineputket muuten olemaan kiinni taka-akselissa? sillä vaan mietin että oli taka-akselin puslat sen verran heikossa hapessa että koko akseli heiluu vaihdetta vaihtaessa ja kiihdytys/moottorijarrutus tilanteessa. se olis voinu rikkoa putkia. oliko tuossa muuten ees koko siirtopumppua?  
			
			
									
									W124 3.0 DT ST
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
						W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
siirtopumppu on pumpun kyljessä kiinni ja bensaversiosta modatussa voi olla pensapumppuki 
  ei naftalinjojen saisi taka-aksilaan ottaa kiinni eli en usko siihen mut jos sielä on vuotoja putkissa niin ...
jos ennakot on myöhäsellä parikin astetta niin itellä ainakin rynkytteli melko epämääräsesti kylmänä (liekkö koskaan terveesti käynytkään
 )
tuo tavallaan haiskahtaa samantyyliseltä vialta minkä kanssa painimme vakio 200reen kanssa viimetalvena ..vikaa ei löytynyt mutta käy läpi KAIKKI mahdolliset prikat,letkut jne ..kerro sitten ku löytyy. me totesimma lopulta että pumppu vaan on niin harva että ei lähde kylmänä käyntiin (siinä oli semmonen pakkasraja että se ei käynnistyny jos oli enempi ku -10 pakkasta
  lupasi ihan alku startissa mutta sitten vaatikin piiiiiitkän starttauksen perään 
 
että semmoset murheet on jollakulla ens talveksi
 ei tosin myitykään meseläiselle jne.. 
			
			
									
									jos ennakot on myöhäsellä parikin astetta niin itellä ainakin rynkytteli melko epämääräsesti kylmänä (liekkö koskaan terveesti käynytkään
tuo tavallaan haiskahtaa samantyyliseltä vialta minkä kanssa painimme vakio 200reen kanssa viimetalvena ..vikaa ei löytynyt mutta käy läpi KAIKKI mahdolliset prikat,letkut jne ..kerro sitten ku löytyy. me totesimma lopulta että pumppu vaan on niin harva että ei lähde kylmänä käyntiin (siinä oli semmonen pakkasraja että se ei käynnistyny jos oli enempi ku -10 pakkasta
että semmoset murheet on jollakulla ens talveksi
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla 
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
						-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Ennakon säädin 22 Jykk pp dieselin ohjeen mukasesti. luulin että nuista ilmaongelmista pääsee kun hankkiutuu 605 koneesta eroon mutta näkyy ne sitten seuraavan auton vaihdon mukanakin  
 mikä se mötikkä muuten on siinä syöttöpumpun kylessä mistä lähtee yks alipaineletku? ei nimittäin oo kiinni missään.. jotkut arveli että se säätäis ennakkoa kylmänä mutta en tiiä.  
 pitää kai ne polttoainelinjat sitten käydä vaihteeks läpi  
			
			
									
									W124 3.0 DT ST
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
						W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
- 
				h.hartikainen
 - Viestit: 120
 - Liittynyt: 21.6.2008 21:08
 
- 
				h.hartikainen
 - Viestit: 120
 - Liittynyt: 21.6.2008 21:08