Itse vaan latasin pesään levyjä ja sillä hyvä, sen kummemmin ihmettelemättä.
Ei ollut mitään ovi- tai virta-avainrituaalejakaan.
Vai oliko sitten vain hyvää tuuria, että kaikki toimi...

Jos tuurin varaan laskee, voi tulla ongelmia. Tässä kerroin, mitä tarkalleenAri66 kirjoitti:Mä en nyt kyllä ymmärrä, miten nuo uusien karttojen lataaminen on noin vaikeaa...
vaihetaan jarkko autoja, eipä tuu sitten tollasia ihime vikoja, ei koskettu avaimiin jne... mulla ainakin auto tehty ajamista varten, jos sais muutaman tonnin väliä, niin voisin vaihtaakki ja saisit kerranki toimivan kärrynJarkko N kirjoitti:Jos tuurin varaan laskee, voi tulla ongelmia. Tässä kerroin, mitä tarkalleenAri66 kirjoitti:Mä en nyt kyllä ymmärrä, miten nuo uusien karttojen lataaminen on noin vaikeaa...
tein ja miten onnistuin 2. yrityksellä. Eka yritys epäonnistui. Navi lakkasi
toimimasta ja levy ei tullut ulos naviyksiköstä. Joku taitavampi varmaan
onnistuu paremmin.
Ei tässäkään muuta tehty, kuin "laitettiin levy sisään". Mutta autoon ei
pääse sisään, jos ei avaa ovea, eikä ovi ollut valmiiksi auki. Uutta
levyä ei saa sisään, jos ei ota vanhaa pois. Ja navi käynnistetään jossain
vaiheessa ennen pitkää.
Avaimiin koskettiin, kun ovi avattiin ja myöhemmin, kun laitettiin
ovet kiinni 2 minuutiksi. Tällöin laitteet menevät valmiustilaan.
Vasta tästä tilasta palatessa näkee, miten päivitys lopulta onnistui.
Pannaan harkintaan. Voisin ensin kovavahauttaa auton ja ottaa sittenRuoja kirjoitti:Tästä autosta olisi kiva saada esittely ihan etusivulle
Kun Saksasta hakee auton, sekalaisia kuluja tulee ostohinnan päälle.Vesqju kirjoitti:jaa, vai 211 rahareikiä..eikös suurinosa ole omistajan haluamia rahareikiä riippumatta auton korimallista..
....
Laitoitkos ihan lohkiksen kanssa samaan vai miten, kaverilla oikastiin sen verran ett laturi on sisätilan lämppärin pistokkeessa ja johdot sit vaan jemmattu kynnykseen, tässä tapauksessa kun sitä laturia ei tarvita kovin usein. Tulee työmatkoja se 200km päivä niin kerkee hyvin lataantua yleensäAri66 kirjoitti:Tuu vesqju kattelemaan mun sähkötöitä, siististi ne piuhat ja laturit saa laitettua.
Ja kesäksihän ne voi purkaa pois alle minuutissa.
Vaihda kieleksi saksa, niin tulee ohjeet komentoäänellä ja ajatuksetAri66 kirjoitti: Lopputulema kuitenkin oli se, että Comand löysi levyn ja suostui navigoimaan viehkolla naisäänellä.
(Muuten tietääkö joku kuka se nainen on ja miten häneen saa yhteyden):?:
Ei siellä mitään ole opittu kun ei halutakaan oppia.epk kirjoitti:minä kun luulin että jo olis mersulla opittu...
epk kirjoitti:niin että ruostuu se sinkittykin ilman kunnollista maalikerrosta ?
minä kun luulin että jo olis mersulla opittu...
Kyllä tuo ruostuminen on tavallaan mersun itse aiheuttamaa kun ovet maalataan ja tehdään ties missä.epk kirjoitti:niin että ruostuu se sinkittykin ilman kunnollista maalikerrosta ?
minä kun luulin että jo olis mersulla opittu...