polttoaine pumpun rele vaurio
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
polttoaine pumpun rele vaurio
mikä polttaa tuoreen releen
laitoin toissa talavena uuven polttoaine releen ja tänään sen 30 nasta palo pahoin ja kone sammu ajosta siihen
jokuhan sen aiheuttaa tuskin sillä ny vaan aika tuli hajota
olis kuvakin mutta en onnistunut sitä liittää viestiini
kuvaplogikin on ollu jo selällään helevetin kauan
laitoin toissa talavena uuven polttoaine releen ja tänään sen 30 nasta palo pahoin ja kone sammu ajosta siihen
jokuhan sen aiheuttaa tuskin sillä ny vaan aika tuli hajota
olis kuvakin mutta en onnistunut sitä liittää viestiini
kuvaplogikin on ollu jo selällään helevetin kauan
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
pumpun ijästä ei mittään tietoo (pumppuja alla kaksi) itekki atteli, että jokin iso kuormahan sen tarttee lämmittää kun nuin suli nasta vinnoonRoopeK kirjoitti:Onkos sulla kuin vanha pumppu..? Se saattaa tehdä tollasta vanhuuttaan, tai ainaki näin oon kuullu...
vaihdan pumput jos olis varmaa tietoo, taikka ainakin melekein varmaa tietoo ja kokemusta
Mulla oli 300TE:stä syöpynyt bensapumpun +napa niin pahoin että vuoti bensaa sen juuresta ja aiheutti oikosulun pumpussa
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Pumpusta johdot irti yleismittari vastuksen mittaus asennolle (siihen missä on Ω-merkki) mittatikut + ja miinus napoihin vastuksen pitäisi kai olla jotain yli yhden ohmin.
Jos vastus on nolla niin pumppu on oikosulussa.
Toinen vaihtoehto on että koitat suoralla virralla akulta pumpun napoihin ja laitat pihtivirtamittarin toisen piuhan ympärille
Jos vastus on nolla niin pumppu on oikosulussa.
Toinen vaihtoehto on että koitat suoralla virralla akulta pumpun napoihin ja laitat pihtivirtamittarin toisen piuhan ympärille
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
joo ton ensimmäisen voin teherä mutta toiseen testiin ei oo kun tavalliset linja pihirit ja niihin ei saa mittaria kiinni paitti jos surraan käsin siihen piuhat kiiteppo21 kirjoitti:Pumpusta johdot irti yleismittari vastuksen mittaus asennolle (siihen missä on Ω-merkki) mittatikut + ja miinus napoihin vastuksen pitäisi kai olla jotain yli yhden ohmin.
Jos vastus on nolla niin pumppu on oikosulussa.
Toinen vaihtoehto on että koitat suoralla virralla akulta pumpun napoihin ja laitat pihtivirtamittarin toisen piuhan ympärille
no enpä oo koskaan sellasia pihtejä tarttenut
Voi sen mitata yleismittarin virranmittauksellakin, mutta sitten joutuu ostaa uuden sulakkeen (parhaassa tapauksessa koko mittarin) jos toinen pumpuista on oikosessa
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
jos mää vaikka pistäsin molemmat uuvet pumput ja pöytällä sitten joskus mittaisin onko oikosessa taikka oikasen ne suoraan sitten romulaatikkoonteppo21 kirjoitti:Voi sen mitata yleismittarin virranmittauksellakin, mutta sitten joutuu ostaa uuden sulakkeen (parhaassa tapauksessa koko mittarin) jos toinen pumpuista on oikosessa
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Nyt kun uudestaan ajattelin, niin voikohan muuten tuollaisen moottorin vastusta edes mitata noin
Nyt kun ne on pöydällä, niin on helppo testata syökö jompikumpi kovasti virtaa kytkee akun navoista piuhat vuorotellen kumpaankin siten että +johdon välissä on sopiva sulake
Nyt kun ne on pöydällä, niin on helppo testata syökö jompikumpi kovasti virtaa kytkee akun navoista piuhat vuorotellen kumpaankin siten että +johdon välissä on sopiva sulake
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
näin määkin sitä aattelin vaikka ei oikein mulla ookkaan millä aatella, mutta pitkän pähkäilyn tuloksena aattelin sillai että pumppuhan toimii, ei se sillon oikein voi olla oikosessakaan
tarkistan samalla lailla vielä uudetki vaikkei siitä ny mittään oikeistaan seleviäkkään
saatan raportoija samaan topikkiin
tarkistan samalla lailla vielä uudetki vaikkei siitä ny mittään oikeistaan seleviäkkään
saatan raportoija samaan topikkiin
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55