s123 230te&w123 200D
Keskireikä (todennäköisesti soviterenkailla) on 67.1mm eli inan liian iso, mutta muuten sopii varmaan aika hyvinkin alle. Ainua että takana jää varmaankin liikaa kaaren sisään, mutta sitä varten on spacerit olemassa.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
dodiiin! tännnään sai jotaki tehtyäki tälle autolle, öljypohoja on korjattu jo montapäivää sitten ja laitettu paikalleen( pitäs alakaa tekkeen pohjapanssaria) ja tännään pesin nuo ''sikaosaston'' verhoilut ja kotelosuojasin kaikki paikat toivottavasti sitä ei ois koskaan niin tyhymä että menis myymään tuon mersun, tännään taas tajus että on kyllä harvinaisen hyväkuntonen pelleiltään jos ei oteta lokareita ja takakaaria mukkaan mutta en oo vielä löytäny ku yhen paikan mikä on hitsattu
tämmöstä saatu aikaseksi parinpäivän aikana lokarit ois maalattuna ja odottaa paikalleen asennusta kuhan vaan eka saa hitsattua nuo muutamat paikat autokuume ei ota laatuakseen niin sitähän ei tiiä jos vaikka joku päivä kävis kattoon toista autoa ja jättäis vanhanrouvan kesäautoksi näköjäänhän tuolta tosiaan löyty sitä ruostettaki ku otti lokarit pois mutta ei kovin paljoa ku 3 paikkaa pittää hitsata ja ne taitaapi olla ihan vakio paikkoja? niin tälläkö ei päässykkään lintta klubiin?
nyt ois paikat hitsattuna ja on siirrytty takakaarien kimppuun ja niistäki löytyy laittoa sitten ihan kivasti toinen takakaari saatiin tännään hitsattua ja toinen hitsataan huomenna ja jos sitä pakkelointiaki sais alotettua roska kuski oli vaan aamulla tuumannu että täähän on meleko harvinaisen siisti näkönen w123:nen mutta kyllä sitä täsäki on laittua aika palio mitä mieltä muuten ootte kumpi on järkevämpi maalaamisseen ruisku vai semmonen joku vaahtomuovi tela? tarkotus ois maalata tuosta kylykilistasta alaspäin nuo takakyljet. tuosa kuva vielä takakaarien kunnosta, kaikenlaista niilä kromikaarilla saaki peitettyä
noniin tännään on taas jonkuverran saatu aikaseksi ja tuli semmonen päähänpisto että pakko saaha uusväri pintaan kaarien pakkelointia aloteltiin tännään ja jos sitä vielä jotaki sais illalla tehtyä sen verran mietin sitä uutta väriä että oiskohan hienon värinen joku semmonen tummanpunanen ja nyt saa laittaa väri ehotuksia jos mieleen tulle joku hieno väri sitten sitä kans mietin että mitenhän nuo ovien välien + takaluukun välien maalaus onnistuu jos on sisustus paikallaan? tämän päivän ja huomisen päivän aikana ois tarkotus saaha lokarit paikalleen ja muut tarvittavat osat jotka pittää olla paikallaan ku käyttää uusinta katsastuksessa ja sitten viikonlopun aikana ois tarkotus ruveta tekkeen pohjia ja sitten vielä lopuksi muutama kuva:
joo en mää ennään rupia maalaamaan eriväriseksi ku tulis liian iso urakka alakaa maalaamaan nuo ovienvälit joten maanantaina astelen fixusiin ja käyn ostamassa keltasen/beigen väriset maalit ja maalaan silläJaakkonen kirjoitti:Minusta tuo on hyvän värinen tuommosenaan mutta ei kai siinä auta kun auton omistaja on eri mieltä Jos meinaat tumman punasta niin tekaseppa siitä samalla candypunanen.
mikä ois muuten hyvä tuohon pohjaan maalin päälle (auton sisälle)? oon miettiny että laittasko ihan perus massaa mutta oisko jotaki parempaa?
sittten vielä semmonen juttu että onnistuuko miten hyvin laittaa ite hilettä maalin sekaan? ainakin onnistu ihan hyvin ku oli mustaa hammeriteä ja hopiaa, ensin tyhyjennettiin pullosta ponneaineet ja sitten halakastiin se ja laitettiin maalin sekkaan ja maalattiin sillä 8-reikävanteet tuohon mun mersuun mutta onnistuuko se esim. laittaa tuommoseen normaali automaaliin ja tarviiko siihen laittaa lakkaa päälle?
sittten vielä semmonen juttu että onnistuuko miten hyvin laittaa ite hilettä maalin sekaan? ainakin onnistu ihan hyvin ku oli mustaa hammeriteä ja hopiaa, ensin tyhyjennettiin pullosta ponneaineet ja sitten halakastiin se ja laitettiin maalin sekkaan ja maalattiin sillä 8-reikävanteet tuohon mun mersuun mutta onnistuuko se esim. laittaa tuommoseen normaali automaaliin ja tarviiko siihen laittaa lakkaa päälle?
Kyllä tuon pitäisi sopia, kokeilemalla tuo selviää parhaiten.mersuw123 kirjoitti:miten muuten passako 190:stä jalopuuratti suoraan 123:seen ku ois semmonen halavalla tiedossa?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
juu, pittääpä ruveta ostattelleen sitä rattia nyt ois mersuki maalattuna ja jos sen kävis huomenna hakkeen tallilta niin sais ruveta kassaileen vielä pitäs nuo etupenkit hommata ku molemmista on rungot P*skana ja takapuskurin kumityyny pitäs hommata ja sitten pari kuvvaa eihän tuo kovin hieno oo väriltään ja pinnaltaan mutta kaippa tuolla kehtaa ajella valumia tuli jonkuverran tuohon vänkärin takaossaan mutta niitä pittää yrittää vähä hioa pois niin joo ja helemat pittää vielä ruostesuojata että äläkää peläkkö että ne tuon näköseksi jää
oho tännehän oli käyny joku kommentoimassa mutta joo kiitoksia mielipitteistä niitä aina tarvitaan ja joo en nyt siitä fiksuuesta tiiä maalipinnasta tuli aika huono koska tuli vähä valumia mutta niitä pittää yrittää sitten täsä syksymmällä hioa pois tällä viikolla ois tarkotus saaha kasattua niin ens viikolla sitten nakataan penkit pois ja maalaan pohojan korin värriinblacklake kirjoitti:Fiksun näköistä. ja tuo värikin on iha mieleinen
Sielä sisällä on muuten yllättävän paljo irtoavaa osaa. Suosittelen myös jonkulaisten polvisuojien käyttöä, sillä ainaki ite olin koko ajan polovillani sielä kovan pellin päällä ja se ei tuntunu kovin kivalta. Ja tuo sun valitsema väri on kyllä oikeenki mukava.mersuw123 kirjoitti:oho tännehän oli käyny joku kommentoimassa mutta joo kiitoksia mielipitteistä niitä aina tarvitaan ja joo en nyt siitä fiksuuesta tiiä maalipinnasta tuli aika huono koska tuli vähä valumia mutta niitä pittää yrittää sitten täsä syksymmällä hioa pois tällä viikolla ois tarkotus saaha kasattua niin ens viikolla sitten nakataan penkit pois ja maalaan pohojan korin värriinblacklake kirjoitti:Fiksun näköistä. ja tuo värikin on iha mieleinen
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
joo oon tästä samasta mersusta jo kerran maalannu tuon pohojan ja tiiän että se ottaa poloviin aika kivasti muuta en ota sisältä irti ku etupenkit että pääsee pohojaan käsiksi ku maalaan kummiski pensselillä tuon pohojan ja veentulo ongelma on poistunu eli veet ei tuu ennään sisälle kiitokset sergeylle neuvoista ku luin niitä tuolta eri topicistaJaakkonen kirjoitti:Sielä sisällä on muuten yllättävän paljo irtoavaa osaa. Suosittelen myös jonkulaisten polvisuojien käyttöä, sillä ainaki ite olin koko ajan polovillani sielä kovan pellin päällä ja se ei tuntunu kovin kivalta. Ja tuo sun valitsema väri on kyllä oikeenki mukava.mersuw123 kirjoitti:oho tännehän oli käyny joku kommentoimassa mutta joo kiitoksia mielipitteistä niitä aina tarvitaan ja joo en nyt siitä fiksuuesta tiiä maalipinnasta tuli aika huono koska tuli vähä valumia mutta niitä pittää yrittää sitten täsä syksymmällä hioa pois tällä viikolla ois tarkotus saaha kasattua niin ens viikolla sitten nakataan penkit pois ja maalaan pohojan korin värriinblacklake kirjoitti:Fiksun näköistä. ja tuo värikin on iha mieleinen
talavivanteiksihan jää ne 15'' tuuman melberit ja kesävanteiksi tullee 8 reikävanteet ET 24.5 eli onko ne sitten c-mallin alakuperäset? mutta niin ne on hyvät ku ei tarvi mittään spacereita laittaa jne. ja ne on maalattu ruiskulla metallinhohto mustaksiJussi L. kirjoitti:On muuten todella hieno nyt ja hyvä kun pidit tuon alkuperäisen sävyn, komea "retroväri", nyt vain hienot vanteet kesäksi ja muuten iha orkkisasuun, eikai tuo muuta tarvi..
mitä mieltä olisitte kannattasko vaihtaa tää farkku päikseen w115 mersuun 2.4tiisseli konneella jne.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/240/5026081
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/240/5026081
Ite miettisin pariin kertaan ainakin tuota päikseen vaihtoa. Ei sillä ettäkö tuo pystäri ainakaan (huonojen) kuvien perusteella olisi kauhian huonossa kunnossa, mutta silti.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
palioko muilla meseläisillä nää bensa mersut vie bensaa, ku oma vie 11l/100km, joka on mun mielestä kyllä vähä liikaa mutta jos aivan pinta kaasulla aijjaa niiin saattaa mennä 8,5-9l/100km? ja sitten tietääkö kukkaan että misä bensa 123:Sessa on yj-rele vai onko niitä ollenkaan ku en oo ainakaan omasta löytäny sitä? ja sitten vielä yks kysymys on kellään kokemusta tuosta että jos käyttäis ruiskun sääjätyksellä, että vaikuttaako ja onko kuin kallista hommaa?
Eipä ne vissihin mitään talousihmeitä nuo M10X koneet ole. Isäukon S124 230TE (Automatic) vie kuulemani perusteella jotakuinkin samoja lukemia.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla