Tarinointia s202 200cdi - Kesäksi ilmastointi kuntoon
Tarinointia s202 200cdi - Kesäksi ilmastointi kuntoon
Ostotarinointiahan mese.fi on vähintään puolillaan, mutta on koko foorumi osoittautunut sen verran rennoksi paikaksi että ei kai yksi lisää ole pahitteeksi.
Tässä alkaa täysi-ikäisyys häämöttää, tosin puolen vuoden päässä, mutta autokuume alko käydä meleko mahdottomaksi, joten lääkkeeseen piti turvautua.
Jonkun aikaa katsellut 202 250 koneella olevia, mutta hinnoissaan näköyy olevan. Kukapa ei luotettavuudesta maksaisi, itsellä oli ensiasenne että semmoinen sen pitäisi olla.
Sitten tuli edukas -00 200 cdi lähimaille myyntiin, jota käytiin eräänä viikonloppuna vilkaisemassa.
Autosta löytyi yllätyksiä heti kättelyssä!
Sport- malli, jota ei ilmoituksessa mainittu eikä kuvista nähnyt kylkilistoja kunnolla ja trafin tiedot kertoi sen kombiksi.
Auto osoittautui melko helmeksi, reilu 400tkm takana, kaikki mahdollinen sisätiloissa toimii.
Varusteina ilmastointi, 2x sähkölasit, vakkari, persegrillit (luultavasti aika monessa) . Manuaalilootalla.
Webasto ainoa joka ei pelaa, eikä muuta lämmitintä ole. Koeajo tuntui varsin ripeälle kyydille ja totesin tämän myös myyjälle, jolloin vasta paljastui, että auto on lastutettu. Siinä pyöriskeltiin auton ympärillä ja syynättiin päällisin puolin. Ruostekukkaa pyöränkaarissa ja helmalistojen luona, vähän. takaluukun alareunassa maali kupruilee, ei reikiä näkyvissä. Huoltokirjassa huoltamoiden merkintöjä -01 - -05 sekä -10 ja pari vuotta ennen. tuolloin mittarissa 330tkm.
Noh, kättä päälle ja arki-iltana hakemaan, kun pankista sai tarpeeksi rahaa ulos. Auto pihaan, oikein miellyttävä (istua kyydissä), hiljainen, ei kuskin mukaan vedellyt ja vetoja oli ensitarpeeseen riittävästi.
Leima alkoi olla lopuillaan, joten samaisella viikolla konttorille.
Hylsy! Etuhelmat puhki, muuten ei mitään huomautettavaa, kun palaneen parkkipolttimon vaihtelin ja rekkarin toista valoa kopsautin ennen katastusta.
Tässä jokunen sata kilometriä kyydissä napotettu, ongelmia ei ole ilmennyt.
Tässä joulukuussa tarkoitus hitsailla jälkitarkastukseen, webasto korjauttaa ja letku- tai lohkolämmitin asennuttaa.
Kuvia ilmaantuu kunhan saan järkkärin käsiini, ei viitsi pokkarilaatukuvia laittaa.
Tulevaisuuden suunnitelmissa mahdollisesti ajaa opetusluvilla kortti tällä autolla, sekä ensi kesänä korjata kaikki suurimmat ja mahdollisimman paljon pienistä ruostekukkasista.
Tässä alkaa täysi-ikäisyys häämöttää, tosin puolen vuoden päässä, mutta autokuume alko käydä meleko mahdottomaksi, joten lääkkeeseen piti turvautua.
Jonkun aikaa katsellut 202 250 koneella olevia, mutta hinnoissaan näköyy olevan. Kukapa ei luotettavuudesta maksaisi, itsellä oli ensiasenne että semmoinen sen pitäisi olla.
Sitten tuli edukas -00 200 cdi lähimaille myyntiin, jota käytiin eräänä viikonloppuna vilkaisemassa.
Autosta löytyi yllätyksiä heti kättelyssä!
Sport- malli, jota ei ilmoituksessa mainittu eikä kuvista nähnyt kylkilistoja kunnolla ja trafin tiedot kertoi sen kombiksi.
Auto osoittautui melko helmeksi, reilu 400tkm takana, kaikki mahdollinen sisätiloissa toimii.
Varusteina ilmastointi, 2x sähkölasit, vakkari, persegrillit (luultavasti aika monessa) . Manuaalilootalla.
Webasto ainoa joka ei pelaa, eikä muuta lämmitintä ole. Koeajo tuntui varsin ripeälle kyydille ja totesin tämän myös myyjälle, jolloin vasta paljastui, että auto on lastutettu. Siinä pyöriskeltiin auton ympärillä ja syynättiin päällisin puolin. Ruostekukkaa pyöränkaarissa ja helmalistojen luona, vähän. takaluukun alareunassa maali kupruilee, ei reikiä näkyvissä. Huoltokirjassa huoltamoiden merkintöjä -01 - -05 sekä -10 ja pari vuotta ennen. tuolloin mittarissa 330tkm.
Noh, kättä päälle ja arki-iltana hakemaan, kun pankista sai tarpeeksi rahaa ulos. Auto pihaan, oikein miellyttävä (istua kyydissä), hiljainen, ei kuskin mukaan vedellyt ja vetoja oli ensitarpeeseen riittävästi.
Leima alkoi olla lopuillaan, joten samaisella viikolla konttorille.
Hylsy! Etuhelmat puhki, muuten ei mitään huomautettavaa, kun palaneen parkkipolttimon vaihtelin ja rekkarin toista valoa kopsautin ennen katastusta.
Tässä jokunen sata kilometriä kyydissä napotettu, ongelmia ei ole ilmennyt.
Tässä joulukuussa tarkoitus hitsailla jälkitarkastukseen, webasto korjauttaa ja letku- tai lohkolämmitin asennuttaa.
Kuvia ilmaantuu kunhan saan järkkärin käsiini, ei viitsi pokkarilaatukuvia laittaa.
Tulevaisuuden suunnitelmissa mahdollisesti ajaa opetusluvilla kortti tällä autolla, sekä ensi kesänä korjata kaikki suurimmat ja mahdollisimman paljon pienistä ruostekukkasista.
Viimeksi muokannut Rassi, 25.4.2015 17:26. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Re: Tarinointia s202 200cdi
Öö.. Mitä teet letku- tai lohkolämmittimellä, jos laitat sen webaston kuntoon?Rassi kirjoitti:Tässä joulukuussa tarkoitus hitsailla jälkitarkastukseen, webasto korjauttaa ja letku- tai lohkolämmitin asennuttaa.
Kuvia ilmaantuu kunhan saan järkkärin käsiini, ei viitsi pokkarilaatukuvia laittaa.
Ja laita ihmeessä pokkarikuvia. Ei täällä kuvien päälle niin nirsoja olla.
Onnea autolle. Varmatoiminen (toivottavasti) ja kaikinpuolin järkihankinta
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Järkevä hankinta ensiaitoksi. Sportissa on hyvä alusta jo vakionaan niin ei tarvii sillekään tehdä mtn.
Hiukan äänieristystä niin siitä saa aika hiljaisen ajolleen.
Edit: on se lohkiskin hyvä olla ettei tarvii 20 asteesta räjäytellä auto käymään jos ja kun ei webastoa ole vielä saatu toimimaan
Sisätilapistokkeeseen sitten vielä kytkee ylläpitolaturin niin saa akkuakin ladattua näppärästi
Hiukan äänieristystä niin siitä saa aika hiljaisen ajolleen.
Edit: on se lohkiskin hyvä olla ettei tarvii 20 asteesta räjäytellä auto käymään jos ja kun ei webastoa ole vielä saatu toimimaan
Sisätilapistokkeeseen sitten vielä kytkee ylläpitolaturin niin saa akkuakin ladattua näppärästi
Juuri tuon lyhyen koulumatkan takia havittelen jotakin muutakin lämppäriä. Ei tosin huono idea ole tuo pelkkä webastokaan, autossa on myös jo valmiina akkulaturi konetilassa. Käyttelee webastoa ja latailee akkua viikon välein varmistukseksi.. Tarkoitus olisi kylläkin käyttää lohkolämppäriä aina kun sähköjä saatavilla ja webastoa silloin kun ei. Letkulämmitin taitaa olla suht' onneton vehje verrattuna lohkoon..
Autoon valikoin kuskin tarkkaan kun sellaista tarvitsee. Onneksi löytyy myös kunnollisia kavereita jotka osaa ajaa niin kuin vieraan autolla kuuluu. Totta tosiaan säästyi useamman sadan potti kun ei alustasarjaa tarvinnut rueta investoimaan, eikä uusimistarvetta ole vielä tullut huomattua..
Autoon valikoin kuskin tarkkaan kun sellaista tarvitsee. Onneksi löytyy myös kunnollisia kavereita jotka osaa ajaa niin kuin vieraan autolla kuuluu. Totta tosiaan säästyi useamman sadan potti kun ei alustasarjaa tarvinnut rueta investoimaan, eikä uusimistarvetta ole vielä tullut huomattua..
Osittainen ostohuolto tehty, koneeseen öljyt+ suodatin ja pa-suodatin.
Siitä mieleen kun näissä(kö) on sitä ilmaongelmaa ollut pa-puolella, että liekköhän tiivisteiden vaihto jo sisältynyt näihin kilometreihin.. Huoltokirjassa ei merkintää. Loota- ja -peräöljyjen vaihto myös suunnitelmissa heti kun saan hommattua oikeat. Kuopion AD.lla ei ollut hyllyssä..
Nosturilla ollessa tutkailin myös pohjaa, ruosteessahan siellä osaa oli, muttei läpi kuitenkaan. Moottorin ja laatikon alla olevista palkeista joku.. Kone oli märkä turbon alapuolelta, jossain pikku tihkuvuoto.. Moniurahihnasta ei muistaakseni mainintaa huoltokirjassa, menee vaihtoon. Tarvinneeko samalla kiristintä tai muuta uusia..?
Pakoputki vuotaa keskikohdan liitoksesta, jota kyritetty kiristää tavallisella puutarhaletkuklemmarin tyylisellä.. Seuraavan pidemmän loman koittaessa tai ensi kesänä opetaario kattien tyhjäys suunnitteilla. Voi mahdolliset tiivisteet olla aika rapeaa tavaraa kun putkea aukoo joten pitää hommata etukäteen.
On tämä tarpeeksi vanha auto, kun oivallisessa tilanteessa saa esp.n kokonaan pois.. Kyytiläisiltä saatu kehuja mukavuudesta ja kuskilta hiljaisuudesta. Oli taas välillä pakottava tarve saada kuski autolle.
Siitä mieleen kun näissä(kö) on sitä ilmaongelmaa ollut pa-puolella, että liekköhän tiivisteiden vaihto jo sisältynyt näihin kilometreihin.. Huoltokirjassa ei merkintää. Loota- ja -peräöljyjen vaihto myös suunnitelmissa heti kun saan hommattua oikeat. Kuopion AD.lla ei ollut hyllyssä..
Nosturilla ollessa tutkailin myös pohjaa, ruosteessahan siellä osaa oli, muttei läpi kuitenkaan. Moottorin ja laatikon alla olevista palkeista joku.. Kone oli märkä turbon alapuolelta, jossain pikku tihkuvuoto.. Moniurahihnasta ei muistaakseni mainintaa huoltokirjassa, menee vaihtoon. Tarvinneeko samalla kiristintä tai muuta uusia..?
Pakoputki vuotaa keskikohdan liitoksesta, jota kyritetty kiristää tavallisella puutarhaletkuklemmarin tyylisellä.. Seuraavan pidemmän loman koittaessa tai ensi kesänä opetaario kattien tyhjäys suunnitteilla. Voi mahdolliset tiivisteet olla aika rapeaa tavaraa kun putkea aukoo joten pitää hommata etukäteen.
On tämä tarpeeksi vanha auto, kun oivallisessa tilanteessa saa esp.n kokonaan pois.. Kyytiläisiltä saatu kehuja mukavuudesta ja kuskilta hiljaisuudesta. Oli taas välillä pakottava tarve saada kuski autolle.
Nyt on ajoaikaa pidennetty pienten korjausopetaarioihin jälkeen. Tuttava hitsaili helmoihin ihan jonkunmoiset palat kovempaa peltiä. Webasto ei ole vielä kunnossa.. Vikakoodinlivussa selvisi, että sen käyttöjännite 0. Lohkolämmitintä suunniteltu, kotiasennuksen vaivalloisuudesta koitettu ettiä tietoa netistä ja minne ensinnäkin tulee / helpoin laittaa.
Lämpiämisongelmia havaittavissa ja vika paikallistettu isoon termariin, koska iso syyläri lämpiää pikkusen, pikkunen taas ei ollenkaan, edes letkut.
Lämpiämisongelmia havaittavissa ja vika paikallistettu isoon termariin, koska iso syyläri lämpiää pikkusen, pikkunen taas ei ollenkaan, edes letkut.
Lohkolämppärin vastukselle on oma paikkansa hantin puolella konetta. Aika takana muistaakseni. Itselläkin vielä vastus asentamatta
Webaston käyttöjännite 0 ? Sulake palanut? Mulla poltti jonkun sulakkeen kun oli piirikortti kärähtänyt puoli liitintä sulanut webastosta. En muista mikä se sieltä oli mutta ihan webasto/ stationary heater nimellä..
Webaston käyttöjännite 0 ? Sulake palanut? Mulla poltti jonkun sulakkeen kun oli piirikortti kärähtänyt puoli liitintä sulanut webastosta. En muista mikä se sieltä oli mutta ihan webasto/ stationary heater nimellä..
Saattaa olla mersmeli jokusen päivän parkissa, -29 astetta täällä. Lohkolämmitin hommattu, odottaa asennusta. Montulle tai nosturille päästävä, pakoputkea tarttee ainakin käyttää irti että mahtuu -sekä asentamaan että lämmittämään & irrottamaan tulpan. Pitää jollain pikku toholla kokeilla. Webaston sulake 37 ehyt. Menee suoraan vikatilaan jos yrittää päälle ja palopuhallin pitää aika kovaa metakkaa sen hetken aikaa kun pyörähtää.
Jäälle ei asiaa kun kohva ei kestä edes kävellä.. Muuten ois hyvä siellä ajella, sopivan vähä lunta autolle, ois koko lampi käytössä ja kestäis.
Jäälle ei asiaa kun kohva ei kestä edes kävellä.. Muuten ois hyvä siellä ajella, sopivan vähä lunta autolle, ois koko lampi käytössä ja kestäis.
Liekköhän Joulunaikaan syötävät luumutuoteherkut vaikuttaneet myös kulkineeseen?
Tutulla on pirssi lainassa ja teki ekan kerran jouluaattona Tenän pihaan, hörähtää käyntiin ja sammuu, eikä enää tulille. Start fluidilla käyntiin ja pyörii omillaan jo muutaman sekunnin jälkeen. Jos starttaat autoa ekan kerran lappu lattiassa ja pidät kierrokset muutaman sekunnin korkealla, ei sammu enää. Polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen (marraskuussa) saa startata hieman pidempään kuin aikasemmin. Vaihdon jälkeen kuitenkin ajettu ja sammuteltu normaalisti 3/4 tankillisen verran.
Tänään pitää käyttää suodattimen kansi irti ja kattoa tiiviste että ehjä ja paikallaan, samoin letkuja ym. Ja moottorin päällyskoppa, vähän jänskättää että mitä mahtaa löytyä..
Tutulla on pirssi lainassa ja teki ekan kerran jouluaattona Tenän pihaan, hörähtää käyntiin ja sammuu, eikä enää tulille. Start fluidilla käyntiin ja pyörii omillaan jo muutaman sekunnin jälkeen. Jos starttaat autoa ekan kerran lappu lattiassa ja pidät kierrokset muutaman sekunnin korkealla, ei sammu enää. Polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen (marraskuussa) saa startata hieman pidempään kuin aikasemmin. Vaihdon jälkeen kuitenkin ajettu ja sammuteltu normaalisti 3/4 tankillisen verran.
Tänään pitää käyttää suodattimen kansi irti ja kattoa tiiviste että ehjä ja paikallaan, samoin letkuja ym. Ja moottorin päällyskoppa, vähän jänskättää että mitä mahtaa löytyä..
Ilmavuodolta kuulostaa. Tarkista samalla muoviset polttoaineputket suodattimelta siirtopumpulle, korkeapainepumpulle ja siitä sitten railtukille.
Jos polttoaineputkissa on valmistusvuosi 00 tai 99 niin kannattaa varmaan vaihtaa samalla uusiin niin ei tarvitse niiden kanssa tapella seuraavaan 10 vuoteen
Jos polttoaineputkissa on valmistusvuosi 00 tai 99 niin kannattaa varmaan vaihtaa samalla uusiin niin ei tarvitse niiden kanssa tapella seuraavaan 10 vuoteen
Eilen jäi kuvat lisäämättä, otsikon kerkesin vaan laittaa.. Ilmavuoto loppui pa-suodattimen kannen tiivisteen tsekkaamisella. Suutinkupitkin oli kuivat. Nelosen suutin näytti uudelle, kuten myyjä sanoikin sen olovan jossain välissä vaihettu.
Tällä hetkellä taas pihassa seisomassa. Opetusluvan sijaan päädyttiinkin autokouluun, joten ei pääse ite vielä tämän puikkoihin.
Pari kuvaa ulkoa,
Tällä hetkellä taas pihassa seisomassa. Opetusluvan sijaan päädyttiinkin autokouluun, joten ei pääse ite vielä tämän puikkoihin.
Pari kuvaa ulkoa,
Tällä viikolla pitäs auton lähteä taas asennuksen alle; Sisäpesu, lohkolämmitin paikalleen ja uus termari. AD.ltä aika hinnakas vehe.. Motonesissä tarjosivat kolmea erilaista ja pelkkä sisuskalu ei muka kävisi tuon vanhaan koteloon? Noh, onneks ei tarvinne joka, eikä edes joka toinen talvi vaihtaa.
Ohivuototestiä suunnitellut, kun startatuttaa hieman pitkään. Liekkö tähän mitään muuta mahdollista vikaa? Samoin hehkut vois mitata paljonko antaa ampeereja. Haaveissa alkaa netin selailun myötä olla 270 cdi kytkinasetelma ja vakioturbolle mahdollisimman jämerä mutta sopiva ohjelma. Pitäisi ensin ottaa selvää missä välissä on nykyinen lastu, jos se on se, eikä ohjelma.
Viimeks ei oikein tullu panostettua kuviin ja tällä kertaa ei kuvien lisäys ota toimiakseen..
Ohivuototestiä suunnitellut, kun startatuttaa hieman pitkään. Liekkö tähän mitään muuta mahdollista vikaa? Samoin hehkut vois mitata paljonko antaa ampeereja. Haaveissa alkaa netin selailun myötä olla 270 cdi kytkinasetelma ja vakioturbolle mahdollisimman jämerä mutta sopiva ohjelma. Pitäisi ensin ottaa selvää missä välissä on nykyinen lastu, jos se on se, eikä ohjelma.
Viimeks ei oikein tullu panostettua kuviin ja tällä kertaa ei kuvien lisäys ota toimiakseen..
Samanlaista ongelmaa tääläkin päin.Rassi kirjoitti: Ohivuototestiä suunnitellut, kun startatuttaa hieman pitkään. Liekkö tähän mitään muuta mahdollista vikaa?
Ohivuodot mitattu ja ei suurempia eroja.
Tullut siihen tulokseen että vetää jostain polttoaine putkien välistä ilmaa, ja sen takia saa sahata.
Paljon mahollista tuo letkujen o-renkaiden falskaus. Sahata kun saa sekä kylmänä, että lämpimänä. Pitää tuosta Toivalan autosta joskus kysellä niitä ku sattuu menemään ohi ja joutaa. Varmaan tavalliset bilteman laijitelmasta napatut renkaat hapristuu lyhyemmässä ajassa, kuin virkaan varsinaisesti tarkotetut.
Eilen ja tänään touhuttiin lohkolämppäri paikalleen kotioloissa rasvamontulla. Kyllähän siitä jäljet jäi (ainakin asennusreiän ympärille) kun vuorotellen tampilla hakattiin ja avaimella väännettiin. Kyllähän se aukeni, kuva vois olla mielenkiintoinen siitä propusta. Ensiksi laitettiin sekä punainen O- rengas ja alumiiniprikka lämppärin tiivisteeksi -> vuotaa. Tänään sitten jatkettiin asennusta, otettiin alumiiniprikka pois -> pitää. Tosin asiaa seurataan, vähän näytti koeajon jälkeen lämppärin seutu märälle, mutta liekkö ollut lunta kun ei pohjalevyjä vielä laitettu..
Päätermostaatti vaihdettiin myös, kun ylävesiletku lämpesi mutta sisusta ei, ennekuin lämmöt edes lähellä 80. Alkoi lämpösuhteet muuttua oikeeseen suuntaan, ekan kerran lämpöviisari nousi jopa hieman yli 80 Pikkysyyläri ei ruennut lämpiämään yhtään vieläkään. Termarissa luku 85 tai 7 asteinen, vaikka paffilaatikossa oli 80 tai 82, jota ihmeteltiin varaosatiskillä. Alko cdi.hinkin tulemaan sitä lämmintä.
Eilen ja tänään touhuttiin lohkolämppäri paikalleen kotioloissa rasvamontulla. Kyllähän siitä jäljet jäi (ainakin asennusreiän ympärille) kun vuorotellen tampilla hakattiin ja avaimella väännettiin. Kyllähän se aukeni, kuva vois olla mielenkiintoinen siitä propusta. Ensiksi laitettiin sekä punainen O- rengas ja alumiiniprikka lämppärin tiivisteeksi -> vuotaa. Tänään sitten jatkettiin asennusta, otettiin alumiiniprikka pois -> pitää. Tosin asiaa seurataan, vähän näytti koeajon jälkeen lämppärin seutu märälle, mutta liekkö ollut lunta kun ei pohjalevyjä vielä laitettu..
Päätermostaatti vaihdettiin myös, kun ylävesiletku lämpesi mutta sisusta ei, ennekuin lämmöt edes lähellä 80. Alkoi lämpösuhteet muuttua oikeeseen suuntaan, ekan kerran lämpöviisari nousi jopa hieman yli 80 Pikkysyyläri ei ruennut lämpiämään yhtään vieläkään. Termarissa luku 85 tai 7 asteinen, vaikka paffilaatikossa oli 80 tai 82, jota ihmeteltiin varaosatiskillä. Alko cdi.hinkin tulemaan sitä lämmintä.
Lisää pikku huoltoa, raitisilmansuodin ja koneilmansuodin tarttui motonetistä mukaan. Isojen teiden ja suolakylvyn täyteisen reissun jälkeen huomasin, että takalasin pissapoika on sökö, suutinta ei ole ja muovi on vähän risa..
Tuosta starttailusta, mikä on cdi.n normaali käynnistysaika? Tässä on aika sama sekä kylmänä että lämpimänä, n. 2-4sek. Vaatiihan se railipaineen nousu aikansa, joten onko tuo "normaali" aika, kun on tottunut syöttöpumpullisten lyhyeen hörähdykseen..
Tuolle voimansiirtopuolelle lykkäsin viestin lootaöljyistä, mutta foorumilla viisastuneena? pitänee hankkia sittenkin täyssynteettistä. Toivalan auto ainakin auttanee viime kädessä ojentamalla purkkia kouraan, jos ei muualta löydy tietoa oikeista litkuista.
Ja kuvanlisäys ei edelleenkään toimi, liekkö tämä kone nii täynnä kaikennäköisiä otuksia ettei pääse läpi kun ei avaa tuota kuvanlisäysohjeissa mainittua linkkiä, jossa lukee "liitä viestiin". Kun valitsee kuvan ja lähettää, aikansa koneen raksutettua kuvatiedosto- kenttä tyhjenee ja muuta ei tapahdu..
Tuosta starttailusta, mikä on cdi.n normaali käynnistysaika? Tässä on aika sama sekä kylmänä että lämpimänä, n. 2-4sek. Vaatiihan se railipaineen nousu aikansa, joten onko tuo "normaali" aika, kun on tottunut syöttöpumpullisten lyhyeen hörähdykseen..
Tuolle voimansiirtopuolelle lykkäsin viestin lootaöljyistä, mutta foorumilla viisastuneena? pitänee hankkia sittenkin täyssynteettistä. Toivalan auto ainakin auttanee viime kädessä ojentamalla purkkia kouraan, jos ei muualta löydy tietoa oikeista litkuista.
Ja kuvanlisäys ei edelleenkään toimi, liekkö tämä kone nii täynnä kaikennäköisiä otuksia ettei pääse läpi kun ei avaa tuota kuvanlisäysohjeissa mainittua linkkiä, jossa lukee "liitä viestiin". Kun valitsee kuvan ja lähettää, aikansa koneen raksutettua kuvatiedosto- kenttä tyhjenee ja muuta ei tapahdu..
Onkos sulla ne kuvat liian isoja..? Itellä oli aluksi sama ongelma mut ku pienensin ne kokoon 1600x1200 nii forumi osas pienentää ne siitä... 800x600 vissiin pitäs olla kokona...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
no nyt alko järki juosta. Näinhän siinä käy kun tuli napsittua järkkärikuvia. Kuvakoot huiteli yli 4000 kuvapisteen niin ilmankos..
Tässäpä näitä tulee kun sai tulemaan, kiitosta RoopeK.
Lisävalot kesäksi pois, lueskelin että mese.fi kilvenalusia ei tainnut saada valkoselle kilvelle.
Tilaa olisi isonäyttöisellekkin mankalle jos cd-telineen ottaisi. Ei ole itseen (vielä) purrut humppainnostus niin kovaa, että hommailisin soitinta ja/tai muuta humppalaitetta. Lähellä on kyllä käynyt..
Sisäänajettuhan tämä. Vasemmassa reunassa Cdi- ja sökö termostaatti.
Pahimmat päällepäin näyvät ruostekohdat (+1 jota ei kuvissa).
.
Tässäpä näitä tulee kun sai tulemaan, kiitosta RoopeK.
Lisävalot kesäksi pois, lueskelin että mese.fi kilvenalusia ei tainnut saada valkoselle kilvelle.
Tilaa olisi isonäyttöisellekkin mankalle jos cd-telineen ottaisi. Ei ole itseen (vielä) purrut humppainnostus niin kovaa, että hommailisin soitinta ja/tai muuta humppalaitetta. Lähellä on kyllä käynyt..
Sisäänajettuhan tämä. Vasemmassa reunassa Cdi- ja sökö termostaatti.
Pahimmat päällepäin näyvät ruostekohdat (+1 jota ei kuvissa).
.
Komia ratti ja mittaristo
Sehän näyttää ihan perusmersulle ruosteitten puolesta, melkeimpä koko pelti maalata kerralla, voi tulla jopa saman värinen Oven alareunathan on helppo rajata tuohon listaan
Sehän näyttää ihan perusmersulle ruosteitten puolesta, melkeimpä koko pelti maalata kerralla, voi tulla jopa saman värinen Oven alareunathan on helppo rajata tuohon listaan
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Mikäs tuo ratti muuten on? En muista tuollasta nähneeni
Tosin miehän en mistään mittään tiiä...
Tosin miehän en mistään mittään tiiä...
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Korttia vieläkin odotellaan.
Starttausaika venyny 3-4 sekunttiin, ennen suodatinta olevaan lyhyeen pa-putkeen tulee selvästi ilmaa heti kun sammuttaa. Oli sitten lämmin tai kylmä kone. Pitänee suodattimeen tuleva/ lähtevä putki vaihtaa niin kärsii väännellä suotimen kotelon kantta sillon tällöin taas. Muualle sitten ostaa puoli kourallista o-renkaita.
Tuolla aikasemmin tuli höyryttyä 270 cdi.n kytkinhiluista mutta ei vissiin käy tähän vanhaan ceehen. 220 kytkimen jos hommaa aikanaan ja jossain sais vahvistettua sitä niin voisi alkaa suunnittelemaan myös 270 cdi.n ahdinta kun sen pitäisi käydä, jos on c-sarjasta peräisin. 170-180 hv vakiosuuttimilla, superturboon vielä matkaa (100hv/ltr, vai oliko se 100kW/ltr) Tämä kun alkaa jo tuntua ikävä kyllä laiskalle.
Myyjän mainitsemaa lastua koittanu ettiä et missä välissä se luuraa. Netistä ei juuri oo löytyny apua w202 cdi.n lastutukseen. Ellei sitten ole ihan ohjelma jo sisällä.
Starttausaika venyny 3-4 sekunttiin, ennen suodatinta olevaan lyhyeen pa-putkeen tulee selvästi ilmaa heti kun sammuttaa. Oli sitten lämmin tai kylmä kone. Pitänee suodattimeen tuleva/ lähtevä putki vaihtaa niin kärsii väännellä suotimen kotelon kantta sillon tällöin taas. Muualle sitten ostaa puoli kourallista o-renkaita.
Tuolla aikasemmin tuli höyryttyä 270 cdi.n kytkinhiluista mutta ei vissiin käy tähän vanhaan ceehen. 220 kytkimen jos hommaa aikanaan ja jossain sais vahvistettua sitä niin voisi alkaa suunnittelemaan myös 270 cdi.n ahdinta kun sen pitäisi käydä, jos on c-sarjasta peräisin. 170-180 hv vakiosuuttimilla, superturboon vielä matkaa (100hv/ltr, vai oliko se 100kW/ltr) Tämä kun alkaa jo tuntua ikävä kyllä laiskalle.
Myyjän mainitsemaa lastua koittanu ettiä et missä välissä se luuraa. Netistä ei juuri oo löytyny apua w202 cdi.n lastutukseen. Ellei sitten ole ihan ohjelma jo sisällä.
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Taas edetty vähän "projekteja" eteenpäin, vanteet tuli puhallettua& maalattua. Tarkotus laittaa kesäks alle.
Kaukana priimasta, mutta paremmat ku aikasemmin. Väri ihan hyvä.
Kuvia toisten alujenkin kanssa tuli näppäiltyä
Nuo vanteet hävittänen kesällä, kuhan toisille saan uuet kumit.
Takaluukun kukkaset.
Ensiviikon loppupuolella sitä sitten päästään tällä tieliikenteeseen. Humppalaitteet suunnitteluvaiheessa, kajareita jos ensteksi vaihtelisi ja sitten kattoo jos viittii bassopuolelle pistää. Jos tulee pistettyö, niin takarekkarin pehmustan ainakin huolella. Kylän hiomakoneet on niin naurettavan kuulosia..
Ruostesuojausta ja (paikkausta?), hiontaa ja maalausta luvassa kesällä. pohjassa pari kohtaa joissa kuppaa. Ja laatikkon on vähän märkä, ainakin vänkärin puolelta.
Kesää kohti!
Kaukana priimasta, mutta paremmat ku aikasemmin. Väri ihan hyvä.
Kuvia toisten alujenkin kanssa tuli näppäiltyä
Nuo vanteet hävittänen kesällä, kuhan toisille saan uuet kumit.
Takaluukun kukkaset.
Ensiviikon loppupuolella sitä sitten päästään tällä tieliikenteeseen. Humppalaitteet suunnitteluvaiheessa, kajareita jos ensteksi vaihtelisi ja sitten kattoo jos viittii bassopuolelle pistää. Jos tulee pistettyö, niin takarekkarin pehmustan ainakin huolella. Kylän hiomakoneet on niin naurettavan kuulosia..
Ruostesuojausta ja (paikkausta?), hiontaa ja maalausta luvassa kesällä. pohjassa pari kohtaa joissa kuppaa. Ja laatikkon on vähän märkä, ainakin vänkärin puolelta.
Kesää kohti!
Vetävät pyörät ei käänny. Eikä kääntyvät vedä.
Paitsi jos molemmat vetää. Ja harvemmin molemmat kääntyy.
Paitsi jos molemmat vetää. Ja harvemmin molemmat kääntyy.
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi