Ostin kuplan! Uusia kuvia! Talviteloilla, kytkintä, kaasaria
Ostin kuplan! Uusia kuvia! Talviteloilla, kytkintä, kaasaria
Tuli ostettua harrastebiili, taas päädyin kuplakantaan. -73 Vuosimallia, koriltaan loistava. Moottori pitää tehdä talven aikana.
Kuvia laitellaan kun niitä ehditään kunnolla ottamaan.
Moottori apulaitteineen kiinnostaa, 1300-1800cc.
Kuvaa:
Kuvia laitellaan kun niitä ehditään kunnolla ottamaan.
Moottori apulaitteineen kiinnostaa, 1300-1800cc.
Kuvaa:
Viimeksi muokannut Sami R, 03.11.2013 12:59. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
hoho, nuo on niin parhaita kesä/harraste autoja.
äkkiä kuvia niin pääsee ihastelleen, kaverilla oli tuollainen ja pääsin läheltä seuraamaan rakentelua.
H
äkkiä kuvia niin pääsee ihastelleen, kaverilla oli tuollainen ja pääsin läheltä seuraamaan rakentelua.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
eiku ATS classicit alle
http://www.myrideisme.com/Blog/wp-conte ... 4cdd43.jpg
Tai BBS:t
http://www.rtl2.de/images/artikelbilder ... 3_RS_1.jpg
http://www.myrideisme.com/Blog/wp-conte ... 4cdd43.jpg
Tai BBS:t
http://www.rtl2.de/images/artikelbilder ... 3_RS_1.jpg
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tähän luontevana jatkona että juu, ehdottomasti!Sergey kirjoitti:eiku ATS classicit alle
http://www.myrideisme.com/Blog/wp-conte ... 4cdd43.jpg
Tai BBS:t
http://www.rtl2.de/images/artikelbilder ... 3_RS_1.jpg
Ja mulle sitte noi mitkä tossa on nyt alla, haen pois ja voin maksaakin jotain...
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Eikos nuo vanteet ole JENNS kuplan alkuperäiset vanteet . Ostin tässä jokunen viikko sitten tuollaiset VW keskiokupeilla ja nyt sitten niihin voisi kaikessa rauhassa katsella kuplaaSami R kirjoitti:Kivat noi nykyset vanteet, en myy. On myös otteessa tuo rengastus!
Uudet jarrut, läpikäyty kori, verhoiltu sisusta ja sterkat kickpaneeleissa+subi takana. Mmmm.
Tuo 1800 mäntä-putkisarja vaatii koneistusta lohkoon, johonka en taida ruveta. Tietty jos hinta on hyvä, niin voipi kiinnostaa Tarkotus on nostaa pikkasen rutistuksia ja laittaa vähän kirreempi nokka tohon. Ykskurkkusella ehkä mennään, piru kun duunikaveri ehti ostaa yhen 2-kurkkusen nenän edestä. Mutta mitenköhän toimis kaksi ykskurkkusta? Ehkä tuo 34:nen riittää mulle.
Vanteista en muista mitä ovat, mutta kuplan osto on aina asiallinen päätös.
Sterkkoja ja subbaria pitäs ruveta laittamaan ja hahmottelemaan torvisubikoteloa taakse. Nykyinen jensseni siellä on ilmeisen kulunut.
Painetta pahnaan, tinkimättä erottelusta!
Penkeille tarttis kyytiä, tervajoelta heltsinkiin! Maksan 20€ggeriä kuljetuksesta.
Vanteista en muista mitä ovat, mutta kuplan osto on aina asiallinen päätös.
Sterkkoja ja subbaria pitäs ruveta laittamaan ja hahmottelemaan torvisubikoteloa taakse. Nykyinen jensseni siellä on ilmeisen kulunut.
Painetta pahnaan, tinkimättä erottelusta!
Penkeille tarttis kyytiä, tervajoelta heltsinkiin! Maksan 20€ggeriä kuljetuksesta.
Minkäkokoset pytyt koneessa on nyt? 92 milliset menee samaan läpeen kuin 90,5millisetkin. Lohkoon pytynreikien isontaminen ei enää maksa juuri mitään normaali runkolaakerilinjan aarporaushoidon ja pesun + casesaver-operaatioiden kylkiäisenä. Toisaalta vetää se kupla suht kevyenä autona (luonnostaaan loistavalla painonjakaumalla ja välityksillä) 85,5mm pytyilläkin kun tarpeeksi kireäksi tekee sillai että on moni tuninkimies lähdössä hämillään.Sami R kirjoitti:Tuo 1800 mäntä-putkisarja vaatii koneistusta lohkoon, johonka en taida ruveta. Tietty jos hinta on hyvä, niin voipi kiinnostaa Tarkotus on nostaa pikkasen rutistuksia ja laittaa vähän kirreempi nokka tohon. Ykskurkkusella ehkä mennään, piru kun duunikaveri ehti ostaa yhen 2-kurkkusen nenän edestä. Mutta mitenköhän toimis kaksi ykskurkkusta? Ehkä tuo 34:nen riittää mulle.
Ja sen laakerillinjanhan me koneistamme joka kerta kun konetta vähänkin pähkäillään päittäisvälyksen takia, eikös vaan?
34 solkun kanssa ei paljoa vakiota tiukempaa nokkaa kannata laittaa, ei vastaavaa hyötyä. Ei sen yhden keskituplan perään kannata haikailla tänä päivänä. Brosolit (eli ne brassisolexit = tuplat yksreikäset) toimii yleisen kokemuksen valossa yhtä keskituplaa paremmin, mutta kahdella tuplakaasarilla se ilmabokseri vasta henkiin herää...
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Tarkoitatko noita vanteita , mitkä ovat tuossa tämän jutun ekassa kuplassa, mutta eikö ne kuitenkin ole Jeans kuplan alkuperäiset, innoissani vielä toistan ,että mielestäni samanlaiset ostin keskiökuppien kera, no ruosteiset ja kupit oli kait rosteria mutta maalattu mustaksi, 80 luvulla ko vanteet muistaakseni volsuliikkeessa Turussa maksoi 400 mk kappale, ostin silloinkin kaverrilta ja maalasin taitetuksi valkoiseski punaiseen kuplaan , hienot, täytyy vilkaista jos siellä lukisi vaikka LemmerzMB kirjoitti:Nuo vanteethan ovat suht harvinaiset Lemmerzin vanteet. Noihin laitat vielä VW:n keskiökupit
-Der Weltmeister
Onhan tuollainen kupla kiva lelu mutta mikä mulla oli hetken aikaa niin äkkiä siihen kyllästyi Sitä oli "hieman" piristetty mutta unohdettu että olis pitännyt tehdä jotain myös jarrupuolelle sekä ehkäpä olis kannattanut myös tehdä siihen koneeseen virityksen yhteydessä pikku muutoksia että olis voinut ajaa normibensalla ilman että joutui lisäilemään jokaisella tankkaus kerralla sitä bensan lisäainetta ettei alkannut "potkimaan" takaisin aina sammuttaessa Ja bensaa tuo mun entinen paise vei enemmän kuin bensakasi
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Mulla olis joutilaana ilmeisesti 411:sta tai kleinbussista alunperin lähtöisin olevat kaasarit imusarjoineen ja vivustoineen. Luulisi niilläkin saavan polttoaineen kulutuksen uusille lukemille.Sami R kirjoitti:Tuo 1800 mäntä-putkisarja vaatii koneistusta lohkoon, johonka en taida ruveta. Tietty jos hinta on hyvä, niin voipi kiinnostaa Tarkotus on nostaa pikkasen rutistuksia ja laittaa vähän kirreempi nokka tohon. Ykskurkkusella ehkä mennään, piru kun duunikaveri ehti ostaa yhen 2-kurkkusen nenän edestä. Mutta mitenköhän toimis kaksi ykskurkkusta? Ehkä tuo 34:nen riittää mulle.
Lieneekö ne nämä sitten ne "nurkkakaasarit" mistä olen kuullut kuplan kohalla puhuttavan.
No tuolla varaston nurkassa ne joka tapauksessa lojuu ja ei oo kalliit jos tarviit.
Ykskurkkuiset Solexit ovat ja sellaiset lyhkäset imujalat niihin on kans olemassa.
Kaasarista toiseen menee poikkitanko josta en ole varma sopiiko se sellaisenaan olemaan kuplan puhallinkopan kanssa mutta äkkiäkös sen muokkaa erilaiseksi.
Omaani mihin nuo oli tarkoitus laittaa tuli aikoinaan sähköflektit ja siinä ei ollut mitään koppia eikä koko laturin/puhaltimen jalkaakaan mut se kone porsi sitten pakoventtiilin männän päälle toista sadan vauhdissa ja jälki sen mukaista.
Vaihdoin tilalle vakion 1200:n ja se oli kyllä paras kone siihen vehkeeseen.
Kaasarista toiseen menee poikkitanko josta en ole varma sopiiko se sellaisenaan olemaan kuplan puhallinkopan kanssa mutta äkkiäkös sen muokkaa erilaiseksi.
Omaani mihin nuo oli tarkoitus laittaa tuli aikoinaan sähköflektit ja siinä ei ollut mitään koppia eikä koko laturin/puhaltimen jalkaakaan mut se kone porsi sitten pakoventtiilin männän päälle toista sadan vauhdissa ja jälki sen mukaista.
Vaihdoin tilalle vakion 1200:n ja se oli kyllä paras kone siihen vehkeeseen.
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Oha tuota mullakkii kupla, toki rojektiasteella...
Jos kiinnostaa niin tuolla on jotain jutun tynkää...
http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... 16&t=40808
Jos kiinnostaa niin tuolla on jotain jutun tynkää...
http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... 16&t=40808
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
----------------------------
W124 250 ST proju
Hiace 4wd d4d
Escort mk2
-kuluttaa muttei kulje
----------------------------
W124 250 ST proju
Hiace 4wd d4d
Escort mk2
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi