Kannentiivistekö? 300urpo ree
Kannentiivistekö? 300urpo ree
Muut ongelmat kun on korjattu niin sitte menee kansi tai tiiviste. Kiva. Yön seisottuaan kone lähtee viidellä käymään ja pukkaa ekan kilometrin harmaata usvaa aivan käsittämättömästi. Pari kertaa viikossa on nyt lisätty nestettä. Öljyn joukkoon ei mene eikä öljyä mene paisariin, vuotaa kutosen pyttyyn vissiinkin. Tämä pytty alotti eilen uudestaan sen saman nakutuksen mutta kovempana kuin ennen. Suuttimet on uudet ja kutonen on testattu kolmesti eri suuttimella eikä nakutus siirry eikä savutus lopu. Joko annan periksi vai vieläkö pitäs koittaa korjata?!

-98 300diesel turbo
Nokkapukin pultit on kiinni 9mm 12kulmasella pultilla. Jos tarviit tietoja niin ota yhteyttä. Just samanlainen levällää. 
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Jätin eilen illalla paisuntasäiliön korkin löysälle ja tämän päivän n.100km ajelujen aikana ei savua/höyryä tullut kertaakaan eikä nestettä ole vähentynyt. Käynti ei ole kaunista kuin vasta kierroksilla, jää yksi pytty pois pelistä pienillä kierroksilla ja käynti sen mukaista. Mistäs kaikkein vahvimman kannentiivisteen löytää?
-98 300diesel turbo
Eikö noissa pitäisi olla jo vakiona vahva tiiviste paikallaan?ikilika kirjoitti:Jätin eilen illalla paisuntasäiliön korkin löysälle ja tämän päivän n.100km ajelujen aikana ei savua/höyryä tullut kertaakaan eikä nestettä ole vähentynyt. Käynti ei ole kaunista kuin vasta kierroksilla, jää yksi pytty pois pelistä pienillä kierroksilla ja käynti sen mukaista. Mistäs kaikkein vahvimman kannentiivisteen löytää?
Voiko vesi vuotaa vesipumpusta tai muualta ja rynkytyksen syy esim. jossain pumpun elementissä?ikilika kirjoitti:Jätin eilen illalla paisuntasäiliön korkin löysälle ja tämän päivän n.100km ajelujen aikana ei savua/höyryä tullut kertaakaan eikä nestettä ole vähentynyt. Käynti ei ole kaunista kuin vasta kierroksilla, jää yksi pytty pois pelistä pienillä kierroksilla ja käynti sen mukaista. Mistäs kaikkein vahvimman kannentiivisteen löytää?
Koko mopolla on ajettu 221tkm, itte olen sillä päästellyt jotain 80tkm nurkilla. Vakio turbo muttei vakio paineet, säädettävä tehoboxi jolla maailman saa mustenemaan. Liikaa revitty vakioturbosta irti, kone kovilla, ja varmasti vaikutusta tähänkin vaurioon. Joskus vielä se isompi ahdin löytyy tuonkin konehuoneesta...
-98 300diesel turbo
KL sanoo että ois sama kannentiiviste turbossa ja ilman? Taitaa olla mahdollista jotta korjaantuis jäähdytysjärjestelmän paikkausaineella vielä kun ei oireita ole pariin, kolmeen päivään ollut paisarin korkki auki ajellessa. Jos koittais tekohengitystä ensin. On siinä niin iso rahareikä ettei turhaan viittis tiivistettä vaihtaa, kun se sitten poikii venttiilien hionnan, kannen oikasun, venttiilivarrenkumien vaihdon ja mitä muuta sitte samalla kun kerran kansi on irti. Taitaa olla useemman satasen menoa väkisin, ja muutakin rahanmenoa tässä kuussa on, eikä auto jouda seisomaan ensi viikolla...
-98 300diesel turbo
viewtopic.php?t=32687&start=30
Tuolla ohjetta kannen irroitukseen sittenkun sille päälle sattuu
Ainakin 124:en kopassa 606 vaparissa on massapahvi. Oiskohan osat ja koneistus ehkä hiukan yli 400? Jos pystyy itse purkamaan ja kasaamaan kannen, vieraalla ei tarvi teetttä muukuin suoristus
Tuolla ohjetta kannen irroitukseen sittenkun sille päälle sattuu
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
oisko hehku menny kutosesta ja siks ei kunnolla syty kylmällä koneella? Vaaleeta höyryä pukkaa kunnolla jos yks nilkuttaa, kolkatus voi tulla kammiostakin.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Oivoi
Ihan tulee pahat muistot mieleen jokusen vuoden takaa..
Kyllä se on ikävä "tosi", että jos 606-turbossa menee vesi pesään niin hattu on halki
Omasta kokemuksesta hitsaaminen ei kannata, voi se tosin kai onnistuakin.
Itsellä kesti 1500km hitsauksen jälkeen ja taas oli vesi 5.pytyssä, sitten haettiinkin jo vaihtokantta.
Kuinkas mahtaa ehjiä kansia olla nykyään saatavilla? Muutama vuosi sitten ei ollut ainakaa "missään" ehjää käytettyä ja uusi oli aika syntisen kallis (muistaakseni ~2500€)
Kovin erikoisia työkaluja ei tarvitse kantta irrottaessa, suuttimiin tarvitsi piiiitkän hylsyn en tosin muista kokoa
Kansipultit on vissiin XZN-kannalla olikohan 10 tai 12
Kyllä se on ikävä "tosi", että jos 606-turbossa menee vesi pesään niin hattu on halki
Omasta kokemuksesta hitsaaminen ei kannata, voi se tosin kai onnistuakin.
Itsellä kesti 1500km hitsauksen jälkeen ja taas oli vesi 5.pytyssä, sitten haettiinkin jo vaihtokantta.
Kuinkas mahtaa ehjiä kansia olla nykyään saatavilla? Muutama vuosi sitten ei ollut ainakaa "missään" ehjää käytettyä ja uusi oli aika syntisen kallis (muistaakseni ~2500€)
Kovin erikoisia työkaluja ei tarvitse kantta irrottaessa, suuttimiin tarvitsi piiiitkän hylsyn en tosin muista kokoa
Kansipultit on vissiin XZN-kannalla olikohan 10 tai 12
-98 300diesel turbo
Jaaniin, unohdin varoittaa noista paikkaliemistä vaikka myöhäistähän se olisikin ollut.
Itsellä kansivaurion aiheutti todennäköisesti juurikin tuollaisen paikkamörjän käyttö
Syyläri oli niin lujasti tukossa, että vesi kiersi hädintuskin lainkaan.
Kerkisipä tuo aiheuttaa lämpöhalvauksen kertaalleen vielä "uudellakin" kannella, onneksi siitä episodista selvittiin ilman lisävahikoja
Itsellä kansivaurion aiheutti todennäköisesti juurikin tuollaisen paikkamörjän käyttö
Syyläri oli niin lujasti tukossa, että vesi kiersi hädintuskin lainkaan.
Kerkisipä tuo aiheuttaa lämpöhalvauksen kertaalleen vielä "uudellakin" kannella, onneksi siitä episodista selvittiin ilman lisävahikoja
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kyse oli om602 ja nestettä joutui lisäämään. Erikoista oli kun nestepinta laski aina niin alas että valo vilkui kojetaulussa, mutta siitä alaspäin tosi hitaasti. Ei se lämppärinkenno tukkoon menny mutta ei varmasti parantanukaan tilannetta, mutta 2kk kuitenkin piti ajella mömmöjen kans että nestepinta ei enää laskenu.