Kaveri tuossa huhuili, että turbomallissa olisi matalampi öljypohja. Pitääkö paikkansa ja paljonko on eroa kun mittaa tiivistepinnasta korkeimpaan kohtaan mikäli näin on? Minä kun rupesin suunnittelemaan koneen nostamista, että saa tuon öljypohjan pois asfaltin ulottuvilta vaan jos tuo turbon öljypohja menee suoraan vapariin kiinni ja sellaisen satun löytämään niin pääsisi helpommalla. Lohkohan on ulkoisesti lähes samanlainen noissa vaikka muuten ei mitään yhteistä olekaan. Ellen saa tuota yhtä Sankaria luopumaan kokonaisesta koneesta.. Olis herkullinen lisä tuon mun 5v pykäläisen getracin kaveriksi Auto on pakko saada taas kesäksi rullaamaan matalalla, alempana kuin viimekesänä ja ö-pohja ei toista kesää samalla korkeudella saati matalammalla kestä
Ja saa myös kertoa infoa jos nyt syystä tai toisesta joku on konetta ylemmäksi nostanut, jonkunverranhan tuolla olisi varaa nostaa.
Om617 öljypohja vs Om617A öljypohja
Om617 öljypohja vs Om617A öljypohja
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
- DieselDogW126
- Viestit: 205
- Liittynyt: 08.7.2006 16:20
- Paikkakunta: Helsinki