Tästäkö se alkaa.
Tästäkö se alkaa.
Ilmeisesti kesähelteet ja VAG-konsernin vehkeiden työkseen rassaaminen aiheutti sen että pää on pehmennyt ja perheen kakkosautoksi ilmestyi eilen 99 200 cdi Paavo ja heti on puuhaa tiedossa: havaittu jo koeajolla hieman tiputtava vesipumppu joten huomenna olisi vaihto edessä, onko kyseisessä operaatiossa mitään sudenkuoppaa vai onnistuuko bolt on? Toinen ongelma on lämmönsäätimet jotka puhdistuksenkin jälkeen työntää kuskinpuolelle pelkkää lämmintä.
Once you get fat you never come back.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Pumpun vaihto on heleppo nakki, tsekkaa lämmönsäätöpaneelista tinaukset.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Oolrait, sitten vielä sellainen kysymys että olikos tämä cdi se missä ilmastoinnille ei ole omaa flektiä vaan moottorin sähköflekti jäähdyttää lauhduttimen? Muistaakseni joku sellaisesta joskus tarinoi, kun autossa ei kennon etupuolella lisäflektejä ole. Ilmastoinnin huoltoliitinkin näyttää erilaiselta kun nyky autoissa nyt kai siihen ihan normaali huoltolaite käy kiinni kun r134a on kylmäaine???
Once you get fat you never come back.