Elikkäs mikäs tässä nyt mättää kun öljyjä yritän tarkistaa laatikosta ohjeilla jotka muistui mieleen jostain luettuna, eli ensin kone lämpimäksi ja tasaiselle alustalle parkkiin jossa veivataan kaikki vaihteet läpi jonka jälkeen öljytaso tarkastetaan tikusta.
tällä ohjeella yritin koko illan saada jotain tulosta, turhaan.
tikun nokassa oleva silmukka kastuu vain päästä pari milliä ja se vähäinenkin öljy on täynnä ilmakuplia.. Kokeilin lisätäkin jo 3dl uutta öljyä mutta pinta ei noussut milliäkään, vaihteet menee kuitenkin ehkä vähän napakammin päälle kun jarrua vasten laittaa D tai R.
sillä siis alunperin aloin öljyjä tarkistaan kun 2 > 3 vaihdossa luistaminen on pahentunut, muuten on pelannut täysin normaalisti. Taitaa olla korjaussarjan vihto edessä jos ihan luistamattomaksi haluaa mutta jos nyt jotain selvyyttä tuohon öljymäärään sais ensin!
722.4 öljymäärä
722.4 öljymäärä
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Anna öljyvaahton rauhottua. Meinaan jos on niin niukalti että pumput saa sotkettua ilmoja sekaan, niin ei varmaan tiijä lisätä sopivasti. Saiskos joku vilkastua hyvin seisseestä laatikosta, jotta missä asti tikkua liru kiipii kone seis? Sais osviitan ehkä.
Lootahan pelaa normaalisessa ajossa paremmin liian vähällä, kuin liialla öljyllä, eikö? Se siis saattaa huveta niin vähiin että alkaa vaahdota, ennen kuin meno loppuu, korrekt?

Lootahan pelaa normaalisessa ajossa paremmin liian vähällä, kuin liialla öljyllä, eikö? Se siis saattaa huveta niin vähiin että alkaa vaahdota, ennen kuin meno loppuu, korrekt?


Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Re: 722.4 öljymäärä
Ja tokihan kone käydessä (ja P-asennossa vaihde) tehdään se varsinainen mittaus.Shatter kirjoitti:Elikkäs mikäs tässä nyt mättää kun öljyjä yritän tarkistaa laatikosta ohjeilla jotka muistui mieleen jostain luettuna, eli ensin kone lämpimäksi ja tasaiselle alustalle parkkiin jossa veivataan kaikki vaihteet läpi jonka jälkeen öljytaso tarkastetaan tikusta.
tällä ohjeella yritin koko illan saada jotain tulosta, turhaan.
tikun nokassa oleva silmukka kastuu vain päästä pari milliä ja se vähäinenkin öljy on täynnä ilmakuplia.. Kokeilin lisätäkin jo 3dl uutta öljyä mutta pinta ei noussut milliäkään, vaihteet menee kuitenkin ehkä vähän napakammin päälle kun jarrua vasten laittaa D tai R.
sillä siis alunperin aloin öljyjä tarkistaan kun 2 > 3 vaihdossa luistaminen on pahentunut, muuten on pelannut täysin normaalisti. Taitaa olla korjaussarjan vihto edessä jos ihan luistamattomaksi haluaa mutta jos nyt jotain selvyyttä tuohon öljymäärään sais ensin!
Voit lisätä 3 desiä kerralla niin kauan kunnes alarajalta alkaa öljymäärä lisääntyä. 3 dl ei saa menemään yli vaikka olisi jo tasan alarajassa ennestään. Jos pelkkä kärki kostuu

