Ei kiemurtele,mutta ei viittis renkaita syöttää vit..ks.
Ajomukavuus,ryhti parani huomattavsti jousien vaihdolla!
Ei makaa tontissa,etenkin takapää nousi reilusti vahvistetulla jousella.Teiden kunnossapito melkein olematonta,joten joustoa kysytään.
![bates :bates:](./images/smilies/bates.gif)
Koulukuntia voi olla vaikka kymmenen mutta tuollaisten muutosten jälkeen ehdottomasti tarkastukseen, ihan niin kuin pumba sanoi. Tuo 35€ on pieni summa mielenrauhasta ja mahdollinen 45€ säätö tuohon päälle taas pieni hinta uusiin renkaisiin verrattunapumba kirjoitti:Tässäkin on kaksi koulukuntaa,toiset väittää että ei,ja mä sit taas joo
Toveri on periaattessa oikeassa. Mutta kun käytänössä sinulla on aikaa raidepään vaihtoon & kulmien säätöön 1/2 h niin minkäs teet.Easy Rider kirjoitti:
Edelleenkään mää en tykkää näistä milleistä tässä kohen, suurpiirteistä ja arvailujen varassa. Asteet ja minuutit on eksaktit kun ne oikeilla vehkeillä mitataan.
Sillä on jalkojen välissä kulma joka on noin 0.057295781.... astettaCool Hand Saku kirjoitti:Toveri on periaattessa oikeassa. Mutta kun käytänössä sinulla on aikaa raidepään vaihtoon & kulmien säätöön 1/2 h niin minkäs teet.Easy Rider kirjoitti:
Edelleenkään mää en tykkää näistä milleistä tässä kohen, suurpiirteistä ja arvailujen varassa. Asteet ja minuutit on eksaktit kun ne oikeilla vehkeillä mitataan.
Mitalla auraukset kohdalleen ja koeajo onko ruori suorassa?
Jos ei ole ja kun alat asiaa korjaamaan alkaa aikataulu hiljalleen kusemaan.
Krh-tulenjohtajana, voidaan säätää vaikka pi..lla. Jos naisella on kilometrin mittaiset jalat ja se niitä metrin levittää niin mikä sillä on jalkojen välissä.?