Palaneen polttimon merkkivalo ei sammu millään! #KORJATTU#
Palaneen polttimon merkkivalo ei sammu millään! #KORJATTU#
Apuva, en jaksa enää,
miksi palaneesta polttimosta kertova vikavalo ei vain sammu?
(C124 MB CE300 24v vm -90)
Polttimot katsottu sen seitsemän kertaa, ja kaikki polttimot palaa.
Ainut järkevä syy voisi olla takaluukun rekisterikilven polttimot, jotka on jotenkin ihmeellisesti viritelty toisiinsa "ryöstämällä" vasemmalta polttimolta oikealle. Lisäksi kolmen johdon (2 x harmaa, jossa violetti viiva, sekä 1x ruskea johto) nipusta yksi (harmaa violetti viiva) on kylmästi katkaistu. Watit olen katsonut polttimoista mielestäni kohdalleen.
Olisiko jollain tietoa, mila tavalla / montako johtoa sinne rekisterikilvelle tulisi mennä..???
miksi palaneesta polttimosta kertova vikavalo ei vain sammu?
(C124 MB CE300 24v vm -90)
Polttimot katsottu sen seitsemän kertaa, ja kaikki polttimot palaa.
Ainut järkevä syy voisi olla takaluukun rekisterikilven polttimot, jotka on jotenkin ihmeellisesti viritelty toisiinsa "ryöstämällä" vasemmalta polttimolta oikealle. Lisäksi kolmen johdon (2 x harmaa, jossa violetti viiva, sekä 1x ruskea johto) nipusta yksi (harmaa violetti viiva) on kylmästi katkaistu. Watit olen katsonut polttimoista mielestäni kohdalleen.
Olisiko jollain tietoa, mila tavalla / montako johtoa sinne rekisterikilvelle tulisi mennä..???
Viimeksi muokannut MiMar, 22.12.2013 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MiMar kirjoitti:täytyy katsoa, hämmentävää on juuri se, että yhden kutisteen sisällä tulee yhteensä kolme johtoa, ja on melko haastavaa nyt päätellä niistä yhtään mitään. Äkkiseltään yks johto puuttuu?
Dixon kirjoitti:Kaks plussaa ja yks maa on = 3?



Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen

Enpä tunne tarinaasi, mutta käyttä läpi ettei 5W ja 10W polttimoita ole mennyt vääriin paikkoihin - väärän polttimon voi laitaa ainakin rekisterikilven valoihin. Jos johonkin on laitettu väärän tehoinen polttimo tai vaikka polttimo palaa ja se on viimeisillään palaa merkkivalo?
VW Golf Plus 2.0 DSG vm. 2011
Enpä tunne tarinaasi, mutta käy läpi ettei 5W ja 10W polttimoita ole mennyt vääriin paikkoihin - väärän polttimon voi laitaa ainakin rekisterikilven valoihin. Jos johonkin on laitettu väärän tehoinen polttimo tai vaikka polttimo palaa ja se on viimeisillään palaa merkkivalo?
VW Golf Plus 2.0 DSG vm. 2011
No siellä kuuluu olla 5w polttimot. Mutta ainakin ajovalojen kohalla kuulemma jos on isonpaa polttimoa ku vakiossa ni ei sytytä vikavaloa. En tiiä päteekö sama kaikkiin.MiMar kirjoitti:Polttimot on tarkastettu, rekkarikilven valoissa 10 W polttimot.
viewtopic.php?p=362242#362242
Tosta tarkasta ja kierrä kaikki läpi.

E46 330D & E46 328i
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Niille lampuille kuuluu mennä molemmille oma plussa (se har/violetti) ja yhteinen miinus (ruskea). Nyt kun toiselta on ryöstetty plussa toiselle, valvontasysteemi on "epätasapainossa" ja herjaa.
Se katkaistu johdin on mennyt poikki nipunsisältä saranan läheltä niinkuin Dixon sanoi.
Ota se nippu nyt vaan auki saranan kohdalta, tai poista vikalamppu mittaristosta.
(Omassani on tehty jälkimmäinen).
Se katkaistu johdin on mennyt poikki nipunsisältä saranan läheltä niinkuin Dixon sanoi.
Ota se nippu nyt vaan auki saranan kohdalta, tai poista vikalamppu mittaristosta.
(Omassani on tehty jälkimmäinen).
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Valo sammui...
koska johto oli poikki suunnilleen takakaiuttimen kohdilta... Korjattu johto ja vihdoinkin valo sammui. Kiitän vastauksista.