w202 220cdi ei kierrä yli 3000
w202 220cdi ei kierrä yli 3000
Tervehdys !
Benzissäni otsikon mukaista ongelmaa. Ei kierrä ajossa eikä paikallaan.
Tutkittua katti, imm, ilmanputsari, mahdolliset ahtovuodot,sulakkeet.
Egr tukittu ennestään.
Apuja kiitos!
Benzissäni otsikon mukaista ongelmaa. Ei kierrä ajossa eikä paikallaan.
Tutkittua katti, imm, ilmanputsari, mahdolliset ahtovuodot,sulakkeet.
Egr tukittu ennestään.
Apuja kiitos!
Re: w202 220cdi ei kierrä yli 3000
Jos egr on tukittu ja ilmamäärämittari on kunnossa nin kuuluukin tulla moottorin lämmettyä vikatila.mbw202cdi kirjoitti:Tervehdys !
Benzissäni otsikon mukaista ongelmaa. Ei kierrä ajossa eikä paikallaan.
Tutkittua katti, imm, ilmanputsari, mahdolliset ahtovuodot,sulakkeet.
Egr tukittu ennestään.
Apuja kiitos!
Jos vikatila tulee heti auton käynnistyessä niin joku anturi voisi olla rikki tai johto poikki?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4311
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: w202 220cdi ei kierrä yli 3000
Jos egr on tukittu ilman ohjelman muutosta niinmbw202cdi kirjoitti:Tervehdys !
Benzissäni otsikon mukaista ongelmaa. Ei kierrä ajossa eikä paikallaan.
Tutkittua katti, imm, ilmanputsari, mahdolliset ahtovuodot,sulakkeet.
Egr tukittu ennestään.
Apuja kiitos!
Kuuluu tulla vikatila
Jos taas on tehty ohjelman muutos niin kannatta tarkistella näkyykö
Vuotoja letkuissa
Onkos
Automaati/manuaali
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pakoputken vuodot eivät haittaa.mbw202cdi kirjoitti:Tekee samaa aamukäynnistyksen jälkeen ja kun moottori on kuuma. Onko mersut miten ranttuja pakoputken vuodoille? kun jonkin verran tuntuu vuotavan. Huomenna menee roikan päähän,mutta tämä ilta ois aikaa tutkiskeluun.
Ilmamäärämittari jos on kokonaan pimeä niin käynnistyy heti vikatilaan.
Imusarjasta ahtopaineensäätimelle menevä letku kannattaa tarkistaa, ei tosin aiheuta vikatilaa vasta kun ajossa.
Alipaineletkut egr venttiilille ja imusarjan läppien kääntäjälle.
Jos egr tukkiminen on toteutettu tukkimalla sille menevä alipaineletku niin koita ottaa sieltä tukko pois

- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4311
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Mikä oli testeri mistä nuo tulivat,mbw202cdi kirjoitti:Antoi vikakoodit:
1sen hehkutulpasta
Sähköinen imutuuletin??
Paineenmuunnin
Ja imusarjasta
Noista ainakin paineen muunin ja imusarajan läppäien säädin
Jos on rikki niin riittävät kumpikin ihan yksitäinkin syyksi vikatilalle
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Jos läppämoottorista tulee vika heti uudestaan niin se on rikki. Uusi/ehjä moottori pitää vaihtaa. Hyvin harvoin sitä vikakoodia aiheuttaa johtovika tms.
Paineenmuuntimen vika voi olla alipaineissa, paineenmuuntimessa jne... ja se osa löytyy turbon hukkaportin letkun toisesta päästä.
Siis vikakoodien mukaiset viat kuntoon niin taas pelaa, se on resepti jonka voi näin netitse antaa...
Paineenmuuntimen vika voi olla alipaineissa, paineenmuuntimessa jne... ja se osa löytyy turbon hukkaportin letkun toisesta päästä.
Siis vikakoodien mukaiset viat kuntoon niin taas pelaa, se on resepti jonka voi näin netitse antaa...
wiimax.fi