Mariini kirjoitti:Ei kaanialta kyllä tule enää mitään V8 rintamalla, riippuu ihan sitten mitä MANnilta alkaa tulemaan, eikös se ole kanssa ihan rivikuutosten valtakuntaa? Veikkaan, että seuraavat mallit menee rakenteiltaan suht käsikädessä ja V8:t tippuu pois kokonaan Euro VI:n ansiosta.
VO-LO-VO!

Ei nyt ainakaan vielä Euro VI kanssa, johan Scanian koneet on Euro 6:ia, 730:iä myöten. Ongelmaksi tuskin tulee päästöjen saaminen kuriin, vaan hinta joilla se tehdään ja maksatetaan asiakkaalla.
Kimmo, jos nykynen Volvo on kunnossa, niin ei kait sitä vielä tarvii vaihtaa.
Vaihtaa sitten kun tulee aavistus, että jotain kallista on hajoamassa, ellei sitte tee äkkihajoamista.
Mut eikös Scanialtakin ole kohtapuolin tulossa uusi hytti?
Tosin en tiiä vaikuttaako se hintaan ja lastentauteihin? Tekniikkaahan nyt ei periaatteessa kuorma-autoissa uudisteta "korimallin" mukaan, niinkuin monesti henkilöautoissa.
Ite kyllä ottaisin Volvon jos ois vara valita ja oisin ite yrittäjänä alalla. Pohjoismaiden 3 merkkiä + Mersu on meikäläisen kärkimerkit. Toki Man ja Daf kiinnostaa silti, ei ole ikinä kokemusta kyseisistä vehkeistä saanu, kiinnostais tietty kokeilla.

(ja vastikään Kotkassa näin uuden Daffin, ledivalot jne, aika jännä.

)