Tänään sain sitten postia, jossa kuvat mukana. Ongelma selvitetty...
Velipojan luvalla tekstit ja kuvat...
"Vika selvitetty. Liittimen johdot on puristettu niin heikosti kiinni
että kun liiti kuumuuu kunnolla (AI MUN SORMIA) se ei puristakkaan enään vaan johdot lähtee vetämällä kevyesti pois. Hapettuneita johtoja.
Puhdistetaaan ja liitetään kunnolla.
Kulut? Hieman kuumottavat sormenpäät mutta ei sentään rakkoja.
Tunnin verran tuhraamista...
Nyt tarkistetaan entisistä kuvista johtojen paikat - kylmänä se lähti
vetämällä kevyesti liittimestä nyt kevyt veto ja johdot lähti
liittimestä! Johdot oli jo ennen sitäkin paenneet liittimestä sillä
johdon kuoren pitäisi olla tuossa taemmassa korvassa ja säikeiden siinä
toisessa. Tuohon kun kuvittelee sitten että kaapeli on kiinni rungossa
ja toinen pää heiluvassa moottorissa... Ihmekkös jos pätkii."



Liitintä ei oltu edes alunperinkään puristettu kiinni... (laaduntarkkailu alihankkijalla...). Onneksi on itsellä käytössä tarvittavat laitteet, jotta voipi tuon auton sielun kanssa keskustella henkeviä

Ai niin, Passat menee muuten yli litran vähemmällä kuin minun Volle...
(yksi sylinteri vähemmän ja -50hp
