Välillä väyrysellä, trilogian kolmas osa. Taistelu ohi.
Sammahtelu perkelöityi tänään triumfanttiseksi, Mäntsälästä kotiin ajellessa stoppeja tuli vähän väliä, loppumatkasta muutaman satametrisen välein.
Sorapihamekaanikko aikoi tulla Tokarev-testaimen kanssa tontille, katsotaan mitä näkyy.
Illan ihmettelin tallissa, mikä häntä riivaa ja havainto oli ilmakuplista.Naftaletkuun on koneen päällimuovit jyrsineet kuin orava pyöreän reiän vähän ennen suodatinta. Pitäneisi uusaista, vaan ei löytynyt tiluksilta sopivaa. Tuolta se varmaan kuitenkin ilmat haukkoo.
Sorapihamekaanikko aikoi tulla Tokarev-testaimen kanssa tontille, katsotaan mitä näkyy.
Illan ihmettelin tallissa, mikä häntä riivaa ja havainto oli ilmakuplista.Naftaletkuun on koneen päällimuovit jyrsineet kuin orava pyöreän reiän vähän ennen suodatinta. Pitäneisi uusaista, vaan ei löytynyt tiluksilta sopivaa. Tuolta se varmaan kuitenkin ilmat haukkoo.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Runtula poikkes Tokarevin kanssa, parilta suuttimelta löytyi muistista vikaa, samoin ilmamassamittarilta, muttei mitään, joka selittäisi eiliset rykimät. Itse veikkaan vieläkin ilmavaivoja, mutta ainakaan railpaineista, saati muusta ei herjaa löydy.
Wolfie pyörähti illansuussa tuomaan p-a-letkun pätkän ja vaihtoi vielä samaan hikeen sen paikalleenkin. Ilma ei kyllä loppunut vieläkään putkista, vuotaneeko auton alta vai mistä.
Kohta lähden kokeilemaan, vieläkö pätkii.
Iso kiitos herroille jo tässä vaiheessa
Wolfie pyörähti illansuussa tuomaan p-a-letkun pätkän ja vaihtoi vielä samaan hikeen sen paikalleenkin. Ilma ei kyllä loppunut vieläkään putkista, vuotaneeko auton alta vai mistä.
Kohta lähden kokeilemaan, vieläkö pätkii.
Iso kiitos herroille jo tässä vaiheessa
Niin vaan mennään vieläkin.
Suihkuttimistahan se mestari totesi, että kaksi on jo ehtoopuolella. Lukemia en muista, muistaisikohan Sorapiha? Ilmamassamittarikin heitti herjaa.
Katsellaan joskus, nyt on kiiru ajella.
575000 pyörähti mittariin, plus ne pari tuhatta mitkä hävisi taannoin.
Suihkuttimistahan se mestari totesi, että kaksi on jo ehtoopuolella. Lukemia en muista, muistaisikohan Sorapiha? Ilmamassamittarikin heitti herjaa.
Katsellaan joskus, nyt on kiiru ajella.
575000 pyörähti mittariin, plus ne pari tuhatta mitkä hävisi taannoin.
Vaihdoin männä viikolla renkaat,alla oli lopuillaan olevat kitkat.
J*malauta, että muuttui auto. Tähän asti se on hakenut urien mukaan ihan tolkuttomasti, välillä louskaisi terävän hypyn sivulle, ettei kaista riitä. Minä olen etsinyt vikaa joka puolelta, kun jonkunhan täytyy olla irti, ainakin melkein.
No, ei ollut. Kaikki tempoilut jäivät autotalliin rengaspinoon.
Nyt tämä on oikeasti hyvä ajaa,vanhoilla renkailla hävisi seitenkolmoselle Vivallekin.
J*malauta, että muuttui auto. Tähän asti se on hakenut urien mukaan ihan tolkuttomasti, välillä louskaisi terävän hypyn sivulle, ettei kaista riitä. Minä olen etsinyt vikaa joka puolelta, kun jonkunhan täytyy olla irti, ainakin melkein.
No, ei ollut. Kaikki tempoilut jäivät autotalliin rengaspinoon.
Nyt tämä on oikeasti hyvä ajaa,vanhoilla renkailla hävisi seitenkolmoselle Vivallekin.
Jaa, niin. Ensimmäinen tankillinen renkaanvaihdon jälkeen ja talvirajoituksilla, 5,3l/100 km. Ilmastointia ei enää tarvita ja webasto ei toimi, niin aika pienellä menee. Renkaatkin varmaan tekee osansa, paljon herkemmin rullaa noilla, kuin kesällä alla olleilla kitkavainailla.
Kesäkoko oli 215/55 ja 16 tuumaa, talviset on viistoistatuumaiset, 205/60. Melutaso putosi, ajettavuus parani tuhatkertaisesti, uraherkkyys ja vetely hävisivät kokonaan.
Mersut on minun kokemukseni mukaan aika herkkiä rengastukselleen, olleet aina.
Kesäkoko oli 215/55 ja 16 tuumaa, talviset on viistoistatuumaiset, 205/60. Melutaso putosi, ajettavuus parani tuhatkertaisesti, uraherkkyys ja vetely hävisivät kokonaan.
Mersut on minun kokemukseni mukaan aika herkkiä rengastukselleen, olleet aina.