Puolen tunnin homma koneen ja lootan irrotus, se on testattu. Vai mitä Karvanaama?
Kytkimen letku irti, nopeusmittarin vaijeri irti, lootan takakannakkeeseen 17mm ja 13mm hylsyt, vaihetankojen sokat irti, koneen ja rungon välinen maadotus irti, polttoaineletkut irti, jähytinnesteletkut irti, hehkun liitin hehkureleen päästä, koneen kiinnikepultit ihan vaan niillä 17mm kannallisilla, jäähdytin irti, ohjaustehostimen pumppu ensin 13mm hihnapyörän pultit auki ja kahella pultilla ot-pumppu irti (ei tartte letkuja irrottaa ja läträtä öljyllä), alipaineputki irti, laturin liitinki irti, pakoputki irti/poikki, startin johtosarja suhteellisen nopea irrottaa akun + kenkä, 10mm pultin kannan alta yks johto ja kuskin puolelta liitinki irti ristipäällä jaaa jotain pientä.
Aika pitkä lause tuli.
E: Kartaaniahan ei tartte irrottaa, kone kun on nousemassa ylöspäin niin kiskase konetta eteenpäin niin kartaani tulee boorilta pois ja lähtee koneen ja lootan mukana.