Leemun R THE END
Leemun R THE END
Tuommoinen -07 R 320CDI koittaa nyt paikata S211:sen paikan.
"Pätkä"-mallia, rekiströity 6:lle. Varusteita ei ihmeemmin ole Airmatic sentään löytyy murheita tuottamassa
Metrejä on 199tkm.
Saako joku näkösälle lontoonkielisen varustelistan?
Etusivun dekooderilla tuli vain venättä, eikä se oikein taitu
VIN: WDC2510221A039460
Ihan ensin pitänee soitella hotarille maanantaina ja varata huoltoaika.
Edellisestä on matkaa 33tkm. eikä kirjassa ole mainintaa, että vaihteistoöljyjä olisi vaihdettu kertaakaan
Lupsakan oloinen peli maantiellä ja varmasti hiljainen, kun ei pää halkea rengasmetelistä nytkään vaikka on hakkapeliitat alla
"Pätkä"-mallia, rekiströity 6:lle. Varusteita ei ihmeemmin ole Airmatic sentään löytyy murheita tuottamassa
Metrejä on 199tkm.
Saako joku näkösälle lontoonkielisen varustelistan?
Etusivun dekooderilla tuli vain venättä, eikä se oikein taitu
VIN: WDC2510221A039460
Ihan ensin pitänee soitella hotarille maanantaina ja varata huoltoaika.
Edellisestä on matkaa 33tkm. eikä kirjassa ole mainintaa, että vaihteistoöljyjä olisi vaihdettu kertaakaan
Lupsakan oloinen peli maantiellä ja varmasti hiljainen, kun ei pää halkea rengasmetelistä nytkään vaikka on hakkapeliitat alla
Viimeksi muokannut Leemu, 22.6.2017 15:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mitä noista tulee mieleen mallikohtaisina vikapaikkoina niin pyöränlaakerit, joskus etuvetarit.
Jakolaatikon ketju jos alkaa hyppiä niin sen sitten huomaa kuskin paikallekin mutta onneksi ei kaikkia näitä vaivaa.
Yhteen tuollaiseen vaihdoin kaikki sisävalopolttimot ledeiksi, tulipa melko kirkas sisusta. Oikeastaan hieno. On yllättävän monta polttimoa muuten, ei taida kymmenen riittää lähellekään. Ainakaan jos laskee mukaan poistumisvalot ovissa.
Jakolaatikon ketju jos alkaa hyppiä niin sen sitten huomaa kuskin paikallekin mutta onneksi ei kaikkia näitä vaivaa.
Yhteen tuollaiseen vaihdoin kaikki sisävalopolttimot ledeiksi, tulipa melko kirkas sisusta. Oikeastaan hieno. On yllättävän monta polttimoa muuten, ei taida kymmenen riittää lähellekään. Ainakaan jos laskee mukaan poistumisvalot ovissa.
wiimax.fi
Taatusti tilava ja hiljainen menopeli, jolla pääsee kaikkiin tarvittaviin paikkoihin kelissä kuin kelissä. Tuo on vuoden vanhempi kuin itsellä nyt oleva tuon pienoismalli, joka sekin on mielestäni hiljainen auto kokoisekseen.
Miten korkealla tuossa istutaan? Auto on niin iso livenäkin, ettei ulkoapäin katsomalla oikein selviä penkkien asema korkeussuhteessa. Pienoismallissa istutaan yllättävän ylhäällä.
Vaikka onnea ei pitäisi tarvita autojen kassa, toivotan sitä kuitenkin.
Miten korkealla tuossa istutaan? Auto on niin iso livenäkin, ettei ulkoapäin katsomalla oikein selviä penkkien asema korkeussuhteessa. Pienoismallissa istutaan yllättävän ylhäällä.
Vaikka onnea ei pitäisi tarvita autojen kassa, toivotan sitä kuitenkin.
Tällainen hukkapätkä (185cm) kun poistuu kuljettajan istuimelta, niin pikkaisen joutuu varpaita ojentamaan että yltää jalat maahan.Höömy kirjoitti: Miten korkealla tuossa istutaan? Auto on niin iso livenäkin, ettei ulkoapäin katsomalla oikein selviä penkkien asema korkeussuhteessa. Pienoismallissa istutaan yllättävän ylhäällä.
Re: Leemun R
Onnistuin ihan itte.Leemu kirjoitti: Saako joku näkösälle lontoonkielisen varustelistan?
82 CONVERTER WITH DEV. CHARACTERISTIC
206B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ITALIAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
214 ADAPTIVE DAMPING SYSTEM
222B INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH
244 SPORTS SEATS, FRONT
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
263B AIRBAGLABLE - ITALIAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
524 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
543L ITALY
560 ELECTRIC. ADJUSTABLE DRIVER SEAT L. AND R.
575 CENTER CONSOLE FOR 2ND SEAT ROW
580 AIR CONDITIONER
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
619 CORNERING ILLUMINATION
669 SPARE WHEEL / FOLDING WHEEL
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
723 TRUNK COVERING
739 TRIM PIECES - ALUMINUM
787 19" AMG SPOKE WHEELS ALL-ROUND
807 YEAR OF MODIFICATION
819 CD CHANGER
831 LICENSE PLATE FASTENING ITALY
848 ELEC. SIDE WINDOWS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
900A MICROFIBER
908A MICROFIBER - GRAY
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
987 BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
989 IDENTIFICATION LABEL UNDER WINDSHIELD
A05 TRANSMISSION ALL-WHEEL CAPABLE
A21 SHIFT BY WIRE
A22 NEW CONVERTER GENERATION
A45 O-SHIFT PLATE WITH VGS2
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
P95 SPORT PACKAGE INTERIEUR
P96 SPORT PACKAGE EXTERIEUR
R01 SUMMER TIRES
V32 SPEED+ - LOADINDEX 103 W
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1932
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Täytyisi tänään laittaa sisätilanlämmittimelle teline.
Osaako joku sanoa, onko apumiehen potkupaneelin takana jotakin vahingoittuvaa? Jos vetäisi julmasti ruuvilla siihen kiinni..
Menee tietty aikaa, ennenkuin sellaisin pääsee tavan kaveri kiinni
R olisi varmaan metka peli nelipyttyisenä Ei nimittäin ole mikään raketti tuolla kutosellakaan.
Toisaalta vauhdin tuntu loistaa poissaolollaan ja todella herkästi lykkää risteyksiin aivan liian lujaa jos täytyisikin pysähtyä
Osaako joku sanoa, onko apumiehen potkupaneelin takana jotakin vahingoittuvaa? Jos vetäisi julmasti ruuvilla siihen kiinni..
Eikös uusissa malleissa ole jotakin pikkukoneelisia matickeja?Kone kirjoitti:220cdi karvalakki neliveto riittäisi mulle aivan hyvin.
Menee tietty aikaa, ennenkuin sellaisin pääsee tavan kaveri kiinni
R olisi varmaan metka peli nelipyttyisenä Ei nimittäin ole mikään raketti tuolla kutosellakaan.
Toisaalta vauhdin tuntu loistaa poissaolollaan ja todella herkästi lykkää risteyksiin aivan liian lujaa jos täytyisikin pysähtyä
Kiitosta vaan. Ei ollut huono peli edellinen muidenkaan mielestä, tänään oli myyty jo etiäppäinAki P kirjoitti:Onnea uudelle kulkineelle
Uuden patterin kipaisin kaupungista tänään, ei oikein ole luottoa vanhaan.
Kylmäkäynnistys vaikuttaa lievästi erikoiselta. N.-15 astetta, karkeasti pari tuntia lämmitysjohdon päässä. Hehkuttaa normaalin tuntuisesti. Startti tuntuu pyörittävän aika laiskasti, tuntuu että pystyy laskemaan puristustahdit startatessa. Kolme puristusta, lupaa hiukan. Kolme lisää ja käymään kaikilla pytyillä.
Ei kuitenkaan ole herjaillut mitään jännitteistä eikä pudotellut toimintoja pois.
Akun iästä ei mitään hajua, ei ainakaan huoltokirjassa ole mainintaa vaihdosta vaan voisiko enää olla alkuperäinen?
Vaihto vissiin jokseenkin työläs, patterihan on jemmassa apumiehen penkin alla.
Pitää perehtyä viikonloppuna kun ehtii valoisalla aikaa ja pääsee lämpimään ropaamaan.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1932
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
En ole joutanut vielä tutkimaan. On niin kylmä, että on parempi pitää näpiut erossa kaikesta muovisestatähtikuljettaja kirjoitti:Joko selvisi onko potkupaneelin takana sähköpurkkeja tai muuta mukavaa? Monessa henkilömallissa siellä on jos jotain purkkia. Eikö tässä nouse se metallinen ylös että saisi tarkistettua taustan?
WIS:istä ei oikein löytynyt mitään, saattaa olla että tässä onkin tyhjää tuo tila.
Olikos näissä jotain kummaa akun vaihdossa? Arvaako päästää auton jännitteetömäksi vai täytyykö syöttää apuja vaikka apuvirtapistokkeesta
Sen verta ahtaasti vänkärin penkin alla ettei kannata lisävirtojen kans räpsytellä. Omaani vaihdoin maanantai iltana kuollen akun tilalle toisen. Mahtuu juuri kun vetää penkin eteen ja ylös. Joutuu vähän pystyssä ujuttaan vaan tuli se sieltä kun oli käyny sallilla
Niin toisaalla kyselit että mikä se tuli taloon, niin se oli semmonen x164 -06
Niin toisaalla kyselit että mikä se tuli taloon, niin se oli semmonen x164 -06
Jotenkin mää arvasinAki P kirjoitti:Sen verta ahtaasti vänkärin penkin alla ettei kannata lisävirtojen kans räpsytellä. Omaani vaihdoin maanantai iltana kuollen akun tilalle toisen. Mahtuu juuri kun vetää penkin eteen ja ylös. Joutuu vähän pystyssä ujuttaan vaan tuli se sieltä kun oli käyny sallilla
Niin toisaalla kyselit että mikä se tuli taloon, niin se oli semmonen x164 -06
Mitenkäs tuo väylähomma? Ovet lukkoon ja istuskella puolituntia takapenkillä vai laittaako se maate jos on takaovi raollaan?
Ja jos sinne sattuu jotain vikakoodeja tuleen akun vaihon yhteydessä nii nehän saa kuitattua pois...
PS. Ein niitä ovia lukoon tarvii lyörä, ovet vaan kii... Näi mulle sanottihin ku akhua irroottelin...
PS. Ein niitä ovia lukoon tarvii lyörä, ovet vaan kii... Näi mulle sanottihin ku akhua irroottelin...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
.
Kyllä se vaan taisi orikinaali olla Made in USA ja Mersun leimat päällä.Leemu kirjoitti: Akun iästä ei mitään hajua, ei ainakaan huoltokirjassa ole mainintaa vaihdosta vaan voisiko enää olla alkuperäinen?
Vähän reippaamman tuntuisesti pyöräytti starttia, ei tosin ole enää pakkastakaan
Kyllä se on melko täynnä sähköjohtoa, joten ihan sokkona ei kannata lähteä ruuvailemaan.tähtikuljettaja kirjoitti:Joko selvisi onko potkupaneelin takana sähköpurkkeja tai muuta mukavaa?
Moottori tuntuu lämpiävän nopeasti. Samoilla lämmitystottumuksilla kuin S211 tämä tuntuu saavuttavan normaalin käyntilämmön jo ~10km maantieajolla.
Ketjunkiristintäkin koitin silmäillä. Tiileri on laittanut aiheesta hyviä kuvia:
viewtopic.php?t=52760
Lähinnä näytti tuolta linkistä löytyvän kakkoskuvan kaltaiselta
Hotari osannee huomenna arvioida vaihtotarpeen kun saa pelin muutoinkin silmäiltäväkseen
Kyllä se vaan taisi orikinaali olla Made in USA ja Mersun leimat päällä.Leemu kirjoitti: Akun iästä ei mitään hajua, ei ainakaan huoltokirjassa ole mainintaa vaihdosta vaan voisiko enää olla alkuperäinen?
Vähän reippaamman tuntuisesti pyöräytti starttia, ei tosin ole enää pakkastakaan
Kyllä se on melko täynnä sähköjohtoa, joten ihan sokkona ei kannata lähteä ruuvailemaan.tähtikuljettaja kirjoitti:Joko selvisi onko potkupaneelin takana sähköpurkkeja tai muuta mukavaa?
Moottori tuntuu lämpiävän nopeasti. Samoilla lämmitystottumuksilla kuin S211 tämä tuntuu saavuttavan normaalin käyntilämmön jo ~10km maantieajolla.
Ketjunkiristintäkin koitin silmäillä.
Näyttää lähinnä samalta, kuin linkin kuvissa toisena oleva tapaus.
viewtopic.php?t=52760
Hotari osannee huomenna arvioida vaihtotarpeen kun saa pelin muutoinkin silmäiltäväkseen
Järvenpään reissu tehty
Huoltoa tuli toimitettua ja tutkittua muutoinkin peliä.
Se osui tosiaan voittava arpa tälläkertaa
Jakoketju vaihtokunnossa, silmälasitiiviste vuotaa, 6.pytyn suuttimen pohjatiiviste vuotaa, 3.pytystä hehku pimeänä
No, ei pelkkää huonoa. Toinen etutolppa on vuodelta -14 eli hiljan vaihdettu ja askiin on öljyjä vaihdeltu kun löytyi -13 vuoden päiväys suodattimesta.
Öljy tosin oli väriä vaihtanut melko tummaksi
Peräöljyt olivat oikeinkin kirkkaat ja jakolaatikon öljytkin kohtalaiset.
Huoltoa tuli toimitettua ja tutkittua muutoinkin peliä.
Se osui tosiaan voittava arpa tälläkertaa
Jakoketju vaihtokunnossa, silmälasitiiviste vuotaa, 6.pytyn suuttimen pohjatiiviste vuotaa, 3.pytystä hehku pimeänä
No, ei pelkkää huonoa. Toinen etutolppa on vuodelta -14 eli hiljan vaihdettu ja askiin on öljyjä vaihdeltu kun löytyi -13 vuoden päiväys suodattimesta.
Öljy tosin oli väriä vaihtanut melko tummaksi
Peräöljyt olivat oikeinkin kirkkaat ja jakolaatikon öljytkin kohtalaiset.
Ja olihan tässä siitä pikkuakustakin herjaa.
Lontoonkielisillä foorumeilla tosin sanotaan, että pikkuakun ainoa tehtävä on kytkeä vaihde P:lle jos pääakusta loppuu virta
Lontoonkielisillä foorumeilla tosin sanotaan, että pikkuakun ainoa tehtävä on kytkeä vaihde P:lle jos pääakusta loppuu virta
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Jaaniin seki745 kirjoitti:Ja olihan tässä siitä pikkuakustakin herjaa.
Mistäspäin autoa se pitäis löytymän, vaikka olihan sielä vaihtoehto ettei koko akkua ole745 kirjoitti:Lontoonkielisillä foorumeilla tosin sanotaan, että pikkuakun ainoa tehtävä on kytkeä vaihde P:lle jos pääakusta loppuu virta
On ihan iskemätön pikkuakku itsellä hyllyssä, vois vaihtaa joutessaan.
Vaikka se on kumminkin jossain etupuskurin takana ja vaihtotyö aloitetaan irrottamalla takalamppu
Nonyvastahokasin, sehän pitäis olla tuossa ison akun vieressä Emmää siälä tommosta nähny
Nojuu, täytyypä kurkkia maton alle..745 kirjoitti:http://mbworld.org/forums/r-class-w251/ ... ost5651997
Oiskohan tosta yhtikäsmitään apuva
Ei se mun patteri kyllä noin pikkanen oo