Mersuw123:n w210 ja automaattilaatikko ongelmat
Mersuw123:n w210 ja automaattilaatikko ongelmat
Tulipa ostettua tuommonen siistikuntonen väyrynen työmatkaautoksi, semmosta vaivaa meinaa olla että kun laatikko vaihtaa 2-3 niin nakkaa kierrokset tappiin ja vaihtaa sitten vasta 3 ja kytkee vaihteen jotenkin hittaan tuntosesti. Joskus jos ajaa aivan pintakaasulla niin saattaa vaihtaa normaalisti. Kaikki muut vaihteet vaihtaa hyvin. Syksyllä huollettu parkkilalla laatikko. Aki P:llähän ois vissiin star jolla vois kahtua vikakoodit? Sitten semmonen juttu on kans, että vaikuttaako se jotenki automaattilaatikon toimintaan ku oon huomannu että jos käynnistäessä painaa jarrua niin lähtee tosi huonosti käyntiin. Laitetaampa lopuksi kuva vielä autosta, ja vm on -00 jos sillä on merkitystä.
laatikkoon on öljyt vaihettu parkkilalla lokakuussa ja sen jälkeen ajettu n.1000km. Kattoin kylläki laatikko öljyt mittatikulla ja se ei kastunu ollenkaan.Wiqqo kirjoitti:Tokeniskoha tuo laatikko öljyjen huuhtelulla ja vaihdolla
Näissähän on 722.6 loota minun muistaakseni? Saako sinne laitettua vielä sitä "korjaussarjaa"
Mun korvaan tuo ei ainaskaa kuulostas hyvältämersuw123 kirjoitti:laatikkoon on öljyt vaihettu parkkilalla lokakuussa ja sen jälkeen ajettu n.1000km. Kattoin kylläki laatikko öljyt mittatikulla ja se ei kastunu ollenkaan.Wiqqo kirjoitti:Tokeniskoha tuo laatikko öljyjen huuhtelulla ja vaihdolla
Näissähän on 722.6 loota minun muistaakseni? Saako sinne laitettua vielä sitä "korjaussarjaa"
Lisätään nyt vielä, että tuolla mun ceemelin laatikolla on kanssa vähä oma elämä. Entisen omistajan mukaan laatikon vaihdon yhteydessä, jäänyt venttiilipöytä likaseksi. Sama tekniikka mulla siis, ja varmaan sama laatikkokin ihan
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
E30 316i -89
Mielestäni olisi järkevää lukea vikamuisti, josko sieltä saisi jotakin osviittaa.mersuw123 kirjoitti:Mistä seuraavaksi lähtis ehtiin vikkaa?
Tällaisen perusidiootin mielestä vaikuttaa kyllä siltä, että vaihteistossa on ihan oikea mekaaninen vika (Vuotoa venttiilikoneistossa tms. että öljynpaine ei ole riittävä tarpeellisissa paikoissa.)