Saapin sairaskertomus eli kamalaruostekorijausrojekti OSA 2

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Saapin sairaskertomus eli kamalaruostekorijausrojekti OSA 2

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Ei kamala...se sama Saappi on taas pihassa.
Nyt on takaiskari yläpäästä irti.
Muistin virkistyksen vuoksi tuossa ne vanhat kuvat.
http://photobucket.com/albums/a219/Rass ... %20tarina/
Pro HVM
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Hahahhahaah! :lol: No, turaa se saappi nyt suunnilleen nippuun niin aletaan suunnitella seuraavaa projektia. :lol:

Voi ihme, hullua naurattaa nyt oikeasti. :lol: Onko Rässi mies joka ei osaa sanoa ei? Sellainen kuva tässä nyt on syntynyt ihan väkisinkin. :lol:

Voimia... :roll:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29458
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Onneksi saapissa takaiskarin yläpään irtoaminen ei tarkoita samaa kuin matsta626:ssa. (molemmissa yleinen vaiva)
wiimax.fi
Avatar
Jani
Viestit: 1449
Liittynyt: 29.9.2005 18:45
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jani »

Vahvista ny samalla niiden takimmaisten tukivarsien kiinnitys :roll:
Ne repee seuraavaksi :wink:
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

ja hitsaa jarrusatuloihin samantien hiukan lisää tavaraa etteivät ala ensimmäisenä paukkumaan :lol:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

dealer kirjoitti:Onneksi saapissa takaiskarin yläpään irtoaminen ei tarkoita samaa kuin matsta626:ssa. (molemmissa yleinen vaiva)
Jepjep, omaan 626n piti pyöräyttää pellistä uus torni.
HVM kirjoitti:Onko Rässi mies joka ei osaa sanoa ei?
Saattaa olla... toisaalta kun se syyläriki jo valmistu, nii voishan tässä taas vähä tinaillakki.
Pro HVM
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Jep, aloteltu on tämäkin savotta.
Tästä lähetään, kivasti meisseli sujahti läpi.
Nuo mutterit ei lähteny ku rälläkällä, no problemo.
Uudet iskarit makso 45€ pari.
Tässä kuvassa mukana myös takapenkin selkänoja... hohhoijaa.
Nyt tilanne jo parempi, melkein puhdasta.
Paria peltiä päälekkäin ja ihan mätää kaikki.
Jos huomenna taas jaksais.

Edit: Puh! Alakas olla kuskinpuoli valamis, tuplapellit ja kaikki.
Sinkit turautin päälle, huomenna maalit ja massat niskaan.
Viimeksi muokannut Rässi66, 08.11.2005 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pro HVM
Avatar
Jani
Viestit: 1449
Liittynyt: 29.9.2005 18:45
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jani »

Tuohon paikkaan saa muuten valmista korjauspalaakin, jos ei huvita itse takoa pelliä muotoonsa :wink:
Saattoi kyllä olla kokoonsa nähden arvokas :roll:
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Dodii, kuskinpuoli kasassa. Sitten se hanttarin puoli työn alle.
Helppo oli ottaa iskari pois, yläpää sujahti reijästä läpi muttereita aukomatta, kumeineen päivineen.
Huomenna pakko tehdä valmiiksi, kestänyt jo liian kauan.
Lisäksi hieman vaikuttaisi olevan uusia haasteita tulossa, pohditaan.
Tuossa vielävanhaa ja uutta iskarimallistoa.
Pro HVM
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”