400 CDI tehoboksin asentelua..
400 CDI tehoboksin asentelua..
Nyt iski tenkkapoo eteen perin yksinkertaisessa asiassa.
Tarvitsisi asennella moinen tuhoboksi autoon, mutta enpä löydä sitä liitintä minkä väliin ne on ollut tapana laittaa.
Tuossa naftasuodattimen takana sen aattelin olevan, mutta sieltä löytyi 2 napanen liitin, mutta boksissa 3 napanen liitin.
Googlella kovasti kaivelemallakaan en löytänyt tietoa, niin löytyisikös täältä?
Tuossa kuvassa näkyy tuo oma veikkaus liittimestä, missä tuo keltainen liitin jo irti.
Tarvitsisi asennella moinen tuhoboksi autoon, mutta enpä löydä sitä liitintä minkä väliin ne on ollut tapana laittaa.
Tuossa naftasuodattimen takana sen aattelin olevan, mutta sieltä löytyi 2 napanen liitin, mutta boksissa 3 napanen liitin.
Googlella kovasti kaivelemallakaan en löytänyt tietoa, niin löytyisikös täältä?
Tuossa kuvassa näkyy tuo oma veikkaus liittimestä, missä tuo keltainen liitin jo irti.
Parista ml 400 ripiny helettiin tuollaset ku eka on hajonnu suuttimia sit korkeepainepumppu ja kaikenkukkurax ecu se makso +2000€
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Tohan herjaa vaan railipainetta EI muuta eli kunnon softaus vaan niin on paljo turvallisempi sekä saa egr poiis samalla
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Kyllähän se tiedossa, mutta jos hintaero x 10 matolaatikkoon verrattuna, niin ei oikein innosta.hotari kirjoitti:Tohan herjaa vaan railipainetta EI muuta eli kunnon softaus vaan niin on paljo turvallisempi sekä saa egr poiis samalla
Noissa matolaatikoissa se hyvä puoli, että saa pois jos ei pelitäkkään.dealer kirjoitti:Kyllä se varmaan juuri tuohon liittimeen tulisi, mutta tosiaan kannattaa harkita onko asentaminen viisasta.
Tosin tässätapauksessa taitaa koko asennus jäädä väliin, kun ei sovi ollenkaan
Suutin, mäntä, turbo yms. viat sillä boxin irroituksella ei valitettavasti lähde yhtään mihinkäänMacc kirjoitti:Noissa matolaatikoissa se hyvä puoli, että saa pois jos ei pelitäkkään.
Maksaahan se oikea softaamuutos tosiaan jotain, verrattuna siihen markan vastukseen, mikä on vaan pakattu hienoihin kuoriin, mutta saatava hyötykin sitä tasoa, että tuskin tarvii kovin monen kärsiä ostokrapulasta jälkeen päin
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Totta se, mutta itsellä ollut ainakin kolmessa diisselissä moinen purkkiviritys ja ainakaan niissä ei männät sulaneet yms..sonikki kirjoitti:Suutin, mäntä, turbo yms. viat sillä boxin irroituksella ei valitettavasti lähde yhtään mihinkäänMacc kirjoitti:Noissa matolaatikoissa se hyvä puoli, että saa pois jos ei pelitäkkään.
Maksaahan se oikea softaamuutos tosiaan jotain, verrattuna siihen markan vastukseen, mikä on vaan pakattu hienoihin kuoriin, mutta saatava hyötykin sitä tasoa, että tuskin tarvii kovin monen kärsiä ostokrapulasta jälkeen päin
Mitänyt 530 bemarissa aikanaan tuntui kylmäkäynnistys huonontuneen, tiedä sitten oliko sekin placeboa vai ei..
Sama siskon miehen C 200 CDI:ssä (203). Vissiin ei saanut enää pukattua tarpeeksi painetta putkeen ja ECU heitti hanskat tiskiin. Alkoi toimia boksin irrotuksen jälkeen. Tuolla se on mulla laatikossa, jos jotain kiinnostaa.Macc kirjoitti:Mitänyt 530 bemarissa aikanaan tuntui kylmäkäynnistys huonontuneen, tiedä sitten oliko sekin placeboa vai ei..
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ja sitten kun temic ECU hajoaa kuten on käynnyt parin ML400cdi kohdalla tuolla virityksellä(yli kuormittaa ohjauksien lähtöjä minkä jälkeen toiminta sauhu pakenee...)
yhteyttä kuusenalle...
yhteyttä kuusenalle...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Se on sen ajan murhe ja sitten uutta peliä persiin alle.CDI203 kirjoitti:Ja sitten kun temic ECU hajoaa kuten on käynnyt parin ML400cdi kohdalla tuolla virityksellä(yli kuormittaa ohjauksien lähtöjä minkä jälkeen toiminta sauhu pakenee...)
yhteyttä kuusenalle...
Tuosta sinun allekirjoituksesta päättelin, että saattaisi onnistua tuo koodailu, niin mitä moiseen mahtaisi maksella ihan oikealla tavalla toteutettu tehon lisäys?
Meillä on semmonen Otto Tai Sulo merkkinen laatikko johon tuommonen boksi sopii mainiosti ilman lisäharmeja . Jos tulee laatikko täyteen niin paikallinen jätefirma käy kohtuullisella veloituksella sen tyhjentämässä.
En kyllä ymmärrä että miksi nykyisellä softa tieto-taidolla-hinnoilla noita paskapurkkeja edes on enää tarjolla.
Mutta omansa saa tietysti pilata jos haluaa.
En kyllä ymmärrä että miksi nykyisellä softa tieto-taidolla-hinnoilla noita paskapurkkeja edes on enää tarjolla.
Mutta omansa saa tietysti pilata jos haluaa.
No kyllä tuo ~10x hintaero meikäläisestä vielä perin merkittävä on.Aki P kirjoitti:Meillä on semmonen Otto Tai Sulo merkkinen laatikko johon tuommonen boksi sopii mainiosti ilman lisäharmeja . Jos tulee laatikko täyteen niin paikallinen jätefirma käy kohtuullisella veloituksella sen tyhjentämässä.
En kyllä ymmärrä että miksi nykyisellä softa tieto-taidolla-hinnoilla noita paskapurkkeja edes on enää tarjolla.
Mutta omansa saa tietysti pilata jos haluaa.