Skibe ja S211 4Matic
Skibe ja S211 4Matic
Mölli vaihtui tällaiseen ihmismäisempään kulkineeseen.
Farmari E-malli 320CDI veekutosella diisselillä ja nelivedolla.
Vuodeltaan 06 eli prefacelift.. rekisteröity 07.
Avantgarde väriltään harmaa.
Mittarissa ostaessa 176tkm, kohta 185tkm.
Eipä ihmeellisiä varusteita ole.
Tutkat, parempi ohjaustehostin ja sadetunnistin jota möllissä ei ollut.
Perusrammari.. ei sitä comandia tarvi vanhoilla kartoilla.
Tiiä miten tuolta WISsistä saisi tuon listan kopioitua.
Renkaat oli vähä sitä sun tätä.
Talveksi oli 225/60-16, el pari kokoa liian isot, mittari näytti ainakin oikein.
Eilen sain kesäkumit alle, 205/60-16, ohjekirjan mukaan liian kaposet kumet tälle moottorille.
Voipi olla et vannekauppaan joutaa jos laittais 17 tai 18tuumaisia.
Öljyjä ohjekirjan mukaan olisi joka paikkaan vaihdeltu.
Laatikko nyt käyttäytyy miten nuo 5vaihteiset yleensä, toimii.. välillä ei.
Jos sen kybin laittaisi kun seuraavan kerran huuhtelee.
Ensimmäisenä aamuna kuskin puoli oli kentässä ja perkkitutkat huuteli omia. Nämä sain myyjän piikkiin.
Pääsiäisenä hukkapöntön paine-ero tunnistin meni rikki.
KännykkäOBDvikalukija moitti EGR-venttiiliä.
Työkaverin "launch" merkkinen lukija sanoi samaa.
Vasta kun saatiin staari kiinni autoon löytyi oikea vika.
Eli kannattaa lueskella niitä vikoja oikeilla vehkeillä ettei tarvi alkaa arpomaan.
Farmari E-malli 320CDI veekutosella diisselillä ja nelivedolla.
Vuodeltaan 06 eli prefacelift.. rekisteröity 07.
Avantgarde väriltään harmaa.
Mittarissa ostaessa 176tkm, kohta 185tkm.
Eipä ihmeellisiä varusteita ole.
Tutkat, parempi ohjaustehostin ja sadetunnistin jota möllissä ei ollut.
Perusrammari.. ei sitä comandia tarvi vanhoilla kartoilla.
Tiiä miten tuolta WISsistä saisi tuon listan kopioitua.
Renkaat oli vähä sitä sun tätä.
Talveksi oli 225/60-16, el pari kokoa liian isot, mittari näytti ainakin oikein.
Eilen sain kesäkumit alle, 205/60-16, ohjekirjan mukaan liian kaposet kumet tälle moottorille.
Voipi olla et vannekauppaan joutaa jos laittais 17 tai 18tuumaisia.
Öljyjä ohjekirjan mukaan olisi joka paikkaan vaihdeltu.
Laatikko nyt käyttäytyy miten nuo 5vaihteiset yleensä, toimii.. välillä ei.
Jos sen kybin laittaisi kun seuraavan kerran huuhtelee.
Ensimmäisenä aamuna kuskin puoli oli kentässä ja perkkitutkat huuteli omia. Nämä sain myyjän piikkiin.
Pääsiäisenä hukkapöntön paine-ero tunnistin meni rikki.
KännykkäOBDvikalukija moitti EGR-venttiiliä.
Työkaverin "launch" merkkinen lukija sanoi samaa.
Vasta kun saatiin staari kiinni autoon löytyi oikea vika.
Eli kannattaa lueskella niitä vikoja oikeilla vehkeillä ettei tarvi alkaa arpomaan.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Joo niinhän se menee et renkaat pitää olla just eikä melkein.204 kirjoitti:Pidä samankokoisia renkaita joka nurkassa, ettei jakolaatikko porsi.
Se vaan kiinnostaa kuin tarkkaa tämä on.
Mitäköhän siellä jakolaatikon sisältä löytyy.
Onko siellä jokin kytkinlevy sen planeettapyörästön lisäksi, kun jollain tavalla se sen 40:60 jaon tekee etu- ja taka-akselille.
Kaverilla olisi 19tuumaiset joutilaana.. paitsi että etuvanne olisi 8,5 ja takavanne 9,5.
Tuohon kun laittaisi 255leveydeltään olevan kumin kumpaankin ei pitäisi eroa olla.
Tiiä sitte ajo-ominaisuuksista.
Tämä tietenkin vaatii pikkasen alustan pudottamista. Eli jouset, alustan suuntaus, väljät nivelet.
Nyt en hoksaa.. mitä mopon renkaita?204 kirjoitti:Mopon renkaita ei kannata laittaa ,niistä saa sakon ja katsastus ei hyväksy.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Onnea hankinnalle.
4Maticcia itekin vähän kaivannut joillain keleillä. Painojakauma on keulapainotteisempi kuin S124:ssä ja tehoa enemmän. Vielä kun tuo 211:n sutimisen esto ei ole mitenkään sulava (sutaisee ja hyytyy)...
Jossain mallisarjassa (olikohan 7G plussassa) tulee jonkinmoiset kitkalevyt jakolaatikon tasauspyörästöön. Sulla ei tainnut vielä olla. Jos on eri kokoiset edessä ja takana, niin sehän on vähän sama kuin jos ajelisi normikinnerillä eri kokoiset renkaat vetävällä akselilla. Aikansahan se kestää mutta kuinka kauan.
Esmes mulla on 4Maticista ne 18-tuumaiset 10*2-puolaiset. Ne on molemmissa päissä 8.5" leveät. (Voisivat olla joutilaana, jos tulee pakottava tarve isommille vanteille. ).
t.
Risto
4Maticcia itekin vähän kaivannut joillain keleillä. Painojakauma on keulapainotteisempi kuin S124:ssä ja tehoa enemmän. Vielä kun tuo 211:n sutimisen esto ei ole mitenkään sulava (sutaisee ja hyytyy)...
Jossain mallisarjassa (olikohan 7G plussassa) tulee jonkinmoiset kitkalevyt jakolaatikon tasauspyörästöön. Sulla ei tainnut vielä olla. Jos on eri kokoiset edessä ja takana, niin sehän on vähän sama kuin jos ajelisi normikinnerillä eri kokoiset renkaat vetävällä akselilla. Aikansahan se kestää mutta kuinka kauan.
Esmes mulla on 4Maticista ne 18-tuumaiset 10*2-puolaiset. Ne on molemmissa päissä 8.5" leveät. (Voisivat olla joutilaana, jos tulee pakottava tarve isommille vanteille. ).
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Niin se vaan totuus läsähti kasvoille kuin märkä rätti
18tuumaa ja 245kumi ei oikein tänne suomeen sovellu.
Peltorit päähän ja kaksin käsin ratista kiinni.. vetelee sinne tänne ja melu on..
Pitää laittaa uudet kumet jos vaikka rauhoittuisi.. onhan nuo jo vaihtokamaa.
Erimerkkiset kumit edessä ja takana joten jäykkyydetkin voipi olla eri luokkaa.
Kaikenlaisia pingpangpongeja tuntuu olevan kolmen ja neljän sadan välillä myynnissä.
Kuivalla kelillä ne kuulemma on ok mutta kun vettä tulee taivaalta tai sitten lämpö menee kympin alapuolelle nii pito katoaa.
Muutama satanen lisää niin saisi continentalit. Mielenkiinnolla niitä Linglong greenmaxeja tekisi mieli kokeilla.
Kivan näköinenhän siitä tuli jos nyt keulaa saisi sentin kaks alaspäin.
Sedan mallissa oli iskunvaimentajassa sellainen rengassokka mitä pystyi liikuttelemaan ylösalas.
Jossain välissä jos olisi aikaa nii voisi kurkata et voiko tuota pudottaa muuten kuin jousia vaihtamalla.
Tässä mallissa kun on tuo vetoakseli haittona joka menee sitten tuon iskarin haarojen välistä, että tätä ei sitten noin vaan muljautellakkaan pois tuolta.
Vai onko joku tehnyt jotenkin järkevästi tuon iskarin irroituksen?
18tuumaa ja 245kumi ei oikein tänne suomeen sovellu.
Peltorit päähän ja kaksin käsin ratista kiinni.. vetelee sinne tänne ja melu on..
Pitää laittaa uudet kumet jos vaikka rauhoittuisi.. onhan nuo jo vaihtokamaa.
Erimerkkiset kumit edessä ja takana joten jäykkyydetkin voipi olla eri luokkaa.
Kaikenlaisia pingpangpongeja tuntuu olevan kolmen ja neljän sadan välillä myynnissä.
Kuivalla kelillä ne kuulemma on ok mutta kun vettä tulee taivaalta tai sitten lämpö menee kympin alapuolelle nii pito katoaa.
Muutama satanen lisää niin saisi continentalit. Mielenkiinnolla niitä Linglong greenmaxeja tekisi mieli kokeilla.
Kivan näköinenhän siitä tuli jos nyt keulaa saisi sentin kaks alaspäin.
Sedan mallissa oli iskunvaimentajassa sellainen rengassokka mitä pystyi liikuttelemaan ylösalas.
Jossain välissä jos olisi aikaa nii voisi kurkata et voiko tuota pudottaa muuten kuin jousia vaihtamalla.
Tässä mallissa kun on tuo vetoakseli haittona joka menee sitten tuon iskarin haarojen välistä, että tätä ei sitten noin vaan muljautellakkaan pois tuolta.
Vai onko joku tehnyt jotenkin järkevästi tuon iskarin irroituksen?
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Eipä ole öljyä valunut lohkojen välistä.
Onkohan tässä sitten tuo silmälasitiiviste pitävää mallia.
Hieman ennakkohuoltoa tuli tehtyä, vastusta väliin.
Vielähän tuo liikkuu
On tuo öljyn sotkeminen kyllä naurettavaa, tuostakin kuvasta näkee että on puhallellut turbon kyljen mustaksi.
EGR ois nyt pois pelistä ja tehoakin sinne ilmestyi.
Illalla sitten tummennuksia ikkunoihin.
Onkohan tässä sitten tuo silmälasitiiviste pitävää mallia.
Hieman ennakkohuoltoa tuli tehtyä, vastusta väliin.
Vielähän tuo liikkuu
On tuo öljyn sotkeminen kyllä naurettavaa, tuostakin kuvasta näkee että on puhallellut turbon kyljen mustaksi.
EGR ois nyt pois pelistä ja tehoakin sinne ilmestyi.
Illalla sitten tummennuksia ikkunoihin.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
eipä ole ilmajousia.204 kirjoitti:Onko ilmajouset ja sähköjarrut?
voisihan ne olla ihan kivat.. en ole ikinä kokeillut sellaisia.
sähköjarruthan näissä on vakiona.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90