
T: markusm
Ainakin jos pääsylinteri (polkimen vieressä) on sökö, niin poljin juuttuu pohjaa. Pääsylinteri vuotaa ilmeisesti takaisin säiliöön, toisin kuin työsyliinteri (vaihdelootan kyljessä), joka vuotaa maahan. Sitä, että onko vika varmasti pääsylinterissä vai työsylinterissä, en osaa sanoa. Viisaammat neuvokoon.markusm kirjoitti:juupasta juu. pitkän testilenkin päätteksi sain vian päälleeli vaihdon yhteydessä jäi pedaali pohjaan ja kytkin pois toiminnasta. pirullinen temppu
mitä tehdään
Tästä on kokemusta, ei meinaa nimittäin mersun kytkin ilmautua normikonsteilla ensinkään.Mika.T kirjoitti:Kokeilehan ilmata koko systeemi uusiksi niin että pistät kompuralla kilon (HUOM vain max1
KILON) paineen jarruneste säiliöön ja avaat laatikon kyljestä ilmauspropun. Ja annat valua niin kauan että tulee vain puhdasta nestettä.
Kytkimen nesteputki menee niin monen mutkan kautta että sitä on hankala muuten saada kunnolla ilmatuksi.