Löysimpä vattupuskasta tuommosen w123:sen joka pitäs hakia pois jahka siihen saahaan kuolinpesän paperihommat kuntoon.
Joten, autoha on seissy vissii kymmenen vuotta joten millä proseduureilla kannattaisi ensikännistys suorittaa?
Laittelen kuvia ja juttuja kuhan saahaan paperit kuntoon ja auto tontille
240d tulossa
240d tulossa
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Minä valuttaisin öljyt pihalle ja laittaisin koneeseen löpöä korkkiin asti pariksi päiväksi. Sen jälkeen löpöt mäelle ja uudet öljyt sisään ja moottoria käsin pyörittäen muutaman sata kierrosta ympäri jolloin palotilatkin tuulettuu jos on löpö sinne noussut.
Sitten ilman polttoainetta starttailua jonkin aikaa että nousee öljynpaineet kunnolla. Sitten varmaan voisi koittaa käyntiin.
Sitten ilman polttoainetta starttailua jonkin aikaa että nousee öljynpaineet kunnolla. Sitten varmaan voisi koittaa käyntiin.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Ei kai se siittään enää huonommaksi muutu jos sen kokeilee startata ihan suoriltaan. Virrallinen akku vaan kiinni, kattoo että on öljyä koneessa ja eiku käyntiin. Pro-metsäautomies toki varaa tuoretta polttoainetta ja vähän letkua että saapi tarvittaessa suorasyötöllä menovettä, mikäli tankki on tyhjä tahi se tarjoilee roskaista apetta.
laakista käyntiin vaan kyllä se kestää jos ei kestä niin huono olikin ainakin yksi akku matkaan ja limukka pullo johon diseliä siitä primeri pumpulle letku ja pumppaa polttoainetta suodatin täyteen yksi suuttimen putki löysälle suuttimen nokasta tai vaikka kaikki saat ilimat pihalle ku alakaa käyä niin putket takas kiinni ja jos ei lähde niin imusarjan reiästä 3-4desiä pelkkää kakstahtiöljyä jotta puristukset saa kohdilleen jos männän renkaat jumissa ja voi laittaa hetikin niin saat puristukset pyttyihin