Koko ajan vähän jänskättää Oliko normiakku mennyt huonoksi vai ihan lukkoRoopeK kirjoitti:Ja perjantaina tuli musta rattilukkovikanen pihalle... Joko alkaa pelottaan?
Suksin sähköhimmeli eli Pirkka-Tesla (Opel Ampera)
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei mennyt alle tonnin muttei onneksi kauheesti päällekään. Stetson-Harrison menetelmällä mennään mahti-hinnoittelussa näköjään ainakin tässä vaiheessa kun tarjonta on ollut lähinnä parin nuita tuovan ketjun varassa. Tällä hetkellä halvin chättiautossa 20400€ 134tkm ajettuna
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Sadetunnistin ja kaistavahti puuttuu ja sadetunnistin ois ollut kyllä hyvädealer kirjoitti:Onko edes vakkaria ?Lisävarustelu 0,00€
Jotain googlailin silloin aiemmin ja tuossa siis jotain....
Code Description Code Description
01A STRIPE COLOR / ACCENT, TWO TONE, (kolmikerroshelmiäinen)
SILVER/GUNMETAL (1995) 4B6 (sisustan tehosteväri gunmetal)
5A7 (ei vararengasta/renkaanpaikkausjärjestelmä)
9L3 (???)
AKF (moottorin koodi?)
AY0 RESTRAINT SYSTEM / SEAT, INFLATABLE, DRIVER & PASS, FRT & SIDE, ROOF SIDE (airbag/sidebag-juttuja?)
C68 HVAC SYSTEM / AIR CONDITIONER FRT, AUTO, ELECTRONIC CONTROLS (automaatti-ilmastointi etäkäytöllä)
CT5 COUNTRY / NETHERLANDS
DWM (MP3 soitin yms)
EAL (???)
EXP EXPORT
FHO
FIG
GBN (Lithium White - premium-väri)
J60 (Tämä vissiin jotain moottoriin tahi muuhun tekniikkaan liittyvää?)
KA1 HEATER / SEAT, FRT (persgrillit)
KTI
LHD VEHICLE DRIVE / LEFTHAND DRIVE
N30 STEERING WHEEL / DELUXE (nahkaratti nappuloilla)
NE9 EMISSION SYSTEM / EEC 09
RVF
UBT DIGITAL AUDIO SYSTEM / BROADCAST, TEXT (Reteot/30gb kovo/ DivX)
UD5 SENSOR INDICATOR / PARKING ASSIST UFX (parkkitutkat, hämäräsensori, liiketunnistin?)
UJN
UPJ
UQA SPEAKER SYSTEM / PREMIUM (Boset)
PERFORMANCE ENHANCED AUDIO
US3 ANTENNA / DIVERSITY (AM/FM/DAB eli digital)
UVC CAMERA / REAR VIEW (peruutuskamera)
V83 VEHICLE STATEMENT / ECE ORGANIZATION
Taitaa olla melko perusvarusteinen Cosmo/Pioneer eli siksi lie ns. nollavarusteinen
EDIT: Niin ja on vakkari
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Vakuutuksen hinta pompsahti melkein 300€ kun otin osakaskon sijasta etukaskon. Saapas nähhä raaskiiko tota pitää vai pitääkö pudottaa takaisin vanhaanXUX63 kirjoitti:Liikennevakuutus Eemeliin 75% bonareilla 195,01€ ja osakasko 209,62€. Amperaan samoilla spekseillä Yht. 361,53€.
Kokemuksia:
Nopeusrajoituksien (+sakkoraja) säätämissä rajoissa kun ajelee matka-ajoa alle 180km pätkiä niin pääsee 3-4 litran kulutuksiin.
Reilua moottoritienopeutta ajettaessa kulutus nousee vähintään litralla tai parilla em. etapeilla.
Mitä pidemmäksi ajomatka tuosta menee, niin tottahan toki polttomoottorin viemän nesteen vuoksi kulutus/kustannus nousee eli ei kovinkaan kannattavaa tällä konseptilla. Toki taas mitä menee veroihin niin ei tätäkään kalliiksi matkailuksi voi moittia.
Tässä normipyörittelyssä kulutus on ollut 0,6 litraa sataselle.
Tarkkaa virrankulutusta en ole laskenut vielä mutta ennen päivässä meni 50-60 senttiä ostoon niin nyt se on 1,10-1,60€ eli 50 sentistä euroon näyttää olevan tuon Fortumilta ostetun osuus. Siihen lisäksi Oulun Energian siirtomaksut ja valtion sähkövero
Pitää tehdä vähän tarkempia laskelmia kunhan saa vähän enemmän dataa kerättyä.
Ajolleen yllättävän kiva vaikkakin hiukan karting-automainen. Mitään yllättäviä juttuja ei ole vielä tullut esiin. Molemmat laturit eli suko ja Type1-Type2 kaapeli meni takuuvaihtoon. Suko latasi välillä ja välillä piti tehdä vaikka mitä kommervinkkeja että sen sai töihin. Välikaapeli oli käyttämättömän näköinen ja siten ilmeisesti uudekseltaan jo huonovointinen. Etänä kun tupsauttaa lämpimäksi niin range kasvaa hyvin. Oon parina kertana lämmäyttänyt jopa pari jaksoa lämpöasetus (ei lämpötila) maksimilla niin range on vähentynyt 10km matkalla 4km. Lämmitys nostaa hetkellistä virrankulutusta vajaalla 2kWh:lla.
Tämmöistä pohdiskelua ja kuutiointia
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
On myAmpera joka on ihan höpö. MyGreenVolt joka on paljon paree Parilla ELM327:lla kokeillut eikä kumpikaan kättele oikein. Ruattista saapi jotain mokkulaa joka on kuulemma toiminut. Nuot on aika arkoja mokkuloista kokeneempien käyttäjien kokemuksien perusteella.Pappi kirjoitti:Oliko tälle mitään kännykkään passaavaa ohjelmaa? Viikolla 46 ajelen mökille jos Luoja suo. Lanttia heittämällä reitin valinta. Niemitalon juustolan kahvipöytä ja Kylmäsen myymälä olisi pitkästä aikaa mukava käydä katsomassa.
Toki tuo Tulitauon lettukahvikin on hyvä pysähdys ennen "villiä luontoa".
Mutta joo, teretulemas
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Niin ja vakuutukseen tuli jotain tuollaisia ihmeellisiä juttuja:
Lisäksi vakuutus sisältää seuraavat edut
Opelalkuperäisvaraosaetu
Opelmerkkikorjaamoetu
Opellisävarusteetu
Opelpikakorvausetu
Opelvakuutuspalveluedut
Lisäksi vakuutus sisältää seuraavat edut
Opelalkuperäisvaraosaetu
Opelmerkkikorjaamoetu
Opellisävarusteetu
Opelpikakorvausetu
Opelvakuutuspalveluedut
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Älkääs hätäilköXUX63 kirjoitti:Periaatteessa kuullostaa erittäin hyvälle mutta mikähän toimintasäde talvella? Tympee lähtee vaikka Poriin jos joutuu jo Jämsässä jäämään muutamaksi tunniksi lataamaan. Bensaa on niin nopea tankata versus sähköä - valitettavasti.dealer kirjoitti:Vaihtuuko uuteen kun se tulee markkinoille ? Ei enää bensaa ja toimintasäde jopa 500km.
Tietäen että 1600 km turbodiesel jää huusholliin, niin perheen toisen auton ei tarvi yltääkään Poriin saakka. Minimivaatimus rangelle määräytyy siitä, että kun muut säntäävät mökkiä lämmittämään, viimeisen työvuoron loppuun tekevän pitää päästä perässä mökille työvuoron jälkeen. 150 km pitää siis löytyä kelissä kuin kelissä.
Muita tavoitteita on puolittaa S80 polttoainekulut ja pienentää kääntösädettä. Ensinmainittu vaatii hieman tarkkuutta valintaan, jälkimmäisen täyttää mikä tahansa pikkubussi ja ketterimmät Götan kanavan jokiproomut, joten tämä on helppo rasti.
Kia Niro oli koeajolla positiivinen yllätys. Hyundai Ioniqia odotellaan seuraavaksi. Mutta jos patteri-Ooppeli tulee samaan hintaluokkaan, niin miksi ei? Mersun Aakkosenkin odotetaan uusiutuvan pian.
Mitä ihmettä sää muuten Jämsässä teet, jos Poriin oot matkalla? Eikö Ylivieska-Kaustinen-Alajärvi-jne ole reilusti lyhempi? On ainakin paljon mukavampi ajaa pimeänä aikana kun on vähemmän liikennettä?
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Treella ja Sastamalassa yleensä samalla reissulla. Tuo Pohjanmaa-Etelä-Pohjanmaa reitti on muuten kyllä paljon mukavampi vaikka on sitäkin tullut riittämiin höylättyä.740 GLE kirjoitti:Mitä ihmettä sää muuten Jämsässä teet, jos Poriin oot matkalla? Eikö Ylivieska-Kaustinen-Alajärvi-jne ole reilusti lyhempi? On ainakin paljon mukavampi ajaa pimeänä aikana kun on vähemmän liikennettä?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Samaa hmettelin kuin GLE. Ja rannikkoa pitkin kai yleensä hoidetaan noi Oulu-Pori -siirtymät? Ohituksetkin on helppoja, kun Raahesta näkee melkein Vaasaan saakka ja Vaasasta Merikarvialle on yhtä ja samaa suoraa.XUX63 kirjoitti:Treella ja Sastamalassa yleensä samalla reissulla. Tuo Pohjanmaa-Etelä-Pohjanmaa reitti on muuten kyllä paljon mukavampi vaikka on sitäkin tullut riittämiin höylättyä.740 GLE kirjoitti:Mitä ihmettä sää muuten Jämsässä teet, jos Poriin oot matkalla? Eikö Ylivieska-Kaustinen-Alajärvi-jne ole reilusti lyhempi? On ainakin paljon mukavampi ajaa pimeänä aikana kun on vähemmän liikennettä?
Siitä tulikin mieleen, että millainen on Pallosalaman ohituskiihtyvyys? Entäs sisämelu? Toyotan vastaavissa hybrideissä kun on ollut kyydissä, varsinkin nastarengasaikana, niin voi jesus sitä möykkää.
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Enpäs ole vielä mitannut mutta ei se sutimaan lähde ainakaan mutta ei ole ollut ongelmia rivakammissakaan ohituksissa vaan varsin helposti puoltoistasataa kelaa.bercedes menz kirjoitti:Siitä tulikin mieleen, että millainen on Pallosalaman ohituskiihtyvyys?
Hiljaisempi ainakin kuin Auris josta olen tainnut tännekin kirjoitella. Sateella kuin bongorummussa istuisi ja urissa efekti vaihtuu Hornet-maailmaa muistuttavaksibercedes menz kirjoitti:Entäs sisämelu? Toyotan vastaavissa hybrideissä kun on ollut kyydissä, varsinkin nastarengasaikana, niin voi jesus sitä möykkää.
Eemelissä (S221 220CDi) on 120kmh nopeudessa 67dB (64dB) niin nauriksessa (Touring Sports Hyrpiidi) 71dB (69dB). Ampera Cosmo asettuu tuohon puoleenväliin 69dB (67dB) metelillään. Ei siis hiljainen mutta siedettävä. Suluissa 100kmh melut. Tietenkin jokaisen korvat reagoivat eri ääniin eri tavalla mutta nuo on kylmiä mittausarvoja.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tänään illalla kävin polttis useampaan otteeseen päällä ilmoittaen "poltomoottori käynnistetty lämpötilan vuoksi". Poltomoottori. Se kait lie saman kuin polttomoottori Tänään meni 70km ajolla tärpättiä puoli litraa ja näkemykseni mukaan aivan suotta eli jenkkisäädöstän vuoksi
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei tullut mitään nuilla värkkäämisestä joten piti pistää tilaukseen Open Vehicle Monitoring Systeemin tuotoksen eli vapaan lähdekoodin softaa ja länsimaissa suunniteltua kiinanrautaa yhdistettynä. OVMS-mokkula joka liitetään OBD-porttiin johon simmi + gsm-antenni + gps-antenni. Tuolla saa sitten kytätä kännykällä vaikka kartalta vaikka auto ajelis toisella puolen maailmaa. Siinä oiskin rouva ihmeissään kun soittaisin että käyppä laittaan oikeeseen eturenkaaseen ilmaa kun näyttää että on vähän vajunut Paitsi eihän se tuolla aja kun sillä on se parempi pösöXUX63 kirjoitti:On myAmpera joka on ihan höpö. MyGreenVolt joka on paljon pareePappi kirjoitti:Oliko tälle mitään kännykkään passaavaa ohjelmaa?
12V akku alkaa vissiin veteleen viimeisiään kun ei jaksanut tuossa yhtenä aamuna aktivoida edes etälämmitystä käyttöön. Eikä edes ovia aukaista vaan piti ihan rauta-avaimella aukaista. Onneksi startata ei tuolla tartte joten se puoli on ihan turvattu. Akun vuoksi (toivottavasti) on alkanut tulla vaikka ja mitä herjaa mutta sitten kun ajelee pidemmän pätkän niin kaikki herjaaminen loppuu. Tänään oli tarkoitus käydä akkutalossa eli Markukselan Eskolla mutta niin se päivä taas meni ettei ehtinyt, muka. Tosiasiassa h*vetillinen miesflunssa jonka vuoksi tuntuu ettei mikään mene putkeen eikä mistään tule mitään eikö.... jne....
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Varaus oli heikohko. Akku ei Akkutalo Markukselan mukaan uutta hävennyt eli sillä mennään.XUX63 kirjoitti:12V akku alkaa vissiin veteleen viimeisiään kun ei jaksanut tuossa yhtenä aamuna aktivoida edes etälämmitystä käyttöön. Eikä edes ovia aukaista vaan piti ihan rauta-avaimella aukaista.
Kulutus on kyllä kova kun joutuu pakkasessa pätkää ajamaan. Käyttää tuota tärpätti-agrikaattia aivan liian paljon ja turhaan. Tänään tämmöistä. Kauppareissun ajan ilmaista sähköä tunteroinen mutta muuten meni omasta pussista.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Oletkos ajellut lataamatta?
Jostain töpselihybridistä kuulin, että toimii ihan asiallisesti pienellä kulutuksella, vaikkei lataisikaan johdosta vaan ajaa vain. Ihmettelin, kun olen kuvitellut akkujen ja hybridivedon olevan vain kulutusta nostavaa lisäpainoa, mutta kun en näistä patterikäyttöisistä sauvasekoittimista mitään ymmärrä niin...
Jostain töpselihybridistä kuulin, että toimii ihan asiallisesti pienellä kulutuksella, vaikkei lataisikaan johdosta vaan ajaa vain. Ihmettelin, kun olen kuvitellut akkujen ja hybridivedon olevan vain kulutusta nostavaa lisäpainoa, mutta kun en näistä patterikäyttöisistä sauvasekoittimista mitään ymmärrä niin...
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Alle viidestä litrasta ylöspäin riippuen vähän missä/miten ajaa Ei paha mutta eihän tuo ole iso autokaan - painava tosin on.740 GLE kirjoitti:Jostain töpselihybridistä kuulin, että toimii ihan asiallisesti pienellä kulutuksella, vaikkei lataisikaan johdosta vaan ajaa vain..
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 64
- Liittynyt: 13.12.2010 16:14
Tuo herätti kysymyksen: Joko on ollut tunnetta, että latauskaapeleiden kanssa pelaaminen saattaisi jossain vaiheessa kyllästyttää?740 GLE kirjoitti:Oletkos ajellut lataamatta?
Ei aivan rinnastettavissa. mutta omasta historiastani muistuu kaasuvärkein varustettu Volvo 242. Pari kolme vuotta jaksoin punnertaa pullojen kanssa.
Toki valtio kannusti tehokkaasti nostamalla veroa bensan tasalle .
Kotona on tuo 16amp piuha koko ajan valmiina niin aika vähän tulee mukana olevan 10amp ja adapterijohdon kanssa sählättyä.petrereesa kirjoitti:Tuo herätti kysymyksen: Joko on ollut tunnetta, että latauskaapeleiden kanssa pelaaminen saattaisi jossain vaiheessa kyllästyttää?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 64
- Liittynyt: 13.12.2010 16:14
Ja mikä parasta, valtion asenne "pioneereja" kohtaan näyttäytyy tänään myötämielisenä.XUX63 kirjoitti:Kotona on tuo 16amp piuha koko ajan valmiina niin aika vähän tulee mukana olevan 10amp ja adapterijohdon kanssa sählättyä.petrereesa kirjoitti:Tuo herätti kysymyksen: Joko on ollut tunnetta, että latauskaapeleiden kanssa pelaaminen saattaisi jossain vaiheessa kyllästyttää?
Parempaan suuntaan menee joo... Toki ollaan vielä kaukana Norjasta tai Virosta mutta kehitystä kuitenkin nähtävissä.petrereesa kirjoitti:Ja mikä parasta, valtion asenne "pioneereja" kohtaan näyttäytyy tänään myötämielisenä.
Fossiiliset ja sähköt yhteenlaskettuna mennään neljässä-viidessä eurossa per 100km mutta kunnon pakkaset on vielä edessäpäin.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Alle neljällä litran kulutuksiin oon päässy lattaamati ihan tiiselillä. Yli viittä en oo saanu Seatin ränneistä läpi. Jännä nähhä saako Varaosa leimat lippuihin aamusta.
Joskus kun on ollu luottokuljettaja värvättynä, on auton kulutus ollut omistajan vastaavaa pienempi, siis tosiaan l/100 km.
Joskus kun on ollu luottokuljettaja värvättynä, on auton kulutus ollut omistajan vastaavaa pienempi, siis tosiaan l/100 km.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Juu. Vähällä ne menee varsinkin VAGinat. Vielä jos tyytyy kahteen paikkaan ja ajelee pakuna niin verotkaan taida olla edes tuplat sähköhimmeliin verrattunaEasy Rider kirjoitti:Alle neljällä litran kulutuksiin oon päässy lattaamati ihan tiiselillä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Yhellä meidän ex-tiimin kaverilla oli tuommoinen työsuhdeautona. Liekö se sama.jovihava kirjoitti:Hei sitähän minä että työpaikan pihalle oli jostain ilmestynyt tuommoinen ooppeliämpäri mallia tummansininen. Ei ollu roikassa kun sähköautoja ei saa laittaa meiän virman roikkaan :/
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Toppilansaareen on ilmestynyt myös yksi hopeen harmaa. Näitähän tulee nyt kuin sieniä sateella Tuo on kyllä silkkaa ilkeyttä ettei tolppaan saa laittaajovihava kirjoitti:Hei sitähän minä että työpaikan pihalle oli jostain ilmestynyt tuommoinen ooppeliämpäri mallia tummansininen. Ei ollu roikassa kun sähköautoja ei saa laittaa meiän virman roikkaan :/
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.