722.6 erot?
722.6 erot?
moi, olisiko tietoa sopiiko w210 270cdi 722.634 tilalle w210 320 cdin 722.626 vai onko eri turbiini tai muuta eroa jottei käy?
vastaus
No niin,vastataan tähän kuitenkin näin remonttini jälkeen jos joku muu pähkäilee asian kanssa.. eli 320cdi om613 turbiinikotelo eli "kytkinkoppa" on isompi eli ei käy 270cdi om612 perään, ja myös itse turbiini on isompi joten ei käy se myöskään( ei mahdu ),mutta vaihtamalla turbiinikopan 270cdi ja käyttämällä 270 turbiinia 722.626 loota passaa 722.634.n paikalle. tein siksi koska 722.626 lootassa on k1, k2 ja k3 kytkimissä yhdet levyt enemmän, joten on myös vahvempi siten! ohjausyksikköä vaihteistolle (egs51) ei tarvinnut vaihtaa, toimii alkuperäisellä.
Onpas hyvä että viitsit laittaa vastauksenki tänne esille, niin muutkin tietävät nyt tämän jos samaa asiaa miettivät... Moni jättää vastaamatta ratkaisun löydyttyä ongelmaan...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Niinpä.RoopeK kirjoitti:Onpas hyvä että viitsit laittaa vastauksenki tänne esille, niin muutkin tietävät nyt tämän jos samaa asiaa miettivät... Moni jättää vastaamatta ratkaisun löydyttyä ongelmaan...
Mahtaako joku tietää mitä eroa 220D ja 200CDI 722.6 lootissa?
Suolauslintasta pamahti toinen 722.602, oisko cdi:n loota kestävämpi ja liekkö samat välityssuhteet jne.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
tuolta löytyy tietoa 722.6 laatikoista.
https://www.yumpu.com/en/document/view/ ... nformation
https://www.yumpu.com/en/document/view/ ... nformation
Kiitos erinomaisesta linkistä!eco7 kirjoitti:tuolta löytyy tietoa 722.6 laatikoista.
https://www.yumpu.com/en/document/view/ ... nformation
No näemmä erinomainen dokumentti laatikoista.
Mitenhän tuommoisen flashin saisi tulostettua papreille? Tai edes omalle koneelle kopsattua?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Alkoi ärsyttää tuommonen tiedon hautominen joten, noh, hieman sorkin sitä.
https://anteek.fi/~esp/722.6/
Tuolla on jpg-kuvina nuo sivut, tässä PDF-tiedostona koko roska (n. 9 megatavua):
https://anteek.fi/~esp/722.6/7226.pdf
Kuvanlaatu ei ole yhtä hyvä kuin tuossa flashissa mutta selvän saa. Ajattelin flunssapäivän ratoksi vielä vähän katella, jos tuolta saisi tuon korkearesoluutioisenkin version napattua.
EDIT; ei tuo nyt kovin haastavaa sitten kuitenkaan ollut.
https://anteek.fi/~esp/722.6/hires/7226-hires.pdf
62 megatavua, sama laatu kuin siinä flashissa.
https://anteek.fi/~esp/722.6/
Tuolla on jpg-kuvina nuo sivut, tässä PDF-tiedostona koko roska (n. 9 megatavua):
https://anteek.fi/~esp/722.6/7226.pdf
Kuvanlaatu ei ole yhtä hyvä kuin tuossa flashissa mutta selvän saa. Ajattelin flunssapäivän ratoksi vielä vähän katella, jos tuolta saisi tuon korkearesoluutioisenkin version napattua.
EDIT; ei tuo nyt kovin haastavaa sitten kuitenkaan ollut.
https://anteek.fi/~esp/722.6/hires/7226-hires.pdf
62 megatavua, sama laatu kuin siinä flashissa.
Tuoltakin löytyy tietoa että mikä laatikko ja minkä koneen perässä:http://www.fitzhughmedia.com/MBF/722dot6apps.html
No eikös tämä ole w210 alue? Saapi laittaa paremmat taulukot jos kerta jostakin löytyy. Aiemmassa linkissä ei ole tuonkaan vertaa eri malleja. Jos bomberi tiiät missä nuo .639 ja .649 laatikot niin kerro nyt ihmeessä muillekkin?Roisto kirjoitti:Ja suurin piirtein kaikki väykkyä uudemmat mallit...Bomber4 kirjoitti:Puuttuu joitakin ,esim .639 ja .649
t.
Risto
On toki mutta olihan tuolla ässää ja C:täkin. Tämän voi hoksia joku väykytönkin 722.6:sta kiinnostunut (niinkuin itsekin). Laitoin vain siksi kommentin, ettei tarvitse muiden uudempia autoja omistavien aukaista.Emersu kirjoitti:No eikös tämä ole w210 alue?
Ei ollut tarkoitus linkin lähettämistä arvostella – kiitos vaan sen laittamisesta.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)