722.6 erot?

Vaihteistot, perä,kardaani,vetoakseli.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
eco7
Viestit: 19
Liittynyt: 17.9.2014 7:48
Paikkakunta: sotkamo

722.6 erot?

Viesti Kirjoittaja eco7 »

moi, olisiko tietoa sopiiko w210 270cdi 722.634 tilalle w210 320 cdin 722.626 vai onko eri turbiini tai muuta eroa jottei käy?
eco7
Viestit: 19
Liittynyt: 17.9.2014 7:48
Paikkakunta: sotkamo

Viesti Kirjoittaja eco7 »

kumpikin w5a580 lootia eli isoja.
eco7
Viestit: 19
Liittynyt: 17.9.2014 7:48
Paikkakunta: sotkamo

vastaus

Viesti Kirjoittaja eco7 »

No niin,vastataan tähän kuitenkin näin remonttini jälkeen jos joku muu pähkäilee asian kanssa.. eli 320cdi om613 turbiinikotelo eli "kytkinkoppa" on isompi eli ei käy 270cdi om612 perään, ja myös itse turbiini on isompi joten ei käy se myöskään( ei mahdu ),mutta vaihtamalla turbiinikopan 270cdi ja käyttämällä 270 turbiinia 722.626 loota passaa 722.634.n paikalle. tein siksi koska 722.626 lootassa on k1, k2 ja k3 kytkimissä yhdet levyt enemmän, joten on myös vahvempi siten! ohjausyksikköä vaihteistolle (egs51) ei tarvinnut vaihtaa, toimii alkuperäisellä.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Onpas hyvä että viitsit laittaa vastauksenki tänne esille, niin muutkin tietävät nyt tämän jos samaa asiaa miettivät... :wink: Moni jättää vastaamatta ratkaisun löydyttyä ongelmaan... :evil:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5980
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

RoopeK kirjoitti:Onpas hyvä että viitsit laittaa vastauksenki tänne esille, niin muutkin tietävät nyt tämän jos samaa asiaa miettivät... :wink: Moni jättää vastaamatta ratkaisun löydyttyä ongelmaan... :evil:
Niinpä.

Mahtaako joku tietää mitä eroa 220D ja 200CDI 722.6 lootissa?

Suolauslintasta pamahti toinen 722.602, oisko cdi:n loota kestävämpi ja liekkö samat välityssuhteet jne.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
eco7
Viestit: 19
Liittynyt: 17.9.2014 7:48
Paikkakunta: sotkamo

Viesti Kirjoittaja eco7 »

cdi loota on 722.699 ja on yhdet levyt kytkimissä enemmän kuin 722.602 lootassa, välitys sama joten itse loota käy mutta turbiinikotelo,turbiini ja kardaanin kiinnitys voi olla eri..
eco7
Viestit: 19
Liittynyt: 17.9.2014 7:48
Paikkakunta: sotkamo

Viesti Kirjoittaja eco7 »

tuolta löytyy tietoa 722.6 laatikoista.
https://www.yumpu.com/en/document/view/ ... nformation
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5980
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

eco7 kirjoitti:tuolta löytyy tietoa 722.6 laatikoista.
https://www.yumpu.com/en/document/view/ ... nformation
Kiitos erinomaisesta linkistä!

No näemmä erinomainen dokumentti laatikoista.

Mitenhän tuommoisen flashin saisi tulostettua papreille? Tai edes omalle koneelle kopsattua?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Alkoi ärsyttää tuommonen tiedon hautominen joten, noh, hieman sorkin sitä.

https://anteek.fi/~esp/722.6/

Tuolla on jpg-kuvina nuo sivut, tässä PDF-tiedostona koko roska (n. 9 megatavua):

https://anteek.fi/~esp/722.6/7226.pdf

Kuvanlaatu ei ole yhtä hyvä kuin tuossa flashissa mutta selvän saa. Ajattelin flunssapäivän ratoksi vielä vähän katella, jos tuolta saisi tuon korkearesoluutioisenkin version napattua.

EDIT; ei tuo nyt kovin haastavaa sitten kuitenkaan ollut.

https://anteek.fi/~esp/722.6/hires/7226-hires.pdf

62 megatavua, sama laatu kuin siinä flashissa.
Emersu
Viestit: 36
Liittynyt: 16.8.2015 21:09
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Emersu »

Tuoltakin löytyy tietoa että mikä laatikko ja minkä koneen perässä:http://www.fitzhughmedia.com/MBF/722dot6apps.html
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

.........
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Star
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Bomber4 kirjoitti:Puuttuu joitakin ,esim .639 ja .649
Ja suurin piirtein kaikki väykkyä uudemmat mallit...

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Emersu
Viestit: 36
Liittynyt: 16.8.2015 21:09
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Emersu »

Roisto kirjoitti:
Bomber4 kirjoitti:Puuttuu joitakin ,esim .639 ja .649
Ja suurin piirtein kaikki väykkyä uudemmat mallit...

t.
Risto
No eikös tämä ole w210 alue? Saapi laittaa paremmat taulukot jos kerta jostakin löytyy. Aiemmassa linkissä ei ole tuonkaan vertaa eri malleja. Jos bomberi tiiät missä nuo .639 ja .649 laatikot niin kerro nyt ihmeessä muillekkin?
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Emersu kirjoitti:No eikös tämä ole w210 alue?
On toki mutta olihan tuolla ässää ja C:täkin. Tämän voi hoksia joku väykytönkin 722.6:sta kiinnostunut (niinkuin itsekin). Laitoin vain siksi kommentin, ettei tarvitse muiden uudempia autoja omistavien aukaista.

Ei ollut tarkoitus linkin lähettämistä arvostella – kiitos vaan sen laittamisesta.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

..........
Star
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 voimansiirto”