Jube kirjoitti:
Nykyisin ihan älyttömän hankala saada näiltä foorumeilta vastausta jos kysyy jotain 
 
Vanhoina hyvinä aikoina tuli aina alla puoleen tuntiin niinku kaupan tiskiltä 

 
Nämä kun tahtoo olla ainakin minun osalta vähän arvailua 

 Eikä näihin bensavehkeitten ongelmiin tunnu oikein yksiselitteistä vastausta ikinä löytyvänkään..
Tuon tyhjäkäynnin pitää oikeana tyhjäkäyntimoottori,joka antaa ilmaa kaasuläpän ohi pitäen kierrokset oikeana.Tunnistuksen sille että on tyhjäkäynnillä saa asentoanturilta joka on kaasuläpässa?Kylmäkäynnistyksessä apuna on kylmäkäynnistyssuutin joka on pelissä kun koneen lämmöt on alle 30,kuitenkaan suutin ei ole auki kuin tietyn sekunttiajan..
Veikkaisin tyhjäkäyntimoottorin jumittamista.Olikos se Janil joka ehdotti että voisi olla laatikon kupeessa olevissa johdoissa kosketushäriöitä?
Minulla ei niitten vaikutuksesta mitään hajua mutta kai niitä kannattasi putsailla.Asentoanturi kai toimii jos lämpöisenä toimii tyhjäkäynti hyvin,kai...
Tyhjäkäyntimoottori on helppo/nopea irroitella ja putsailla,siitä missä se on neloskoneessa niin ei ole hajua,ilmanputsarin alla kuitenkin...Tuossa kutosessa->
http://i66.photobucket.com/albums/h267/ ... l_m103.jpgse on tuo mötikkä öljytikusta 10cm luoteeseen 

 tuo mihin tulee s.johdot perseeseen.Tuo nuoli ei liity tähän asiaan sitten mitenkään 

 Samannäköinen se on kai nelosessakin,paikka voi olla vähän eri...
Tosiaan arvailuahan tämä on..KE-jetti expertit saa ilmoittautua,ei lopu hommat kesken ihan heti 
