massausta ennen maalausta pääsee suojaamaan ja pesemään mutta saa tänään loppu päivän olla on jo pää pyörällä ja sillon ei pintoja maalailla mutta huomena uusilla silimillä loppu suojaus pesu ja maalaus
se osien puhdistus kiillottelu vie kyllä aikaa ja umpiot käytin auki pesin ja putsasin edestä ja takaset kanssa kahavat sivu-peilit karmit listat jne mutta kyllä hyvä tulee sitten on sisällä lämpötilan säädin ja parit penkin muovit ja armoton siivous niin sitte tiistaina konttorille näytille
leima tuli eilen 19.03.2018 asti ajoaikaa kun tiistaina käytin niin kuskin etu iskari 0% kuskin taka jarru tottakai alkoi laahaamaan ennen konttoria ja päästöt maltilliset 4.58 noo pikku viilausta ja keskiviikko aamuna päästöt 1.9 ja jarrut ja iskari vaihdettuna leima
Varmasti originaali! nuo antennit jossa alhaalla on tuommoiset muoviset lautaset eikä löydy enää kun purku autoista noita.yleensä kyllä ovat takana mutta olkoon tuossa kun se siinä kerran on ollut en alkanut paikkaa muuttamaan museo tarkastus ja katsastus 04.05.2017 vapun jälkeen
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
tuli testattua samalla mitä se myöhänen tekee ja liika ennakko 10eykk - 50eykk ja kyllä se raja maailma millä toimii kaikin puolin parhaiten on tuon 5eykk sisällä ja 29-30 eykk tässä masiinissa tuossa kettinki on aikalailla merkeissään näyttää 1.5 astetta OT:sta etteen päin ei ilmeisesti paha mutta muuttaa hieman ajoitusta ja pumpun sisin merkki ei ollut ihan kohdallaan hampaattoman kanssa mutta hakemalla löytyi tuo kohta ei mennyt niin kuin römpsöössä että merkit kohilleen ja nam ja pam
hyvää äiteen päivää mese teki lakon alako käryään ja sinistä pukkaan kunnolla ja käymään öljyllä jiihaaaa onneksi oli manuaali ja jarrua ja iso vaihe silimään sai sammumaan tämän näkönen oli kun kantta ravottelin
eipä noissa muissa vai mahtaa olla jo metallit sen verran kierrossa että joutaa kone hyllyyn muitten jatkoksi ja uutta jo tulossa kaenuusta helluntaina
no niin ostin vuosimallia 1983 200d koneen ja ei sano muutako vöy vöy tartti alakaa käryään liikkuu käsivoimin lektistä muttei tartilla kun pari kertaa tarttia vaihdettu suuttimia käytetty irti .paineilmalla ja konetta pyörittämällä poistettu öljyä mäntien päältä ja pyöriparemmin muttei pa pa pa pa pa pam ollut syksyllä liikenteessä ja myyjä-papparainen vannotti että huippu kone jne jne mutta mikä vois olla ja miten öljyn saa mäntien päältä pois ilman kannen pois ottamista hehkut oli öljysiä ja suuttimet joten sitä siellä on
otin pois sen 1983 koneen ei se pyöri tarpeeksi mutta onko noissa nelivaihteisissa rauta loovan ja alumiini loovan kytkin kopat vaihettavissa keskenään kun nyt on 1980 mersun vaihto moottori mutta se on vanhalla loota laipalla niin ei 1985 alumiini loota mene paikolleen kun siinä on ne ohjari tapit ja tuossa vanhassa laipassa joka on koneessa kiinni ei ole reikiä niille vai meneekö jos ne tapit leikkaa poikki.