

Kas kas. "räjähtävä käkikello"745 kirjoitti:Peräöljyt tuli vaihdettua. Mukavana yllätyksenä tuli tuo lukko![]()
Tuntu tuo varsin hyvin nappaavan päälle, aika reilusti tosin antaa lyödä tyhjää ennenkuin laukeaa päälle.Easy Rider kirjoitti:Gov-lock, nyrkillinen pöljää mekaniikka. Sama mihin sakemanni saa ympättyä väkisin kottikärryllisen elektronisesti ohjattua sähköhydrauliikkaa (ASD).
Toimiiko käkikello? Joskus huokailtiin kun ei lukko irrottanu, muttei se ollu vissiin iso vika jahka löyty.
Muju on aiemmista vääristä öljyistä johtuvaa kuohaa. Vanhat öljyt oli jotain punasta ja ohkasta, mutta silti ertittäin voimakkaasti peräöljylle tuoksuvaa. Ja vettäkin oli hiukan seassaEasy Rider kirjoitti:BTW: Nätti ehkä jälki rattaissa, mutta mitäs on tuo muju alimpien kuvan hampaiden välissä...?
Mika.T kirjoitti:Tuohan on kuuluisa siitä että kun kunnolla antaa ronttosta ja lukko nappaa kiinni niin koko murikka saattaa haljeta tai lukko posahtaa palasiksi.
En p**kele laita, maksaa liikaa! Minähän en öljystä maksa yli kolmea euroa litralta, halvemmalla saa parempaakinhotari kirjoitti:Otikko tuukuna ja öljyks sit puutinin hpeedeetä 15w40
Nythän ne on hyvä sisään ajaaRuntula kirjoitti:Mitä niitä piikkejä laittamaan kun kesä on jo tulossa.
Se tuntuu siltä kun ohjastais valtamerilaivaa komennussillalta vesisängyssä istuen. Visuaaliset havainnot ovat ainoat joista voi kuljettaja saada vihjeitä, minne ollaan menossa ja kusta on tulossa jne. Muut aistilliset havainnot korviin vaimeasti kuultavista poiketen on onnistuttu ajokokemuksesta häivyttämään sangen hyvin.Pappi kirjoitti:Joskus ois mielenkiintoista kokeilla koeajon merkeissä millainen on kunnossa oleva vani.
Viimeisin kokemus on käytöstä poistuneesta lanssista. Ihan hirvee lulla jonka jousitus ei vastannut korin painoa. Onneksi poistui romutettavaksi.