w220 imuovista
Kevät se tulee pikkuhilijaa tännekki. Ässään uuvet vahat pintaan ja sisustan imurointi ja nahkapintaan hoitoaine ja eiku pihalle hallista.
Tänä talavena ei sitten askarreltu yhtään mitään muutaku jonku viikon välein kävin käyttämässä siinä kaikki. Miten lie kannattasko öljyjä vaihtaa ovat reilun puolitoista vuotta vanhat mutta ajettu ei oo ku muuvan tuhat ja kylymäkäynnistyksiä ei liijemmin ole ku on ollu talavet lämpimässä hallissa.
Tänä talavena ei sitten askarreltu yhtään mitään muutaku jonku viikon välein kävin käyttämässä siinä kaikki. Miten lie kannattasko öljyjä vaihtaa ovat reilun puolitoista vuotta vanhat mutta ajettu ei oo ku muuvan tuhat ja kylymäkäynnistyksiä ei liijemmin ole ku on ollu talavet lämpimässä hallissa.
Ny näyttää pissapoika sanoneen sopimuksen irti. Uusi moottori pönttöön se vasemmanpuolimainen ei heränny. Sulakkeet oon katellu konehuone oikialta ja vasemmalta ja takapenkin alta kaikki ehiät. Onko näitä sulakkeita vielä jossaki muualla? ei tietoa. Oisko tietoa missä tuo pissapojan sulake on? lampunpesijät kuitenki toimii.
No löytyhän se lopulta, kuskinpuolelta konehuoneesta oli joku näpänny pois koko sulakkeen. Tämä kaavio autto tähän asiaan.
http://www.autogenius.info/mercedes-s-c ... x-diagram/
http://www.autogenius.info/mercedes-s-c ... x-diagram/
Iski ässään valo ropleema. pelaavat miten sattuu nuo etu-umpiot. Xenon syttyy ku pistää virrat päälle kuskin puolelle ei starttauksen jälkeen niinku pitäs ja hantin puolen umpiosta puuttuu sumu, pitkä ja vilkku. Ja toisinaan taas pelaa ihan normaalisti. Kuskin umpio toimii niinku pitääki muuten paitsi tuo xenonin syttyminen virrat päällä. Näytössä display defective ku vika päällä eli väittää että näyttö epäkunnossa ja lampun kuva alla. Umpioissa ei vikaa ku niitäki kokeiltu eli vaihettiin paikkaa mutta vika pysy samalla puolella
Vissiin tämä boksi vinoilee
http://kuvat.autopurkaamot.com/osat/686972_1_orig.jpg
Mistä päin autoa tuo boksi löytyy?
Vissiin tämä boksi vinoilee
http://kuvat.autopurkaamot.com/osat/686972_1_orig.jpg
Mistä päin autoa tuo boksi löytyy?
Eipä ollu ässässä purkkivika valoissa. Vian aiheuttaja rest pumpun oikosulku joka otti niin paljon virtaa kun yritti käynnistyä että kyykäytti hanttimiehen puolimmaisen etu samin niin vähille virroille että se sammutti itsensä.
Korjauskustannukset 0 euroa. Otin kiertovesipumpun töpselin irti pumppu meleko joutilas laitos kesäautossa. Valojen toiminta jälleen normaalia ja kaikki herjat häves näytöltä.
Korjauskustannukset 0 euroa. Otin kiertovesipumpun töpselin irti pumppu meleko joutilas laitos kesäautossa. Valojen toiminta jälleen normaalia ja kaikki herjat häves näytöltä.
No ny näyttäis lopulta tulevan kevät tännekki perälle. Lähiaikoina vois tuon ässän ottaa ajoon tuolta hallista. Takapään iskarit näyttää ehkä hiipumisen merkkijä ku tuntuu laskevan takapää vähän nopiammin alas ku ennen. Testerillä katottuna missään linjastossa eikä venttiileissä ollu vikaa.
Halavimmat iipeistä pari rahteineen jossaki nelijänsaan euron huiteilla sakemannin pojilta ja kiinan poika tarijovaa reiluun kahteen sataan paria.
Onko näistä kiinan iskareista kellään kokemuksia? vai oisko viisainta tuplata tuo hinta? voipi olla nuo saksan pojan myymätki silti kiinalaisia tiijäppä häntä.
Oli miten oli niin ei nuista kummatkaan ole kyllä hinnaltaan mitään yö unia vieviä. Monesti oon vain lukenu näiltä palstoilta että on se airmatikki vihon viiminen vehe ylläpitää ku sen korjaukset maksaa aivan sikamaisia hintoja, no se on näkemystä montaa. Tais rouvan eemeliin maksaa iskarit enempi ku huoltoukko oli kuulemma nähäny ne tarpeelliseksi vaihtaa, ja niissä ei kyllä ole ku raitista ilimaa ulukopuolella.
Halavimmat iipeistä pari rahteineen jossaki nelijänsaan euron huiteilla sakemannin pojilta ja kiinan poika tarijovaa reiluun kahteen sataan paria.
Onko näistä kiinan iskareista kellään kokemuksia? vai oisko viisainta tuplata tuo hinta? voipi olla nuo saksan pojan myymätki silti kiinalaisia tiijäppä häntä.
Oli miten oli niin ei nuista kummatkaan ole kyllä hinnaltaan mitään yö unia vieviä. Monesti oon vain lukenu näiltä palstoilta että on se airmatikki vihon viiminen vehe ylläpitää ku sen korjaukset maksaa aivan sikamaisia hintoja, no se on näkemystä montaa. Tais rouvan eemeliin maksaa iskarit enempi ku huoltoukko oli kuulemma nähäny ne tarpeelliseksi vaihtaa, ja niissä ei kyllä ole ku raitista ilimaa ulukopuolella.
Saattaisin ite pitäytyä jossain paremmassa.
Arnotin tolpistakaan ei taida olla paljoa porukalla kokemusta. Muutakuin E-malleissa on arnotit usein pitäneet kolinoita.
Alkuperäset taisi olla merkiltään "vibracoustic" Vai onko tuo lie joku jousimallin nimi.
Jos molemmat puolet vajoaa samaa tahtia niin en usko että itte jousissa on ihmeempää vikaa.
Sitten jos alkaa joku nurkka vajoamaan enemmän kuin muut niin sitten on jossain selvä vuoto.
Mulla tekee taas niin että takapää nousee parkissa ylös, esim jos vuorokauden on parkissa koskematta
joku venttiili se vuotaa silloinkin.
Arnotin tolpistakaan ei taida olla paljoa porukalla kokemusta. Muutakuin E-malleissa on arnotit usein pitäneet kolinoita.
Alkuperäset taisi olla merkiltään "vibracoustic" Vai onko tuo lie joku jousimallin nimi.
Jos molemmat puolet vajoaa samaa tahtia niin en usko että itte jousissa on ihmeempää vikaa.
Sitten jos alkaa joku nurkka vajoamaan enemmän kuin muut niin sitten on jossain selvä vuoto.
Mulla tekee taas niin että takapää nousee parkissa ylös, esim jos vuorokauden on parkissa koskematta
joku venttiili se vuotaa silloinkin.
Samaa tahtia ne vajoaa. Testeri ei ainakaan näyttäny mitään vikaa linjastoissa eikä venttiileissä. Päättelin että ei kait voi olla enää muutaku ite iskarit. Testerin mukaan kaks senttiä vuorokausi on vielä normaalia nämä on kyllä vielä siinä rajoilla ja nousevat heti kyllä normaali korkeuteen kun keskuslukon aukasee. Näkö kysymys jos autoon ei koske muutamaan päivään. Etupää vaikka koko talaven samassa asennossa.
W220 jakotukki
Moro.Kaipaisin vähän apua tuon ilmajousituksen jakotukin suhteen.Hankin vastikään S320:n(-99),ja yllätys,yllätys,ilmaa vuotaa pihalle.Vuorokaudessa on etupää ihan alhaalla.Pelkän suhinan perusteella löytyi vuotava jakotukki.
Aluksi näytti,kuin olisi kuplinut kotelon yläosasta(rungosta siis),ja ulkomaiselta sivustolta olen lukenut että sekin olisi mahdollista.Näyttäisi myös oikeanpuoleisin liitin kuplivan.
Auton myyjä toimitti toisen jakotukin,ja tarkoitus oli itse vaihtaa,mutta eihän siitä mitään tullut.Painajaismaista oli yrittää kotipihassa nostaa kaikki pyörät ilmaan,kuten tulee tehdä jos päästää ilmat pois autosta.
Onko joku teettänyt jakotukin vaihdoin mersukorjaamolla,tai liittimien vaihdoin? Ainakin V-M näemmä liittimet vaihtanut.Hintaluokka työlle kiinnostaa.
Voi olla,että pelkillä liittimien vaihdolla vaiva korjaantuisi,tai jopa vain yhden,mutta se nyt ei näköjään itseltä onnistu ton auton tunkkaamisen vuoksi.Tosi harmillista,kun muuten työ on harvinaisen helppo.
Aluksi näytti,kuin olisi kuplinut kotelon yläosasta(rungosta siis),ja ulkomaiselta sivustolta olen lukenut että sekin olisi mahdollista.Näyttäisi myös oikeanpuoleisin liitin kuplivan.
Auton myyjä toimitti toisen jakotukin,ja tarkoitus oli itse vaihtaa,mutta eihän siitä mitään tullut.Painajaismaista oli yrittää kotipihassa nostaa kaikki pyörät ilmaan,kuten tulee tehdä jos päästää ilmat pois autosta.
Onko joku teettänyt jakotukin vaihdoin mersukorjaamolla,tai liittimien vaihdoin? Ainakin V-M näemmä liittimet vaihtanut.Hintaluokka työlle kiinnostaa.
Voi olla,että pelkillä liittimien vaihdolla vaiva korjaantuisi,tai jopa vain yhden,mutta se nyt ei näköjään itseltä onnistu ton auton tunkkaamisen vuoksi.Tosi harmillista,kun muuten työ on harvinaisen helppo.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Höpö höpö juttuja...Ari kirjoitti:Kyllä auton ohjeen mukaan pitää olla iirti maasta,kun ilmat lasketaan pihalle tavalla tai toisella.Jos auton sit laskee alas tai vaikka tunkit/pukit pettää,rikkoo se ilmajouset.
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
Eli sama onko auto normikorkeudella,alhaalla tai ilmassa?Jakotukin liittimistä laskettelen ilmat pihalle ja osa vaihtoon?Hieno homma jos noin helppoa.Mahtaako sen saada ilman Staria vielä nouseen jaloilleen?Joku oli tehnyt homman pyörät ilmassa,mutta ei saanut sitten pumppua heräämään,ennenkuin pikkuisen laski painoa pyörien päälle.
Joo ei tarvi olla auto ilmassa. Ruuvailet vaan putket irti ja vaiha uus jakotukki. Olivat muistaakseni numeroituja tai jotenkin kuitenkin merkittyjä niiden putkien paikat saatto olla värilläki merkityt ei muista enää tarkkaan.
Sitten kun putket on paikoillaan niin auto vaan käyntiin niin nousee tolopilleen. Näin ainaki mulla teki.
Sitten kun putket on paikoillaan niin auto vaan käyntiin niin nousee tolopilleen. Näin ainaki mulla teki.
Ei tarvi irrotella.
Jos uuden venttiilitukin hommaat niin siinä tulee mukana uudet letkuliittimet.
Ei niitä toki tarvi vaihtaa jos eivät ole hapettuneet piloille.
Jos uuden venttiilitukin hommaat niin siinä tulee mukana uudet letkuliittimet.
Ei niitä toki tarvi vaihtaa jos eivät ole hapettuneet piloille.
Viimeksi muokannut Mika.T, 02.7.2017 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Värillä ne on merkitty, jos näkyvissä putkissa vielä, niin helppohomma. Kannattaa vasemmalle taakse laittaa joku palikka alle jos maassa joutuu vaihtamaan. Niin voi tarvittaesa tunkkailla.
Vuoto saattaisi tulla kompuranpoistoventtiilistäkin, mutta toivottavasti tulee kuntoon.
Vuoto saattaisi tulla kompuranpoistoventtiilistäkin, mutta toivottavasti tulee kuntoon.
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
Hienosti meni kaikki.Aamu onkin jännä,mutta hyvältä vaikuttaa,ei kuulu pihinää enää.Liittimien tiivistekumit oli ehjiä ja ihan elastisia,joten vika taisi olla itse venttiiliyksikössä.Jos Alko olisi ollut auki,olisin hakenut pullon,katsellut peiliin ja onnitellut itseäni pahamaineisen Airmaticin korjauksesta.heh..vaikka työ olikin helppo toki.ISO kiitos kun viitsitte neuvoa.
Nyt on auto ryhdissä.Peräti 4 liitintä vuosi.Kikkailin putken tiivistystahnaa-ja nauhaa kierteisiin ja ei kupli enää.
Uusia murheita tuli samantien.Keltainen "engine check"varoitusvalo palaa.Arvelen että liittyisi toiseen katalysaattoriin,joka on äännellyt ja vaihdettava.Sehän on hitsattu kiinni.Voi per..kuinkahan paljon senkin vaihto maksaa.Kaipa tolla ajaa uskaltaa,vaikka valo palaa jatkuvasti?
Lisäksi "speedtronic visit workshop"paloi eikä vakkari toiminut.Seuraavan käynnistyksen jälkeen toimi.
Pissapojan säiliö vuosi vedet pihalle.Sen sain korjattua,mutta vain todetakseni että vettä ei tule lasille.Kaikki moottoritilan sulakkeet totesin ehjäksi.Liekö sit pesurin moottori kuollut.
Alkaa tuleen mitta täyteen ja kaupan purku kyseeseen.
Uusia murheita tuli samantien.Keltainen "engine check"varoitusvalo palaa.Arvelen että liittyisi toiseen katalysaattoriin,joka on äännellyt ja vaihdettava.Sehän on hitsattu kiinni.Voi per..kuinkahan paljon senkin vaihto maksaa.Kaipa tolla ajaa uskaltaa,vaikka valo palaa jatkuvasti?
Lisäksi "speedtronic visit workshop"paloi eikä vakkari toiminut.Seuraavan käynnistyksen jälkeen toimi.
Pissapojan säiliö vuosi vedet pihalle.Sen sain korjattua,mutta vain todetakseni että vettä ei tule lasille.Kaikki moottoritilan sulakkeet totesin ehjäksi.Liekö sit pesurin moottori kuollut.
Alkaa tuleen mitta täyteen ja kaupan purku kyseeseen.
Jos se on liikkeestä ostettu, niin sano että laittaa kuntoon. Ei sillä kannata normaalisti ajella, jos vikavalo loimottaa. Starilla katsomaan mikä siellä on vikana. Vai mikä kuvio tässä on takana?
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
Auto ei ole liikkeestä ostettu,vaan henkilöltä jonka firma tekee tuontiautokauppaa toisenlaisen toiminnan ohessa.Auto oli firman nimissä.
Ostin ihan liian hätäisesti ja kunnolla perehtymättä,mutta auton piti olla kaikin puolin viaton. Auto on varsin siisti(varsinkin alusta hienokuntoinen),vaikkakin kaikki ovien alareunat korjattu..onneksi ihan hyvin.Vaunu on nyt nimissäni,ja odotellaan veropäätöstä.Myyjä maksaa veron.
Tässäpä ne harmit vielä:
1.Jousitus. Myyjä sanoo luulleensa,että auton kuuluukin laskea "lepotilaan",näin kuulema aiemmatkin autonsa tehneet.Toimitti käytetyn venttiiliyksikön,aiemmin ehdotti uuden ostamista puoliksi maksaen.
Tämä vaiva siis korjaantui.
2.Katalysaattori. Tämä oli sekoilevan peruutustutkan ohella ainoa esille tuotu vika,ja myyjä sanoi hoitavansa katin kuntoon ennenkuin toimittaa auton minulle. Tarvikekatti olikin vaihdettu,mutta auton jo maksettuani kuulin että viereinenkin katti pitäisi vaihtaa ennenpitkää.Auto pääsi niukasti rekisteröintikatsastuksesta läpi näillä eväin. Tässä kohtaa koen tulleeni harhaanjohdetuksi,odotin että kattiasiat tulee kuntoon ja saan auton jota ei tarvi heti korjailla.
3.Vuodot. Moottorin vasenkylki paljasti että pientä öljyvuotoa on.Parista renkaasta on nyt kahdesti paennut ilmaa nopeasti.Toinen vuotaa kait venttiilistä,toisessa reikä/murtuma? Nämä eivät ole isoja asioita mielestäni.
Pissapojan säiliön totesin vuotavan jo hyvin alkuvaiheessa,mutta nyt kun sain kuntoon,niin eipä lennä vesi.Tutkin vielä asiaa. Tällaiset jutut ei vaan kuulu ostajalle,jolle myytiin ehjä auto.Ei kai tuollaista vikaa ole voinut olla huomaamatta.
Eilen keltainen moottorivalo syttyi,ja sehän kuulema liittyy usein katalysaattoriin,lambdaan ym. Täytyypä bensatankin korkin tiiviyskin tsekata.Speedtronic-ilmiö voisi liittyä etupyörään,missä hiukan klappia.
Mielestäni kaupan purkamiselle tai hinnan alennukselle on vahvat perusteet,vai mitä tuumaatte?
Paras kai viedä Kangasalaan Malliautoon,jotta testeri antaa lopullisen tuomion.
Ostin ihan liian hätäisesti ja kunnolla perehtymättä,mutta auton piti olla kaikin puolin viaton. Auto on varsin siisti(varsinkin alusta hienokuntoinen),vaikkakin kaikki ovien alareunat korjattu..onneksi ihan hyvin.Vaunu on nyt nimissäni,ja odotellaan veropäätöstä.Myyjä maksaa veron.
Tässäpä ne harmit vielä:
1.Jousitus. Myyjä sanoo luulleensa,että auton kuuluukin laskea "lepotilaan",näin kuulema aiemmatkin autonsa tehneet.Toimitti käytetyn venttiiliyksikön,aiemmin ehdotti uuden ostamista puoliksi maksaen.
Tämä vaiva siis korjaantui.
2.Katalysaattori. Tämä oli sekoilevan peruutustutkan ohella ainoa esille tuotu vika,ja myyjä sanoi hoitavansa katin kuntoon ennenkuin toimittaa auton minulle. Tarvikekatti olikin vaihdettu,mutta auton jo maksettuani kuulin että viereinenkin katti pitäisi vaihtaa ennenpitkää.Auto pääsi niukasti rekisteröintikatsastuksesta läpi näillä eväin. Tässä kohtaa koen tulleeni harhaanjohdetuksi,odotin että kattiasiat tulee kuntoon ja saan auton jota ei tarvi heti korjailla.
3.Vuodot. Moottorin vasenkylki paljasti että pientä öljyvuotoa on.Parista renkaasta on nyt kahdesti paennut ilmaa nopeasti.Toinen vuotaa kait venttiilistä,toisessa reikä/murtuma? Nämä eivät ole isoja asioita mielestäni.
Pissapojan säiliön totesin vuotavan jo hyvin alkuvaiheessa,mutta nyt kun sain kuntoon,niin eipä lennä vesi.Tutkin vielä asiaa. Tällaiset jutut ei vaan kuulu ostajalle,jolle myytiin ehjä auto.Ei kai tuollaista vikaa ole voinut olla huomaamatta.
Eilen keltainen moottorivalo syttyi,ja sehän kuulema liittyy usein katalysaattoriin,lambdaan ym. Täytyypä bensatankin korkin tiiviyskin tsekata.Speedtronic-ilmiö voisi liittyä etupyörään,missä hiukan klappia.
Mielestäni kaupan purkamiselle tai hinnan alennukselle on vahvat perusteet,vai mitä tuumaatte?
Paras kai viedä Kangasalaan Malliautoon,jotta testeri antaa lopullisen tuomion.
Niin oliko tämä nyt 15 vai 20v vanha kosla missä on pientä vikaa?
Meinaatko ihan oikeasti että myyjä esim. vaihtaa kaikki katit jos yksi on rikki ja toinenkin saattaa ehkä hajota joskus?
Moottorin vikavalon voi sytyttää todella monet eri häiriöt, ei todellakaan liity automaattisesti katteihin ja/tai lambdoihin!
Jousitushan onkin jo kunnossa ja pissapojan pumppu tuskin mansikoita maksaa
Meinaatko ihan oikeasti että myyjä esim. vaihtaa kaikki katit jos yksi on rikki ja toinenkin saattaa ehkä hajota joskus?
Moottorin vikavalon voi sytyttää todella monet eri häiriöt, ei todellakaan liity automaattisesti katteihin ja/tai lambdoihin!
Jousitushan onkin jo kunnossa ja pissapojan pumppu tuskin mansikoita maksaa
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kyllä toisenkin katalysaattorin viallisuus olisi pitänyt tehdä selväksi.Maksoin autosta aika paljon,ja nyt täytyy heti satkuja syytää lisää.
Auton täytyisi myös tohon rahaan pysyä tolpillaan.Oma muka kin en tajunnut heti kysyä,ja onni matkassa,että omin voimin korjaantui.
Eli kuten aiemmin selitin,pointti on,että luulin ostavani auton,missä ei ole välitöntä vikaa.Mersut on myyjälle tuttuja,joten erikoista,jos ei tunne Ässän ilmajousituksen toimintaa.
Pissapojan pumppu ei sanonut mitään kun annoin ulkopuolista virtaa,mutta en myöskään saa voltteja liittimestä kun kytkintä painaa.Sulake käsittääkseni moottoritilassa vasemmalla..siellä kaikki ok.
Auton täytyisi myös tohon rahaan pysyä tolpillaan.Oma muka kin en tajunnut heti kysyä,ja onni matkassa,että omin voimin korjaantui.
Eli kuten aiemmin selitin,pointti on,että luulin ostavani auton,missä ei ole välitöntä vikaa.Mersut on myyjälle tuttuja,joten erikoista,jos ei tunne Ässän ilmajousituksen toimintaa.
Pissapojan pumppu ei sanonut mitään kun annoin ulkopuolista virtaa,mutta en myöskään saa voltteja liittimestä kun kytkintä painaa.Sulake käsittääkseni moottoritilassa vasemmalla..siellä kaikki ok.
Joo sulakkeissahan voi kaikki olla ok ja ehjät mutta kuten mulle kävi tuon pissapojan toiminnan kans niin joku jääkäri oli vieny koko pissapojan sulakkeen. Aikansa tutkiskeli sulakekaaviota niin löyty sille paikka oli muistaakseni kuskin puolella. Uusi sulake reikään niin jo alkoi toimimaan.
Voi olla tämmönenkin vika sen pissapojan kans.
Voi olla tämmönenkin vika sen pissapojan kans.
Höh.ei ollutkaan sen kummempaa kuin pumppu rikki.Hämäsi se,kun en saanut voltteja liittimestä.Irtoakulla syötin virtaa pumpulle,eikä toiminut.Homma ratkesi näppärästi:vieressähän on pumppu ajovalojen pesulle,mutta sellaista toimintaa ei autossani ole.Testasin senkin pumpun ja toimi.Pienellä viilauksella tuulilasin sähköliitin sopi valojen pumppuun.Siinä on letkuliitäntä isompi,mutta helppo oli askarrella kahdesta letkusta sopiva.
Näemmä molemmat pumput saisi Amazonista reilulla parilla kympillä,postikuluineen,mutta antaa nyt olla näin..pääasia että vesi lentää.
Näemmä molemmat pumput saisi Amazonista reilulla parilla kympillä,postikuluineen,mutta antaa nyt olla näin..pääasia että vesi lentää.
Jos on Xenonit niin sitten on toimittava. (Jos nyt sattuu testaamaan.)Ari kirjoitti:Jaa,hetkinen.Taitaa sittenkin olla valopesu.Ei tyhmä tajunnut,kun aiemmin ihmettelin pikkuluukkuja.Sieltä kait työntyy suuttimet?
Onkos niitten toimittava katsastuksessa?Arvelen että on.
Selvisikö jo miksi moottorinvikavalo palaa? Speetronic tulee usein seurauksena jostain muusta viasta, esim ABS-valo sytyttää usein myös speedtronic tekstin mittaristoon. Voi tuo moottorinvikavalokin sen tehdä.
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
Olen ajellut n.200km vikavalon kanssa,mitään muita valoja tai häiriöitä ei ole esiintynyt.Arvelen edelleen,että rikkinäinen katalysaattori on valon aiheuttaja.Aiemmin se piti pientä kalkatusta,nyt ei mitään.
Täytyy katsella jokin tarvikekatti ja asennus sille.Ensin tietysti hyvä käyttää vikakoodinlukijassakin.
Täytyy katsella jokin tarvikekatti ja asennus sille.Ensin tietysti hyvä käyttää vikakoodinlukijassakin.