Samin uusi kulkine, E320Te, videolinkkejä HD-videoihin!

Vastaa Viestiin
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Sitten jos intoutuu virihommiin niin kannattaa huomioida että tuo vitosvaihde on aika köykäinen eikä sitä pysty paljoa vahvistelemaankaan.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Mitenkäs tuohon sopisi 4 vaihteinen??
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Eikö lie sopisi suoraan tilalle kapeakantisen 722.3?
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Leemu kirjoitti:Eikö lie sopisi suoraan tilalle kapeakantisen 722.3?
Huipputehon ja huippuväännön kierrokset ovat HFM:ssä paljon alempana. Voi siltään olla konstikas ajella. En toki ole kokeillut kun kerran, ainoastaan katsellut teho/vääntö-käppyröitä sen perästä ja vaihoin manuaalin. Saatto sillä kyllä ajaa, vaikkei pelannu kun ajatus, mutta nelisatasessa lootassa oli luistoa liikaa vaikka kuin ruuvas painetta. Kolmisatku kolmisatkun perästä kestänee vakio 320 HFM:n väännöt mennen ja palaten, mutta voipi joutua kepistä ajamaan. Tai sitten jotain säätämään.

Lootapajat tiennee parhaimman ratkaisun. :!:

E: Pahoitteluni taannoisesta offaamisesta. Jatketaan tarinaa muualla mikäli tarpeen. :idea:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Easy Rider kirjoitti:
Huipputehon ja huippuväännön kierrokset ovat HFM:ssä paljon alempana. Voi siltään olla konstikas ajella. En toki ole kokeillut kun kerran, ainoastaan katsellut teho/vääntö-käppyröitä sen perästä ja vaihoin manuaalin. Saatto sillä kyllä ajaa, vaikkei pelannu kun ajatus, mutta nelisatasessa lootassa oli luistoa liikaa vaikka kuin ruuvas painetta. Kolmisatku kolmisatkun perästä kestänee vakio 320 HFM:n väännöt mennen ja palaten, mutta voipi joutua kepistä ajamaan. Tai sitten jotain säätämään.

Lootapajat tiennee parhaimman ratkaisun. :!:

E: Pahoitteluni taannoisesta offaamisesta. Jatketaan tarinaa muualla mikäli tarpeen. :idea:
Emmää aatellu lainkaan noin pitkälle, tuumailin ihan fyysikaalisia omituisuuksia vaan :oops:
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Tänään mulle tarjottu W210 606:sen sähköaskia ja W124 Siekkisen duunaamaa nelivaihteista. Saakohan tuon W210:an sähkölootan muljautettua tuonne, onko siinä fysikaalisia esteitä?
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

606:ssa lie ollut jo uudempi täysin sähköohjattu 722.6. Vaatinee sen verran hommaa, ettei oo pikkukummassa järkeä. Fyysisestihän se on erinäköinen, mitoista en osaa sanoa.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Niin vähän ajattelinkin, nelivaihteisen välitykset taitavat olla vähän ei kuin tuossa viisilovisessa.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Perä on ainakin pidemmällä välityksellä 4v automaatissa ja 5v manuaalissa kuin 5v automaatissa. Kahessa ensimmäisessä suurin välitys suora.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Auto menee pajalle lootaremppaan, ei paljoa muu kannata.
Onkos tuollainen oven lukkopatruuna paha vaihdettava?
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Sami R kirjoitti: Onkos tuollainen oven lukkopatruuna paha vaihdettava?
Noin 3 minuutin homma :wink:
Kuusiokoloruuvi kahvan kohdalta oven takareunasta auki ja vetäisy kahvasta, niin vanha on kädessä. Uus paikalle ja ruuvi kii.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29252
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Näin, joskus saattaa olla patruuna jumissa niin ettei se käänny ja sitä mallia että joutuu purkamaan ovipahvin pois ja leikkaamaan patruunasta tangon poikki että saa irti.
wiimax.fi
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Kävin tosiaan kyselemässä merteililtä ja veholta lukkopatruunoita tai koko sarjaa, ei ollut saatavilla. Merteiliin ei tilatakaan, kun hinta on pompsahtanut ja ei saa kuulema tarviketta enää. Mistäs sitten?
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Onko tässä E320.sen 722.5 askissa 5-vaihde sähköisesti ohjattu?
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7170
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

On
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Onkohan tuon lootan irroitus paha homma?
Kuulemma siinä sitä aikaa pajalla menee paljon ja mietin jos sen irrottaisi itse?
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7170
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kyllä se ainakin autotallin lattialla on aika työläs homma. Tuo 5v painaa turbiinin kans ~70kg.
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Nosturihommiksi menee.
Avatar
jaasu
Viestit: 945
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Muutaman loovan irrottanu lattialla eikä mitään ongelmaa jos vaan saa auton tunkattua tarpeeksi ylös. Vittumaistaha se on lattialla räpeltää. Tarpeeksi jatkovartta ja niveliä ni onnistuu
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Joko aski korjattu?
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Eipä ole vielä, vien 320 talliin (tuli tallinmuutto väliin) tässä kuussa ja pääsen aloittamaan lootan poistoa.
Avatar
Karvanaama
Viestit: 851
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Re: Samin uusi kulkine, E320Te, videolinkkejä HD-videoihin!

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

No entäs ny?
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”