
Tuolla en haluaisi olla ruuhkassa ahtailla kaduilla kanttailemassa.
Anteeksi kuvan huono laatu. Mieluummin kastelin Nokialaisen kuin Fujin.
Joo, eli ihan GM:n dieseleitä on nuissa pellin alla.santtu kirjoitti:eikö h1 tehty 6.2 tai 6.5 diiselillä? en jaksa kooklettaaMariini kirjoitti:
Cumminssin diisselillä vielä niin vot. Tuota H1:stä ei taidakaan olla muulla. [/i]
Minun tietääkseni EU:n alueelta tuoduista kuorma-autoista ei peritä minkään sortin autoveroa !XUX63 kirjoitti:Ovela homma kun maksavat Suomessa 70-100t€ mutta Saksasta saa uuden karheen reilulla kahdella kympilläSuomen verotus ? Eikös tuon saa kuorma-autoksi rekisteröitynä jolloin veronkin pitäisi jäädä pieneksi ?
Niinpä - siitäpä firmalle sopiva auto kesäharjoittelijoiden käyttöönpekkis kirjoitti:Minun tietääkseni EU:n alueelta tuoduista kuorma-autoista ei peritä minkään sortin autoveroa !XUX63 kirjoitti:Ovela homma kun maksavat Suomessa 70-100t€ mutta Saksasta saa uuden karheen reilulla kahdella kympilläSuomen verotus ? Eikös tuon saa kuorma-autoksi rekisteröitynä jolloin veronkin pitäisi jäädä pieneksi ?