Tänään kärähti toinen ajovaloDaimler kirjoitti:Senpä tiedän vasta kun tällään tuikut kakkosnelosen nokalle.Tuon pikkumersun valotehosta ei ole mitään kokemusta..luokyio kirjoitti:Paraniko valoteho?


Huomenna Prismaan ostamaan oikeat polttimot...

Tänään kärähti toinen ajovaloDaimler kirjoitti:Senpä tiedän vasta kun tällään tuikut kakkosnelosen nokalle.Tuon pikkumersun valotehosta ei ole mitään kokemusta..luokyio kirjoitti:Paraniko valoteho?
Elä hätiköi. Mietippä jos ne onkin tarkoitettu päiväkäyttöön? Näyttääkö ne päivällä ihan hyvin? Tarkistappa, siitähän sen tietää.luokyio kirjoitti:Tänään kärähti toinen ajovaloDaimler kirjoitti:Senpä tiedän vasta kun tällään tuikut kakkosnelosen nokalle.Tuon pikkumersun valotehosta ei ole mitään kokemusta..luokyio kirjoitti:Paraniko valoteho?hyvä tekosyy lyödä nuo keulalle. No, pimeys tuli viimein ja kävin äsken ajamassa lenkin. Lähinnä kävi naurattamaan kun löi pitkät päälle. Sitten kävi itkettämään kun muistin, että Daimler osti useamman parin.
![]()
Huomenna Prismaan ostamaan oikeat polttimot...
Kakkosnelonen ei juurikaan kiehdo.Kutoskoneinen 190 polttelee tällä hetkellä enemmän.Tuossa pikkumesessä on mielestäni joitain ratkaisuja tehty järkevämmin ja "vanhanaikaisemmin" kuin 124:ssä.Siitä(kin) pojot 190-mersulle.dealer kirjoitti:Osta 124 260/300, saat mukavamman auton.
Oli miten oli, vaihda sitten heti virranjakajankansi ja pyörrin, ei tarvi täällä turhia kysellä että miksi se ei käy ja miksi se ei käy....![]()
Verrataan toimivia autoja; 124 lämppärinsäätö on huomattavasti parempi.-lämmityslaite,lämmönjako ilman "närhenmunia" ja silti toimiva
Nuo-ovipahvien kiinnitysmekanismi tukevampi,hiljaisempi
-hattuhyllyn rakenne suorastaan nerokas vs. w124
-konehuoneen sähköjohtojen läpiviennit huomattavasti jämympiä ja tilaa piuhoille eri malliin kuin kakkoslankussa
daerok kirjoitti:
edit.korjasin just repsottavat oviverhoilut tuosta w201:stä,