Meikä osti thuuning ledparkit mutta nehän poltti palaneen polttimon vikavaloa satakaksnelkussa

t. Nimim. ei tartte enää prätkään vaihtaa parkkipolttimoita

Meikä osti thuuning ledparkit mutta nehän poltti palaneen polttimon vikavaloa satakaksnelkussa
Ei 123:n keula pilalle lisävaloista mene... se on sitä jo valmiiksiTeo kirjoitti:Ei millään viitis pilata w123 ulkonäköä lisäpitkillä.
Onko kellään kokemusta laitta 80/100w polttimot W123 keulille?
Itse ajattelin laittaa 100w polttimot myös sumareihin, mutta käyttäisin laittomia polttimoita vain talvikylmällä, ettei heijastimet vaan vaurioidu.
Sellanenkin tuli mieleen että: Kykis sumarit niin että niitä voi käyttää myös pitkien kanssa, onkohan siitä hyötyä? Sumarit kun näyttää vaan niin lähelle.
Kyllä ei se ulkonäköä pahenna jos on valoa ! Kolmehan lyhtyähän siihen sopii sovinnolla, siihen maskin eteen ... Ja voin sanoa että uudehkoilla umpioilla on 123n vuodelta -85 lähivalot ihan riittävät kaupunki pyöritykseen, ja eikä kaukovalojen leveä keila häpeä kilpailijoitaan autoparkissamme (mm. 124, uudehko pösö 406 etc). Se että apupitkissä on 100W polttimot johtuu siitä sellaisia saa ja tarvitsee ja lamppuihin sallittua tehtaalta.Teo kirjoitti:Ei millään viitis pilata w123 ulkonäköä lisäpitkillä
Itse itseäni lainaten;tänään kärvähti kaverilla volvosta toinen polttimo.Laitettu 25.8 paikalleen elikkästä 4 kuukautta oli elinikä--Daimler kirjoitti:Narva 48901 H4 12V 100/90W P43t tuollaiset polttimot tuli tilattua ja kaveri aikoo laittaa volleen ja minä 124-mersuun.Mutta mitä veikkaatte;kärvähtääkö umpiot ja halkeileeko umpion lasit;johdot ja releet ovat tottakai uusittu al´a biltemaVai onko tämä vain juoni saada uudet umpiot ja xenonit alle,kerron muijalle että ne vaan hajosi uudet tarttee
Veikkauksia kehiin;lähiaikoina saatte raporttia miten kävi.
Teo kirjoitti: Sellanenkin tuli mieleen että: Kykis sumarit niin että niitä voi käyttää myös pitkien kanssa, onkohan siitä hyötyä? Sumarit kun näyttää vaan niin lähelle.
W123:ssahan toimii sumarit kaikkien valojen kanssa ja toimivat hyvin apulähivaloina kun suuntaa samaan ko lähivalotkin...dealer kirjoitti:Ainakin W124:ssä sumarit toimivat alunperin parkkien, lähi- ja kaukovalojen kanssa yhtaikaa.