etujarru laahaa päällä...
etujarru laahaa päällä...
Oisko viisaammilla vinkkiä. Vasen etujarru makaa päällä välillä vahvasti ja erikoiselta tuntuu se että esim kun tänään ajoin töihin (matkaa n.30km) alkoi 25km kohdalla jarru laahaamaan vaikka jarruun en ollut koskenut ainakaan 20 kilometriin. WTF!! Auto on 200D -84 ja autossa on uudet levyt + palat sekä herkät sylinterit satulassa. Jarrut on ilmattu huolella.
Sama oire saattaa tulla tiukan kaarteen jälkeen esim. risteyksessä kääntyessä mutta ei kuitenkaan joka kerta.
Toinen murhe on ajoittainen nykiminen. Suodatin on vaihdettu sekä suuttimien paluuletkut ja tulo/paluuletkut vaihdettu. Pariin tankilliseen oon lorauttanut 2-T öljyä joka tuntuis asiaa parantavan tai ainakin siltä tuntuu...
-matti-
Sama oire saattaa tulla tiukan kaarteen jälkeen esim. risteyksessä kääntyessä mutta ei kuitenkaan joka kerta.
Toinen murhe on ajoittainen nykiminen. Suodatin on vaihdettu sekä suuttimien paluuletkut ja tulo/paluuletkut vaihdettu. Pariin tankilliseen oon lorauttanut 2-T öljyä joka tuntuis asiaa parantavan tai ainakin siltä tuntuu...
-matti-
Oletko liikuttanut jarrusylintereitä kunnolla palojen vaihdon yhteydessä?
Kulunut levy voi aiheittaa tuon ongelman myös.
Nykiminen voi olla merkki monesta asiasta. Tarkastappa liitokset, ettei vedä ilmaa mistään. Epäpuhtauksia? Liian vähän monoa?
Dieselmiehet kertokee lissöö...
Kulunut levy voi aiheittaa tuon ongelman myös.
Nykiminen voi olla merkki monesta asiasta. Tarkastappa liitokset, ettei vedä ilmaa mistään. Epäpuhtauksia? Liian vähän monoa?
Dieselmiehet kertokee lissöö...
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Tuolla toisella foorumilla oli jollain jumitusongelmia, nykimistä ja olikos siinä vielä kääntyessäkin jotain... nykiminen taisi alkaa siinä vaiheessa. Pitkä ketju ehti aiheesta kertyä ja auton omistajalla v**utuskäyrä oli aika korkealla. Lopulta vika taisi korjaantua pääsylinteri vaihtamalla. Autokin taisi olla W124 200D. Valitettavasti en tähän hätään muista edes kaverin nikkiä. Onko kenelläkään muulla mittää mielikuvaa asiasta?
____________________________
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
jarrumurheille päätös
Jarruletkun vaihto poisti murheet. Ei siinä mitään pykimää näkynyt, kai siitä joku rane oli puristellu lukkopihdeillä sisukset paskaks. Nykimisetkin on vähentynyt radikaalisti vain ajamalla, mb on näköjään hienoa saksalaista itsekorjaavaa tekniikkaa täynnä...
-m-
-m-
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Jossain vanhass Volvossa tuli tuollainen laahaamisongelma vastaan.
Homma alko klaaraamaan juurikin jarruletkujen vaihdolla.
Olivat paisuneet sisäänpäin, paine meni, muttei päässyt vapaasti virtaamaan takaisin päin.
Eräs W201:n laahas takapään jarruja tasaisesti kumpaistakin ja silloin oli vikana jarrupääsylinteri.
Homma alko klaaraamaan juurikin jarruletkujen vaihdolla.
Olivat paisuneet sisäänpäin, paine meni, muttei päässyt vapaasti virtaamaan takaisin päin.
Eräs W201:n laahas takapään jarruja tasaisesti kumpaistakin ja silloin oli vikana jarrupääsylinteri.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi