Elikäs, olen jo vähän aikaa kuunnellut w123 300d.n perästä kuuluvia kummia kolinoita etenkin kuopista ajettaessa. Asiaa hieman tutkittuani huomasin että takana kun on se kallistuksenvakaajan tanko, (tai mikä h*lvetti se nyt olikaan)... Jonka molemmissa päissä on sellaset muoviset koiranluun näköiset tuet. Tällainen tuki oli toiselta puolelta poikki ja toisella puolella melko loppuunkaluttu. Ei siis ihme jos tanko hieman kolisee
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ongelmana on vaan nyt se kun vaihtaessa kävi sellanen kämmi että tuli väännettyä poikki se alempi kiinnike, se kun on siellä jarrukilven takana piilossa, perskeles ku on vaikee selittää...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
se nivel joka on siinä muovissa ja jossa on kierteet päässä napsahti siis poikki, ja pultinpää on edelleen siellä kiinnityskorvakkeessa
![whistle :whistle:](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Eli pitääkö purkaa koko napa pois ennen kuin saan sen peltisen jarrukilven pois, vai onko jollakin hyviä konsteja tähän ongelmaan?
![help :help:](./images/smilies/100.gif)