-Vaihdelaatikko ilmeisesti ainakin pitää vaihtaa?
-Vauhtipyörä?
-Kartaani?
-Mitä kaikkea kytkimeen liittyviä hilpattimia tarvitsee? Kytkinpoljin, sylinterit, letkuja.... jotain muuta, mitä?
Sitten ehkä vielä kytkinlevy, asetelma ja painelaakeri pitää laittaa, jos oikein viimeisen päälle meinaa tehdä.

Neljä- tai viisivaihteinen manuloota, onko asennuksessa eroa (esim. kartaanin pituus)?
Onko nop. mittarin vaijeri samanlainen?
Tarviiko mitään patentteja? Ei kai, eikös tuolla pitäisi olla kaikki kiinnityspaikat ja läpiviennit valmiina?
Paljonkos tuommoisen rempan kustannusarvio on?
-Loota
-Kytkinlevy yms
-Kytkinpoljin yms
-Kytkinsylinterit yms
-Letkua, tankoo, mitälie?
-Kauanko ammattimieheltä menee hommassa?
Paljonko vanhasta lootasta saa rahaa kun sen myy (vähän liikaa kilometrejä nähnyt 722.1)?
Entäs jarrupolkimesta?
