Koko auto on alkanut täristämään tyhjäkäynnillä (n.550-600 rpm) kun vaihde on päällä.
Voisiko tämä johtua pakoputken kiinnikkeestä joka on kiinni laatikossa
Meinaan aikaisemman pakoputkihuollon jäljiltä en huomannut että kiinnikkeessä olevat "jouset" olisivat paikoillaan tai sitten ne on kiristetty aivan liian kireälle.
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Heps kukkuu, tuossa minun vereksessä mersussa on aivan samanlainen ilmiö Tosiaan meinaa täristää, kun laittaa paikoillaan ollessa vaihteen päälle, vapaalla ei täristä. Ajattelin viikonlopun aikaan, kun vaihdan öljyt, niin samalla katsella moottorin kumityynyjen ja vaihdelaatikon kumityynyn kunnon. Täytyy mulkata myös tuo pakoputken kannatin.
Mistäs muuten tuon laatikon paineita lisäillään
Yritin katsella sitä kumituttia joka pitäisi ottaa pois (jonka alta sitten säätötanko löytyisi) mutta en kyllä löytänyt mitään sellaista
Tuntuu kuin kakkonen luistaisi ja vaihdot on kyllä melko pehmeät...
Eli onko se siellä laatikon kuljettajanpuoleisella sivulla, laatikon etupuolella
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203