Tak, sitä viisastuttiin ja laakista, olin kuitenkin oikeassaM.K kirjoitti:2.0E 03/91-07/93 kahdella ulostulollaBenzo kirjoitti:Eli kumpi on "oikein", yksi vai kaksi, viitaten alkuperäiseen juttuun

On syytä,vaikka äänet ei kovene,niin putken olis hyvä tulla taakse asti.markusm kirjoitti:velipojan 300d:ssä on vain yks putkenpäätakapönttö tippui veemme kesänä tielle ja kiitokseksi tempustaan joutui romuvarastoon.
äänet ei muuttunu mitenkään, eli syytä uudenpöntön laittoon ei ole löytynyt.
Netistä poimittua -> www.WorldCarFans.com -> classic German cars -> Mercedes C-class HistoryThe 190 was refined for the last time in 1991. Among other things, all models now featured the ABS anti-lock braking system, except for the 190 D and 190 E 1.8 entry-level models. The 190 E was now called the 190 E 2.0, and was four hp (three kW) more powerful, thanks to a lower-resistance exhaust system.