Perkeles.
Nyt se riikkoontui. Mun uskollinen palvelija. vm. 93 300d. No ei se ihan kokonaan kumminkaan rikkoontunut vaan vähäsen. Mennäänpäs asiaan.
2. Sylinterin esikammion välistä vuotaa. Sanoo tsu, tsup ja tekee mustaa suurusta. SIellähän on esikamminoin alla mielestäni sellainen rikka kuparinen (voi olla kyllä alumiininenkin) jonka vaihtamalla voisi luulla, että Tsupsutus loppuu.
Työkalut on (lainaan sen esikammiion käyvän avaimen), mutta miten käy? Onko kukaan vaihtanut näitä tiivisteitä. Siis ilman että olisi joutunut esikammion halkaisemiseen. Minua nimittäin peloteltiin, että esikammio ei aukena tai kannesta noudee kierteet mukana jne.
Mitä luulette onnistuuko tuon saamaan auki, vai ostanko suosiolla jo uuden esikammion.
Puhastaa huolella kannen tiivistepinnan ja esikammion tiivistepinnan niin kyllä se siitä.
Lopuksi haluaisin viellä tietää momentin tuolle esikammiolle. Suuttimelle se oli muistaakseni 4 kg/m.
Ensi lauantaina vois vaihtaa jos aikaiseksi saisi...
OT: Hienoja muuten nuo uudet hymiöt.. Ihailin niitä juuri.
OM 603 tsupsuttaa..
Siellä ei kyllä alkujaan ole prikkaa Prikka on laitettu vasta kannen oikaisun jälkeen , sillä säädetään etukammion korkeus kanteen KL:stä saa eri paksuisia prikkoja siinä vaiheessa kun kantta oiotaan. Ovat alumiiniä ne prikat Etukammio irti ja venttiilin hioma tahnan kans hiotaan pohja puhtaaksi ja paikalleen ja KIINNI niin vuoto on mennyttä aikaa. Usein pelkkä kiristys auttaa vuotoon
Datsun Bluebird
Mb Vito
Mb Vito
Kiitos vaan neuvoista
Nyt se toimii taas. Ei vuoda yhtään. Otin vaan sen mutterin jolla kammio on kiinni irti ja puhdistin sen kierteet. Siihen kierteisiin laitoin sellasta valkosta tahnaa mitä laitan aina esim. hehkutulppiin. Mersun omaa siis. Sen jälkeen kiristin sen mutterin KIINNI
Ja alkoi pitämään.
Ja eihän tuolla mitään rikkoja ole pohjalla, kun sitä kantta ei ole oikaistu.
Mutta, mutta, niinkun edellä todettu. Kiitos neuvoista.
Nyt se toimii taas. Ei vuoda yhtään. Otin vaan sen mutterin jolla kammio on kiinni irti ja puhdistin sen kierteet. Siihen kierteisiin laitoin sellasta valkosta tahnaa mitä laitan aina esim. hehkutulppiin. Mersun omaa siis. Sen jälkeen kiristin sen mutterin KIINNI
Ja alkoi pitämään.
Ja eihän tuolla mitään rikkoja ole pohjalla, kun sitä kantta ei ole oikaistu.
Mutta, mutta, niinkun edellä todettu. Kiitos neuvoista.