Jännästi alko puoltamaan toi raktori kun just tulin töistä kotiin. Ravistikin normaalia enemmän. Topistin johonkin pysäkille ja kahtoin että renkaita on 4kpl jäljellä, pultit kiinni ja ilmaa myös kumin alaosassa. Oikeanpuoleinen etuvanne oli vähän lämpöinen, ei kuitenkaan kuuma. No siitä ajelin kotiin, jarrua potkimalla ja rattia ravistelemalla keksintö alkoi kulkea suoraan... Vähän aikaa. Poljeskelin jarrua lisää, ja taas tuntui vähän paremmin toimivan. Kotiin päästyäni päätin kokeilla, onko vanne kovinkin kuuma. Eipä tarvinnut kokeilla, jarrulevy hohti oranssina kuin venäjäläinen ufo ja savua tuli pyöräkotelosta kuin suutinvikaisesta Valmetista.

Sumuttelin puutarhaletkulla vettä renkaan ympärille, ettei nyt koko auto pala. Tai no mitäs väliä autolla, mutta kun siinä on Mersun mankka kiinni.
Niin joo. Pitää huomenna käydä ostamassa ainakin uudet palat... Mutta eipä kai tuo palojen vaihdolla tokene. Riittäsköhän se männän putsailu? Vai onko jotain muutakin mitä voisi hajottaa? Vai otanko levyn pois kokonaan, eipä ainakaan haittaa vauhtia.
ps. hienosti paistaa vielä kakkosellakin kumia... oli vähän vaikeaa lähteä risteyksestä kun etupää nahisti (tehoa sataa taivaalta).
