Ferrari
Tästä pääseekin näppärästi topiciin: Ai että tekisi mieleni kovasti päästä ajamaan ihan oikealla Ferrarilla. Ei siis tuollaisella punaisella ladalla. 360 tai F430 olisivat mieleisiä.
Ferraria en missään tapauksessa omaksi haluaisi, koska eihän minulla olisi varaa moista ylläpitää! Eikä siinä mitään hauskaa ole, jos joutuu jokaista nitinää kuuntelemaan peläten siitä poikivan visiitin huoltoon. Mutta jos vaikka yhden päivän saisi ajella, niin olisin ihan tyytyväinen.
Tuossa taannoin selvittelin että paljonko vuokraaminen maksaisi. Mutta ei sekään malli oikein toiminut, sillä päivävuokra tuollaiselle 360:lle olisi ollut noin 50 kertaa korkeampi kuin jollekin keskikokoiselle perheautolle. Järki sanoi, että nyt on vähän hintavaa hupia.
Ferraria en missään tapauksessa omaksi haluaisi, koska eihän minulla olisi varaa moista ylläpitää! Eikä siinä mitään hauskaa ole, jos joutuu jokaista nitinää kuuntelemaan peläten siitä poikivan visiitin huoltoon. Mutta jos vaikka yhden päivän saisi ajella, niin olisin ihan tyytyväinen.
Tuossa taannoin selvittelin että paljonko vuokraaminen maksaisi. Mutta ei sekään malli oikein toiminut, sillä päivävuokra tuollaiselle 360:lle olisi ollut noin 50 kertaa korkeampi kuin jollekin keskikokoiselle perheautolle. Järki sanoi, että nyt on vähän hintavaa hupia.

-T

Minä olen ajatellut toteuttaa saman haaveen joskus Saksassa:eerola kirjoitti:Tästä pääseekin näppärästi topiciin: Ai että tekisi mieleni kovasti päästä ajamaan ihan oikealla Ferrarilla. Ei siis tuollaisella punaisella ladalla. 360 tai F430 olisivat mieleisiä.
http://www.eliterent.com/pages/fleet.ph ... 3&x=11&y=9
Siellä sitä voisi kokeilla ihan kunnolla.

Voisikos tätä ajatusta jalostaa? Kimppavuokraus kesämiittiin?eerola kirjoitti:Tästä pääseekin näppärästi topiciin: Ai että tekisi mieleni kovasti päästä ajamaan ihan oikealla Ferrarilla. Ei siis tuollaisella punaisella ladalla. 360 tai F430 olisivat mieleisiä.

Onko eerolalla ideoita/ kanavia jota kautta tämän idean voisi kätevästi toteuttaa?

Tämähän on täysin toteutettavissa oleva idea.

Sehän on tämä "luksusvuokraamo" oliko se Rental? Jäsenenä se vuokra on halvempi, tais olla viissataa per päivä vuokra.
Edit: Olihan se, http://www.rental.fi/
360 Spider eli avomalli maksaa ei jäsenelle 2.000€ per päivä, jäsen 650€.
Edit2: Hee hee, rupes vaan naurattaan kun kattoin nuo omistajajäsen ehdot, kohta 'asepalvelus:' 1.Suoritettu 2.Suorittamatta 3.Olen nainen
Tie mikä siinäki ny on olevinansa niin hauskaa, mutta joku on... 
Edit: Olihan se, http://www.rental.fi/
360 Spider eli avomalli maksaa ei jäsenelle 2.000€ per päivä, jäsen 650€.
Edit2: Hee hee, rupes vaan naurattaan kun kattoin nuo omistajajäsen ehdot, kohta 'asepalvelus:' 1.Suoritettu 2.Suorittamatta 3.Olen nainen