
PS. tämän voi poistaa jos asia on ollut jo aikaisemmin esillä ja erityisesti jos ongelmaan on fiksumpi ratkaisu

Tätä neuvvoo ei nime omaa saa poistaa, yks parhaista. Sillai ajelemalla ne leipoontuu viksusti irti. Ei hakkaaminen teee millekkään laakerille hyvää . Ei ne oo tehty hakkaamista varte. Ja aina kantsii laittaa siihe keskireikää vaikkapa kuparitahnaa. Hipasu että väri tulee pintaa ni kyll on onkelmat pois. Mutta kun korjaamoilla kun auto on nosturilla ja asiakas ei ole näkemässä niin lekaahan se saa. Ei siinä lähetä lempeesti pyörii irrotteleen.Nii, sanon ku vanha korjaamopappa että muistakkee pojat reikä ku reikä jos kuivuuvvesta hilseilöö ni liukastetta se vuatii.Tenta kirjoitti:Vaimon auton talvirenkaiden vanteiden keskireikä on hieman normaalivanteiden vastaavaa pienempi ja siitä syystä vanteiden irrotus ei onnistu tavanomaisella revi ja riuhdo -menetelmällä. Kun pultit avaa millin pari ja autolla ajaa edestakaisin kymmenkunta metriä, niin kuuluu neljä paukahdusta.
PS. tämän voi poistaa jos asia on ollut jo aikaisemmin esillä ja erityisesti jos ongelmaan on fiksumpi ratkaisu
Se olis sitä hurjaa aika sillon se.markusm kirjoitti:asiaan löytyy fiksumpikin ratkaisu![]()
otetaan ojasta löytynyt telen metallinen metrinpituinen putkenpätkä, joka on osoittamassa kaapelien sijaintia. suuttuneena lyödään olantakaa vanteen keskipokkaukseen, mutta yllättäen lyödäänkin ohi sen verran että isku osuukin vanteen reunaan, ja taittaa siihen kohtuullisen vekin.
![]()
![]()