Sunnyn keskuslukon ohjaus
Sunnyn keskuslukon ohjaus
No niin keskuslukko heitti pellaamasta avaimella. Kannattaneekohan tuota korjata ollenkaan? Sisältä toimii napista, niin josko joku tietäis mistä markkinoiden edullisimpia keskuslukon kauko-ohjaimia saa, niin tulis kaksi asiaa kerralla kuntoon. Kaukolukitus toimintaan niin avaimen ei enään tarvikkaan toimia kuin hätävarana.
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
Minulla on joutilaana käytetty ohjainsarja joka oli linkkuavaimilla mutta ei kestänyt pakksella kääntää, avain murtui irti.
Kapulan nurkasta puuttuu siis pieni palanen mutta sarja toimii ihan OK, eikä sitä ole käytettykään kuin muutama kuukausi.
Johtosarja on uusi.
En ole ihan 100% varma onko molemmat kapulat tallessa.
Tämä maksaisi postikuluineen 35 euroa.
Kapulan nurkasta puuttuu siis pieni palanen mutta sarja toimii ihan OK, eikä sitä ole käytettykään kuin muutama kuukausi.
Johtosarja on uusi.
En ole ihan 100% varma onko molemmat kapulat tallessa.
Tämä maksaisi postikuluineen 35 euroa.

Paketti lähtee aamusella sinnepäin, laita rahat tilille jahka saat asennettua ja todettua että toimii.
Mukana on asennusohje.
Kaksi asiaa:
- Liitä ohjainlaitteen kyljessä oleva johtolenkki, minä katkaisin sen koska tämä oli kytkettynä alipainetoimiseen keskuslukkoon.
- Johtosarja on siis uusi. Siinä on yksi johto enemmän kuin ohjainlaitteen kammassa. Ylimääräinen johto on VIHREÄ ja se on toisessa reunassa liitintä.
Joudut hieman avartamaan ohjainlaitteen "johtoaukkoa" vaikkapa puukolla jotta tämä leveämpi liitin sopii paikalleen. Tarkista että liitin menee paikoilleen oikein, em. vihreä johto pitää jäädä pois pistokkeen kohdalta. Jos laitat toiseen laitaan koko pas*a luultavasti palaa.
Mukana on asennusohje.
Kaksi asiaa:
- Liitä ohjainlaitteen kyljessä oleva johtolenkki, minä katkaisin sen koska tämä oli kytkettynä alipainetoimiseen keskuslukkoon.
- Johtosarja on siis uusi. Siinä on yksi johto enemmän kuin ohjainlaitteen kammassa. Ylimääräinen johto on VIHREÄ ja se on toisessa reunassa liitintä.
Joudut hieman avartamaan ohjainlaitteen "johtoaukkoa" vaikkapa puukolla jotta tämä leveämpi liitin sopii paikalleen. Tarkista että liitin menee paikoilleen oikein, em. vihreä johto pitää jäädä pois pistokkeen kohdalta. Jos laitat toiseen laitaan koko pas*a luultavasti palaa.