K-Jetronic
K-Jetronic
Tietäisikö joku miten kyseisen jako toimii?? Eli avaako sähköimpulssi jaon kohdalla. Vai pyöriikö joku jakopää??? T:ei ennen mekaanisia. Ongelma, että ei anna ainetta.
Totta. Ei tullut minulle mieleen. Tämänhän voi kompensoida sillä, että laittaa virrat päälle ja käy painamassa ilmamäärämittarin lautasta alas. Suuttimista ruikkasee bensaa sen verran mitä letkuissa on painetta, eli tarpeeksi. Sitten starttaus sormet ristissä. 
Ai niin, ja ohan tuossa 201:ssä varmasti K-Jetti eikä KE-Jetti?

Ai niin, ja ohan tuossa 201:ssä varmasti K-Jetti eikä KE-Jetti?
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

-Jokaisella kukalla on juuret

No periaatteessa vaikka ei olisikaan niin sen pitäisi antaa soppaa kuitenkin. KE-Jetronic säätää yhtälailla mekaanisesti seoksen, mutta elektroniikka vainSivonen kirjoitti:...
Ai niin, ja ohan tuossa 201:ssä varmasti K-Jetti eikä KE-Jetti?
korjaa sitä hieman suuntaan tai toiseen. Auto toimii jokatapauksessa vaikka KE-Jetronicin ohjaus ei toimisikaan. Olen kokeillut tämän irroittamalla koko ECU:n boksin akun takaa ja lähti käyntiin. Käynti tosin huononee


- 190E 2.0 -90
- W123 280E -81
-Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Re: K-Jetronic
otappa pumpulta tuleva letku irti määrän jakajalta ja sen jälkeen se "muhvi"missä paineletku oli kiinni,sen sisässä on aivan pieni sihti,putsaa se jos on tukossaAbe kirjoitti:Tietäisikö joku miten kyseisen jako toimii?? Eli avaako sähköimpulssi jaon kohdalla. Vai pyöriikö joku jakopää??? T:ei ennen mekaanisia. Ongelma, että ei anna ainetta.

