e 250 d ohjaustehostin pitää kovaa ääntä n 700 kieroksella
e 250 d ohjaustehostin pitää kovaa ääntä n 700 kieroksella
Ja välillä tyhjäkäynnillä, ajossa pärinä häviää. Onko pumppu sökö ja saako siihen korjausosia vai pitääko uusia koko pumppu ja mistä niitä voisi saada edullisesti.
Öljyä on riittävästi.

- laineracing
- Rasvanäppi
Siltä vaikuttaa
Edestä alempi vaikuttaa murtuneelta.
Eli menee koko tehostin uusiksi? mistä saisi halvalla?
Eli menee koko tehostin uusiksi? mistä saisi halvalla?
Kiitos vaan tietäjille
Uusi tehostin tilattu Vehosta, hinta jotain 650€. Toimitus aika n viikko, se vaan ihmetyttää ettei osia ole enää kellään hyllyssä, aina saa odottaa.
Pyysin kyllä pikana vaikka tnt rahtina. Kannakeet on haljennut lisää ja enää ei uskalla ajaa yhtään täytyy vaihtaa itse kun joskus saa osan.
Pyysin kyllä pikana vaikka tnt rahtina. Kannakeet on haljennut lisää ja enää ei uskalla ajaa yhtään täytyy vaihtaa itse kun joskus saa osan.

Re: Kiitos vaan tietäjille
Vielä jäin miettimään mikä korvakeet rikkoi, autolla ajettu 270 t, pitäisikö samalla vaihtaa kiristin? tai jotain muuta?mestari70 kirjoitti:Uusi tehostin tilattu Vehosta, hinta jotain 650€. Toimitus aika n viikko, se vaan ihmetyttää ettei osia ole enää kellään hyllyssä, aina saa odottaa.