Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Meissenkeri kirjoitti:muovipinnassa
tässä on jokin huopa,ja noi sisälokarit jos on muoviakin niin yleensä ne on "ämpärimuovia" joten niissä ei pysy mikään kun ovat niin öljyisiä :?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Sisä verhous/matot pois,

sitten sitä "piki"mattoa ja huopa mattoa jokaa paikkaan,
sama määrä mitä on S mallissa(tai enemmän)
uudet pehmeät puslat,
renkaiksi pehmeät löysä runkoiste missä ei varsinkaan reunoissa ole "nappuloita"
niin alkaa hiljenemään
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Michelin :!:
E 200 cdi BE TA PB -15
Vrod-02
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

haapis1 kirjoitti:Michelin :!:
Michelin 205/55-16 saver pitäs olla huva
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

luulen että seuraavat(kin) renkaat jotka tonne tulee nii on jotku käytetyt nuille 17" vanteille :roll:

tuossa tuumailin itekseni lukuisten irkkikeskustelujen myötä et toi massa on vissiin liian kovaa eristääkseen ääntä ja muut painotti myös että liian kevyttä :? eli harakoille meni tämäkin urakointi :ttu: ois vaan pitäny ensi kysellä ja sitte toteuttaa nii ois voinu ees pari levyä hussata jotain äänieristelevyä tuonne puhtaalle pellille ja sen jälkeen jotain massaa ettei vesi ui väliin,nyt siihen ei varmaan tartu enää mitenkään tuo levy vaikka yrittäiskin :?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

225/45-17 Mic primacy
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
LiQQe
Viestit: 1649
Liittynyt: 19.10.2010 18:15
Paikkakunta: Pitsikylä

Viesti Kirjoittaja LiQQe »

Lisää massaa kun laittaa lisää niin lähtee aika hyvin matalat äänet. Sitten kun haluaa vähän korkeampia ääniä niin voi noita retkipatjoja yms soveltaa. :D Laita ny ne äänieriste matot mitkä hait. Kaverin mukaan niillä saa aikaan ihmeitä. Pahimpiin kohtiin laittaa vielä vähän päällekkäin...

Ja sitte kun oikeen innostut niitä liimaamaan niin katotaan sulle joku tukkuhinta niille :lol:

Muutama kuva kaverin autoista...
userpix/6702_golf_1.jpg
userpix/6702_golf2_1.jpg
userpix/6702_bmw_1.jpg
userpix/6702_passat_1.jpg
userpix/6702_passat2_1.jpg
userpix/6702_passat3_1.jpg
® Mesen V8 Klubi
Avatar
Josef Matula
Viestit: 121
Liittynyt: 04.10.2005 18:59

Viesti Kirjoittaja Josef Matula »

Eijjumalauta poijjaat, käykää testaamassa octaaviaa niin tiedätte mitä on rengasmelu :lol:

Itellä on sedani facelift michelin energyillä, enkä pitäis melua pahana, kaverilla tosin vastaavanlainen farmarina ja tuumi sen olevan selvästi äänekkäämpi
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

paketillinen uhrattu stp bitumia 2mm apukuskin puoleiseen takaloksuun. elikkäs verhoilut oli irrallaan ja penkit kumossa jne ja nuo alkuperäiset fyllit irrottelin varovasti ja tarkasti laittelin koko rengaskotelon bitumiin,takaoven ja takapenkin alle retkipatjaa, laitoin myös takapenkin sivuttaistuen alle bitumia+retkipatjaa sekä lopuksi kaikki orkkis villat tarkoin takaisin ja verhoilut paikalleen. Tilasin värkkiä vielä samaan käsittelyyn toisellepuolen :shock:

lopputuloksena käsittämätön vi**tus kun ei sitten niin minkäänlaista autuutta, sama mölinä jatkuu edelleen ja samasta paikasta olevana se kuuluu :evil: kävin erikseen koelenkillä ennenkuin ovea aloin eristämään ja kuvittelin että löytäisin jostain semmoisen paikan että se muuttuisi tuo mölinä mutta ei :evil:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Ookko terho ajatellu et se varapyöräkotelo on muovia... :whistle: Sieltä ne äänet tulee läpi... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

RoopeK kirjoitti:Ookko terho ajatellu et se varapyöräkotelo on muovia... :whistle: Sieltä ne äänet tulee läpi... :wink:
oon aatellu mutta sille tasolle se sitte on jäänykki. ootko saanu hiljasemmaksi sitä polkua pitkin? tuossahan ei tosin ole varapyörä kotosalla ja kääpiössä se ainakin vaikuttaa pikkasen :shock:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
keltsi
Viestit: 953
Liittynyt: 25.9.2007 20:03
Paikkakunta: kurikka

Viesti Kirjoittaja keltsi »

eikö sen muovin alla oo pelli :lol: mutta voihan sen kotelonkin jollaki noise killerillä päällystää.tai sitte röpömassalla jos halvalla haluaa :lol:
mihinä kuhuna mies
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Terho P kirjoitti:
RoopeK kirjoitti:Ookko terho ajatellu et se varapyöräkotelo on muovia... :whistle: Sieltä ne äänet tulee läpi... :wink:
oon aatellu mutta sille tasolle se sitte on jäänykki. ootko saanu hiljasemmaksi sitä polkua pitkin? tuossahan ei tosin ole varapyörä kotosalla ja kääpiössä se ainakin vaikuttaa pikkasen :shock:

En oo tehny vielä asian eteen mitään... Musiikkia vaan isommalle nii ei häiritte... :lol: Tarkoitus olis kyl vähän vaimennella peräpäätä...

keltsi kirjoitti:eikö sen muovin alla oo pelli :lol: mutta voihan sen kotelonkin jollaki noise killerillä päällystää.tai sitte röpömassalla jos halvalla haluaa :lol:


Ei mulla ainakaan oo ku kangas sisäpuolella ja ulkopuolelta saa kopistella muovia... :roll: Pakoputken lämpöpelti on kyl kiinni toisessa reunassa... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
keltsi
Viestit: 953
Liittynyt: 25.9.2007 20:03
Paikkakunta: kurikka

Viesti Kirjoittaja keltsi »

muovia toi varapyörä kotelo :evil: jaa ettei ees peltiä....voihan kiesus.
mihinä kuhuna mies
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

keltsi kirjoitti:muovia toi varapyörä kotelo :evil: jaa ettei ees peltiä....voihan kiesus.
jep. kevyttä,halpaa valmista ja ei kumise kuin pelli, en tiä sanoo että tulisko tosiaan sieltä :roll: vois koittaa paiskata sinne jonku renkaan niin luulis että huomaa eron jos sieltä tulee :shock:

en tuolla taksi 202 oo viä paljoa enkä lujaa ajellu mutta kun sekin on hiljaisempi ja varapyöräkotelo on siinäkin ihan paljaalla pellillä :shock: pyöräkotelot oli röpömassalla vedelty ja muovit päällä, verhoilujen alta näytti osapuilleen samalta kuin 203 mesen verhoilujen aluset. rpöpmassa on vedetty siinä tulipelliin saakka ja koko konehuone :shock: on hiljanen ajella nastapyörät alla,mielestäni hiljasempi kuin tämä 203 :? mutta teroitanvielä että en ole tuolla 202 ajanu viä 60 lujempaa kun konttorille ja takasi 8) 201 ny ei tarvi verrata samana päivänäkään,superin pörinät tulee hiukan läpitte mutta rengasmelu on sitälajia kuin saksan autoissa on totuttu.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
ou812
jakoketjubudha
Viestit: 2820
Liittynyt: 02.2.2007 21:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ou812 »

Vanhasta W202 hiljeni hitusen rengasäänet kun pistin pyöränkoteloihin kotelosuojaa ja päälle alustamassaa paksusti ainakin litran per lokari. Ei mikään yö/päivä ero mutta huomasi sen kuitenkin. Meinaan että ehkä alustamassa on tehokkaampaa eristettä kuin se kiveniskumassa?

Melu on vaan silleen kiusallinen juttu että jos yhden äänen hiljentää niin muut kuuluu paremmin...

Ei W202 ja W203 melutasoissa pitäis olla oman kokemuksen mukaan eroa paljon mitään.
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"

® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Avatar
LiQQe
Viestit: 1649
Liittynyt: 19.10.2010 18:15
Paikkakunta: Pitsikylä

Viesti Kirjoittaja LiQQe »

Möhkössä oli takapenkkiläisten jalkotilassa pellissä kiinni joku matto, ja sen päällä 2 erilaista kumi/kangasmattoa. Niiden päällä oli vielä verhoilukangas ja kangaslattiamatto + kuminen kaukalomatto :lol:

Pitäiskö ottaa pari kuvaa tuosta puretusta möhköstä niin näkis paljoko sitä eristettä kuuluu olla :twisted:
® Mesen V8 Klubi
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

No nyt tämä pöljä keksi että katepal k-36 ois vissiin suhteellisen halpaa,mahtuu tulemaan ruiskusta,vaimentaa ääntä,eristää kosteudet jne jne..

juu kyllä mä haen EHKÄ vielä tuota vahvaa raskasbitumimattoakin lisäksi ja ihmettelen sitä edes penkin alle ja ehkä varapyöräkoteloonkin :roll:

Jos jollakulla ois tuota katepalia vastaan jotakin niin kertokoon asiansa nyt :!:

vanhoissa oikeissa mersuissahan on tuota massaa pitkin pohjaa ja on kumimaista ja ne ovat hiljaisia, ilmeisesti nuo ruiskutettavat noicekillerit olisi samantyyppisiä mutta maksavat ihan perseettömästi (25e/l) jotenka tuo katepal voisi ajaa tuollakin asiansa ja vaimentaa yms :shock: massaruiskulla ajattelin päästää oikestaan koko pohjan jos lompsa suo ja mielenkiinto riittää :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
740 GLE
Viestit: 2644
Liittynyt: 18.10.2010 23:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

Erilaisista massauksista ei ole kokemusta, mutta kun 740 GLE joutui viitisen vuotta sitten telakalle lattian ruostekorjausten vuoksi, purimme saman tien koko sisustuksen ikkunoista alaspäin kojetaulun yläosaa lukuunottamatta.

Kokoamisvaiheessa iski semmoinen idea, että lämmitellääs kardaanitunnelin päälle lämpömuovattavaa mustaa bitumimattoa vaihdetangon läpiviennin ympäriltä rintapeltiin saakka.

Alkuperäiset jo kostuneet pienet äänenvaimennusmatot kunkin istuinpaikan jalkatilassa paiskattiin huitsin nevadaan ja tilalle n. 10-millistä pehmeää eristemattoa koko lattia yli asti tulipellin alta takaistuimen alle.

Nyt tuntuu siltä, että pitääkö vielä ehjät, mutta 25-vuotta painuneet ovitiivisteet vaihtaa uusiin, kun ei tuossa autossa ole tuulen suhinaa ennen kuulunut?

Tämähän ei tietysti ole vaihtoehto alta päin ruiskutettavalle massalle, vaan mahdollisuus sen lisäksi.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Meneekös tuo auto ihan keturalleen jos mä paiskaan etupäähän uudet 215/45/17 ja siirrän nykyiset 225/45/17 taakse? vanteiden ollessa kaikkien samanlevyiset jne?? tämä vähän siksikin koska uratutkan vikaakin löytyy ja 205 on jo naurettavan näkönenkin :?:

eikai tuo ajovakautus yms tuosta suutu yms haittapuolet saa kertoa,josko sitä jo huomenissa alkaisi etsimään renkaita, jopa uusia :shock:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
LiQQe
Viestit: 1649
Liittynyt: 19.10.2010 18:15
Paikkakunta: Pitsikylä

Viesti Kirjoittaja LiQQe »

Voipi piankin mennä sekaisin kun kehämitassa on jo noin kolme senttiä eroa, eli kilometrin matkalla pyöriis etupyörät jo 7 kierrosta enemmän ku takapyörät, eli sadalla metrillä 0,7 kierrosta. Eli kymmenellä metrillä 0,07 kierrosta, eli kymmenen kierrosta niin etupyärät on 30 cm taaempana kun takapyörät ja reilulla sadalla metrillä onki jo takapyärät etupyörien edessä :shock:

Emmää tiärä.. Kokeele...
® Mesen V8 Klubi
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Terho P kirjoitti:Meneekös tuo auto ihan keturalleen jos mä paiskaan etupäähän uudet 215/45/17 ja siirrän nykyiset 225/45/17 taakse? vanteiden ollessa kaikkien samanlevyiset jne?? tämä vähän siksikin koska uratutkan vikaakin löytyy ja 205 on jo naurettavan näkönenkin :?:

eikai tuo ajovakautus yms tuosta suutu yms haittapuolet saa kertoa,josko sitä jo huomenissa alkaisi etsimään renkaita, jopa uusia :shock:
Ja ettei homma olis liian helpoa niin vaikka sama rengastus toimii toisin päin ei se välttämättä toimi jos ne vaihtaa paikka...
renkaan muodon muutos ajossa on erilainen vetävissä pyörissä
(dynaaninen koko, sorto kulmat edesä ja takan eri) eli vaikka renkaissa olis mittaamalla sama halkasija mutta eri profilli/runko rakenne voi silti tulla onkelmia varsinkin kiihdytäessä

mutta sehän selviä kokeilemalla
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
_Hämis_
Viestit: 609
Liittynyt: 19.10.2010 23:43
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja _Hämis_ »

Minkäs levyset ne vanteet on?
Siihen 205/50R17 ois sopeva? :roll:
® Mesen Porkkana-klubi


Opel Astra wagon 1.7CDTI -08
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

_Hämis_ kirjoitti:Minkäs levyset ne vanteet on?
Siihen 205/50R17 ois sopeva? :roll:
Vanteet on etabeta tettsut ja mitä pikaisesti googletin että niitä olis saanu 7" ja 8" leveinä. Enkä jaksa muistaa minkälevyset noi on :? ei tuo 225 ainakaan liian leveeltä vaikuta joten siitä vois päätellä että 8" levee :?

rist*s äiree ku tästäki mä saan taas hankalan asian :evil:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Keltsin kans käytiin lapualla äsken ja korvat humajaa vieläki. Kyllä keltsikin oli aiheesta samaa mieltä että ihan niinkuin takaluukunkansi puuttuis :roll: ... paluumatkalla tuli taas haettua lisää vaimennusmattoa ja huomenna sitä tulee lisää ja ennestäänkin sinne jo laatikollinen on tullut laitettua :roll: koitampa ihan muodonvuoksi heittää varapyöräkoteloon sen vararenkaan jos se ääni oliskin tosiaan tulossa sieltä :roll: ..juu juu rengaskaupoillekkin oon menossa ihan justiinsa :oops: köyhä heittää vaan nuo 110vuotta vanhat eturenkaat taakse ja laittaa uudet eteen niin ei pääse ongelmat loppumaan 8) ..niissä on pintaa vielä niin kivasti ja ovat turhan leveet niin siksi ne pitää laittaa taakse :roll: :escape: :ttu:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

No nyt se alkaa jo pikkusen tuntumaan autolta :shock: vanhat eturenkaat heitin taakse 225/xx/17 ja eteen tuli uudet 205/xx/17. vaimeni jo siedettävälle tasolle melkein elikkästä uhrasin raskasmattoa yhden levyllisen varapyörän koteloon ja pari stp levyä vielä lisäksi, ei paljoa vaikuttanut mutta ehkä vähän kuitenkin :shock: sinne suunnalle siis asennamme kenties joskus lisää raskasmattoa 8) kusipojan täytin vaihteeksi kun sekin tahtoo kuseksia välillä nesteensä maihin ja jonku polttimonkin keulalle vaihdoin.

ja se tärkein!: uraherkkyys loistaa poissaolollaan nyt kun eturenkaat hiukan kapeni 8)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Minkäs tähren kummin rohviili on sensurootu?
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

kilander kirjoitti:Minkäs tähren kummin rohviili on sensurootu?
nokun en jaksa muistaa sitä tässä vaihees :lol: :oops:

taisi olla 45 ja 50 nyt kun oikein alkoi miettimään,äsken ei vaan ajatus luistanu sitäkään vähää ja tämä onkin jo minulle melkoinen suoritus 8)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

säätelin ovien lukkoja että ovat "tiukemmat" :shock: etuovista myös ja tottahan siitä sitten apparinpuolella meinasi homma revetä käsistä kun takaoven takaosassa ei meinannut säädöt riittää että saa etuoven taakse "piiloon" kiviltä sen takaoven mut löytyi sieltä saranan alta sitten semmosia simmilevyjä joita poistamalla sai ovea kiviltä katveeseen 8)

jaa että miksikö tein tämän :?: nyt kohajaa huomattavasti vähemmän mielestäni tuo rengasmelu :shock:

seuraavaksi varmaa katepalia tai mitälie bitumia pohjaan. varapyöräkoteloon uhrasin jo toisenkin raskaslevy maton ja takaluukkuun kanteen laitoin tuota kalliimpaa bitumia kun halapa ei pysyny kii :evil:

ja lisenssi valo (rekkarin valo) taas pimeenä :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Mitkäs nuo vaihtoehdot on tuolle askin korjaukselle?

luisto liian suuri jne on vikakoodeina. eli menee vikatilaan reilummassa kiihdytyksessä ja joskus jopa hyppy tyhjyyteen kun esim traktorin perässä keikkuu ja tulee äkisti tilanne päälle että aski ei oikein tiedä mitä tekisi niin hyppy tyhjyyteen. eukolla ei ole koskaan vielä mennyt vikatilaan mutta se onkin hiukan rauhallisempi kuski.

Johdinlevy,suodattimet,pistoke ja öljyt on uusittu ja vika jatkuu. apparin jalkatilassa on kuiva boksi joka ei märäksi saakka edes ehtinyt.tahtoo saada kuntoon tämän joskus :!:

seiska sivulta löytyy aiheesta lisää.. nuo takapyörän laakerit ja absit pitää viä muistaa tarkistaa.

vikakoodit olivat silloin joskus pahimmillaan kun aski veti totaali jumiin:
P220A vaiht.pyörintänop.anturi Vertailu ei kunnossa
P2500 vaihteiston välityssuhde epälooginen
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”