nykiinykii ja nykii..

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

nykiinykii ja nykii..

Viesti Kirjoittaja pupetti »

ku laittaa 3 vaihteen päälle ja enempi painaa kaasua, sellanen ihme nylpytys tullu pikkuhiljaa, huomasin tänään ku ajelin enste yhellä toisella c230 123 koppasella missä on kytkin melkolailla loppu, hyppäsin sitte omaani ja sellanen pien nylpytys alkaa ku 3:sella kiihdyttää ei kauaa nylpytä mutta mulle tarpeeks, ihan niinko ois kytkinlevy lopussa.

Ihan niinko mersulla ois hikka vai oisko kysessä pumpun jokku säädöt :?: :?:
ja kyseessä 124 diesel vm-89 ajettu: :?: :?: :?: :?: ei vielä taprpeeks :D

En löytäny ku en osannu sellasta topiccia missä on kyse siitä nykimisen esto jutuista.

Ny....pytt....tä...vin ter...vei....sin: pupetti :D
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

:shock: Noh, eikös kukaan tiiä mikä sen vois aiheuttaa sen "hikan" tai nylpyttämisen :?: :?: :?:
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29421
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Laitassie hakuun "bonanza" :D
Avatar
jerrij
"Laa-neiti"
Viestit: 1463
Liittynyt: 19.10.2010 23:07
Paikkakunta: toivakka

Viesti Kirjoittaja jerrij »

et osaa ajaa :D
opel astma 1.6i 8v -96

Ex autoja ollu iso määrä pari w124 diesel mersuakin ollu

[miitit]0000000000000111000000[/miitit]
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

jerrij kirjoitti:et osaa ajaa :D
:shock: :?:

Haist jerri :D mutta asiaan ja välillä sen viereenki...ku asettuu ni alkaa nupissa kolajamaan...mulla, noo tänään sitte lueskelin läpite tiilerin ohjeen mukaisesti "bonaza" juttuja, joten:

KIITOS TIILERILLE :!: :!: Justiinsa se topicci mitä etin, muttako en muistanu millä nimellä ois ettiny.

Noo, asia ei sitte kuitenkaan oon nii äkkiseltään selvä, koitin sitte ajella nii jota ei ois pikkasenkaan luistanu kytkin, no hetken sillee onnistuki eikä nylpyttäny yhtään, vaan auta armias ku painoin poljinta nii etten oo eessä ja kerkeen olla ekana jonosta lähtiessä ni kolmosen ku laittaa päälle ja painaa poljinta reippaasti ni johan alkaa nylpytys kunnes pikkasen hellittää polkemista.

Enste aattelin jotta menee kytkin nopessa tahdissa uusintaan, mutta jos aloittais sen nylpyttämisen lopetuksen sillä että vaihtaa ehjän poljinvaijerin :shock: ja sitte siirtyy muualle, esmes niihi takapään "limpuihin" ja muihin kuluneisiin kumiosiin.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”